donderdag 21 januari 2016

Serena's Stijlgids

Hej allemaal!

Ik schrijf vandaag een review van het leukste boek dat ik in huis heb! Jullie kunnen natuurlijk al raden dat dit geen 'gewoon' boek is maar een prachtig beautyboek namelijk Serena's Stijlgids.

Serena Verbon is al jaren beautyblogger, vlogger en samen met haar zusjes maakt ze erg leuke filmpjes over food, lifestyle,fashion en vakanties. Ik ben al van in het begin fan van haar!


 
Het is dus vanzelfsprekend toen zij haar eerste boek uitbracht ik deze onmiddellijk 'pre-orderde' op bol.com. In het boek staan niet enkel beauty tips en tricks maar ook andere leuke rubrieken!

Ik wil natuurlijk niet te veel verklappen, het boek is veel te goed om niet te kopen! Iedereen die nog maar een beetje fan is van Serena of gewoon wat leuke tips en tricks wilt in boekvorm gaat hier zeker erg blij mee zijn.
Het boek zit boordevol prachtige foto's, zowel van Serena als van haar poezen als van mooie make-up artikelen enz enz.

De stijlgids is ingedeeld in 6 hoofdstukken. Er zitten wat tips en tricks pagina's bij elke categorie. Ook enorm leuke DIY's recepten zowel op beauty vlak als op food. Serena verklapt haar grootste geheimen en recepten.

Ook enkele pagina's fashion waaruit ik zeker wat inspiratie heb gehaald. Serena is ook niet vergeten de nodige dosis how to decoratie in het boek te stoppen en vanaf nu vergeet je niets meer als je op vakantie vertrekt.



Het boek leest erg leuk en is erg leuk ingedeeld met bijpassende foto's. Het boek telt 176 pagina's en als je veel zin hebt, kan je het makkelijk in een keer uitlezen, zo leuk is het!
Het is een echt hebbeding voor elke beautyliefhebster! Het boek kan voor jong en oud. Zowel voor zeer beginnende als voor gevorderde beauty-addicts.

Sinds ik dit boek heb gelezen heb ik de microbe te pakken en wil ik meer leuke boeken ontdekken en lezen!

Wil je meer weten over Serena en haar blog?
Neem dan zeker eerste eens een kijkje op www.beautylab.nl of
op haar youtubechannel www.youtube.com/beautylabNL

Ik heb ondertussen ook het make-up boek Xelly gelezen, ook dit zal ik een van de volgende eens op mijn blog plaatsen ;) .
Weten jullie nog leuke beauty boeken die ik kan lezen? laat het zeker achter in de reactie!

Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en tot binnenkort!

Liefs
Sofie
Xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten