maandag 22 februari 2016

Givenchy rouge interdit vinyl

Het nieuwe jaar is ondertussen al even ingezet, nieuwe collecties en nieuwe kleuren van verschillende merken horen daar natuurlijk ook altijd bij.
Ik vind het altijd zalig om te ontdekken! Ook al was een van mijn goede voornemens om minder make-up te kopen toch heb ik niet kunnen weerstaan aan deze nieuwe van Givenchy ! 



De nieuwe lijn van Givenchy heet rouge interdit vinyl. De lijn wordt omschreven als zo onweerstaanbaar dat hij moest verboden worden. 



Met deze veelbelovende woorden kocht ik de meest exclusieve kleur in de reeks namelijk noir révélateur. Een zwarte lipstick die verbazingwekkend natuurlijk is! 
De rouge interdit vinyl lipsticks worden omschreven als lipsticks met veel temperament. Ze worden gedragen door schoonheden met karakter. 
Buiten de exclusieve noir révélateur zijn er nog 15 andere kleuren te verkrijgen in het gamma. De kleuren zijn uiteenlopend van subtiel beige en rose tot fel en donkerrood. 


De ingredienten van deze lipstick zijn even uniek en mysterieus als de kleuren. Zo zorgt olie van zwarte roos voor een intense hydratatie en een aangenaam gevoel op de lippen terwijl hars van siliconen zorgt voor het romerige. Ook zorgt deze hars voor een mooie glans op de lippen en een vollumerend effect. 



Ik ben echt fan van lippenstiften die mijn lippen niet uitdrogen, een extra voedende lipstick die daarbij nog eens even makkelijk over de lippen glijd als een balsem is al helemaal heaven! 
Deze van Givenchy is echt helemaal mijn ding! 
De textuur is zacht en romig en brengt supermakkelijk aan! 
Een leuke plus is de geur die vrijkomt bij het aanbrengen! Een mengeling van lychee met warme vanille en gekarameliseerde appel. Wie mij een beetje kent weet dat dit een geur is die mij op het lijf geschreven is! Wordt ik erg hebberig van trouwens ! ( vandaar die onweerstaanbaarheid dus) 



De kleur noir révélateur kleurt in tegenstelling van wat je zou denken, alles behalve zwart! Het speciale aan deze kleur is de unieke formule. Van het moment dat je de lipstick aanbrengt op de lippen kleurt hij afhankelijk van persoon tot persoon dieppaars tot pruimenkleur ( en alles daartussen ;) ). Dit alles hangt af van de ph van je lippen waar de lipstick zich aan aanpast. Dit maakt dat deze kleur bij iedereen anders is. 
Bij mij verandert de kleur in een berry - bruinachtige tint en het geeft de indruk dat ik gezegend ben met gezonde en volle lippen. 
Je kan noir révélateur ook gebruiken als top coat om andere kleuren donkerder en intenser te maken.


De verpakking van deze lipsticks zijn werkelijk prachtig. De zwarte huls schreeuwt luxe. De satijnen band en lintje verwijzen naar de couture kledinglijn van Givenchy. De huls is strak. Je moet aan het lintje trekken om de lipstick tevoorschijn te toveren. 


Liefs 
Sofie 
Xoxo 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten