zaterdag 30 januari 2016

Catrice Treasure Trove

Hoi allemaal!


Ik heb wederom een limited edition voor jullie! Deze keer is het eentje van Catrice. Het valt mij op dat Catrice de laatste tijd meer en meer investeert in verpakking en kwaliteit van het product. Ik heb vorig jaar een paletje gekocht uit een limited edition van Catrice en was hier helemaal niet zo blij mee. Het pigment was gewoon slecht en dat is erg jammer.



Dat is nu dus anders! De prijs is gelijk omhoog gegaan met de kwaliteit zo betaal je nu dus enkele euro's meer maarrr het is het helemaal waard!

Vandaag ga ik 3 producten reviewen uit de Treasure Trove collectie. Een mooie limited edition met neutrale kleuren met veel glans! In tegenstelling tot Essence heeft Catrice gekozen voor warme tinten.
Ik kocht het oogschaduwpallet, de highliter en de blush uit de collectie.



Het oogschaduwpallet noemt C01 Blaze of glory en is ongetwijfeld het pronkstuk uit de collectie. Er zitten 8 oogschaduwkleurtjes in, 3 matte en 5 glanzende kleurtjes. De kleuren in het pallet zijn allemaal heel neutrale nude kleurtjes. 5 Beige-gouden tinten en 3 bruine tinten. Ik vind de kleuren erg mooi en ongeacht ze erg op elkaar lijken geven ze elk een ander effect op je ooglid. Ik vind zelfs dat sommige kleuren perfect kunnen gebruikt worden als highliter en contourkleur.
De pigmentatie van de oogschaduws is echt oké! ze zijn niet te korrelig en er komt voldoende kleur af! ( Veel beter dan de vorige palletjes!). De oogschaduw brengt makkelijk aan en de kleuren blenden goed.


De verpakking van dit pallet is ook erg mooi! een mat, wit doosje met gouden sterretjes! Het enige nadeel vind ik, is dat je het pallet erg moeilijk open krijgt! Ik heb al meerdere nagels gepijnigd door het openen van dit pallet.
Binnenin zit nog een mooie spiegel en een dubbelzijdige spons applicator. De verpakking oogt en voelt luxueus aan wat toch wel een pluspunt is voor mij.



De highliter uit de collectie noemen ze golden powder in de kleur C01 Golden Grace. Ik ben de laatste tijd echt gek op highliters en zeker als ze in deze budgetvriendelijke vorm voorkomen! De highliter heeft een warme gouden glow en zit boordevol mini glittertjes , niet over the top maar de nodige dosis glans. Ik ben zeker fan van deze highliter! Ook de verpakking van dit artikel is leuk.


De golden powder zit in een zeer stevig plastic doosje met een doorschijnend dekseltje. De print van dit poeder is de eyecatcher. De mooie sterretjes-print maakt dit product er erg leuk uitzien! In tegenstelling tot het oogschaduwpallet is dit doosje wel makkelijk te openen en het sluit ook goed dmv een kliksluiting.



Ten slotte de blush, ik kan de kleur best omschrijven als een donkere oud-roze kleur met een grote dosis gouden glitter.



De pigmentatie is zeer goed en de kleur is wederom een warme tint. De blush heeft de perfecte verhouding van kleur en glans. Als je gehaast bent volstaat deze blush en is een highliter overbodig. Wil je toch een groter 'bling-accent'? Dan kan je nog steeds een extra laagje highliting poeder aanbrengen op je jukbeenderen. De verpakking is eigelijk dezelfde als die van de blush, net zoals het sterrenprintje.



De collectie is nog steeds verkrijgbaar in kruidvat!

Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en tot de volgende keer!

Liefs
Sofie
Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten