zaterdag 23 april 2016

Winactie!

Om te vieren dat ik de 100 abonnees heb bereikt op youtube doe ik een winactie! Deze keer geef ik een pakket weg met veel makeup producten voor een waarde van minstens 50€! ( maar dat kan nog oplopen aangezien ik nog wat moet kopen ;) Wat moet je hiervoor doen? 

1. Abonneer op mijn youtube kanaal youtube.com/sofiemesens 

2. Stuur een mailtje met je gegevens en als onderwerp winactie

3. Maak extra kans als je me volgt op instagram en op twitter en als je mijn pagina op Facebook liked. ( zet dit ook even bij in de mail en ook onder welke naam zodat ik dit kan controleren! ) 
De winactie loopt tot en met 14 mei en de winnaar zal op 15 mei bekend gemaakt worden! 
Hou mijn pagina in de gaten want er komen snel foto's online van de inhoud van het pakket! 
Winactie enkel open voor Belgiรซ en Nederland. 
Veel succes allemaal ! 

๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ€๐Ÿ’‹๐Ÿ˜˜

Geen opmerkingen:

Een reactie posten