donderdag 7 januari 2016

OPI nagellak

Hoi allemaal, 

Ik heb voor jullie een artikeltje over een erg mooi nagellakje! Eentje van OPI. 
Mijn verwachtingen van dit merk lagen hoog. Ik heb van dit merk al zoveel positieve dingen gelezen dat het wel goede kwaliteit móet zijn! 



Ik was onlangs in kruidvat en daar was een beperkte voorraad van de OPI lakjes te koop. Ik kocht het kleurtje 'first class desires' een mooi donker en feestelijk kleurtje, ideaal voor de eindejaarsperiode! 

Ik dacht in de winkel (onder kunstlicht en best gehaast :D ) dat het een donkergrijs kleurtje was met gouden shimmers. Het was pas bij het aanbrengen dat ik zag dat ik een donkerpaars kleurtje met gouden shimmers gekocht had. 
Zeker niet minder mooi hoor ! 



De verpakking van OPI is mooi, stevig en oogt misschien net iets luxueuzer dan gemiddeld. De lange mat zwarte dop en de strakke letters op het flesje zorgen hier mee voor. Bovenop de dop staat nog eens het merk ' OPI ' vermeld. De dop ligt aangenaam in de hand en in tegenstelling tot de blinkende exemplaren geeft de matte afwerking van de dop meer grip. 

Het borsteltje is vrij plat en gemiddeld van grootte. Het is niet te groot maar ook niet te klein, net goed dus! Je kan de nagellak goed aanbrengen. De lak zelf is niet te vloeibaar maar toch vloeibaar genoeg om makkelijk uit te smeren op je nagel. Ik vind nagellak met te veel gel-structuur erg vervelend om aan te brengen! Bovendien heb je direct een dikke laag! 
Met deze nagellak kan je dus wel mooie egale dunne laagjes maken. 



Na 1 laagje heb je een mooie paarse kleur waar de gouden toets mooi doorkomt. 
Ik prefereer 2 laagjes waardoor het paars net iets dieper, donkerder en intenser wordt! Ook na 2 laagjes zie je het mooie glinstereffect met paarse en gouden shimmers! 

De houdbaarheid van dit lakje is best goed! Ik heb enkel last van wat 'gechipte' gedeeltes aan de topjes van mijn nagels. Dit komt doordat ik echt overal aan prul met mijn vingers en ook vooral omdat ik geen topcoat gebruikt heb denk ik (hoop ik althans! Anders zou de houdbaarheid echt niet zo goed zijn :o ) de rest van de nagellak blijft echt goed op z'n plaats zitten. 

Over het algemeen dus wel een beter lakje dan zijn goedkopere broertjes en zusjes. Ik was vooral erg te spreken over de textuur van de lak ( niet te vloeibaar en niet te 'papperig' ) en over het borsteltje! 



Als je nog een OPI nagellak wil scoren, loop dan nog snel naar kruidvat! Daar zijn ze nog te verkrijgen in een beperkt aantal kleuren. 

Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en tot de volgende keer! 

Liefs 
Sofie 
Xoxo



P.S. Vergeet niet dat er nog steeds een leuke winactie loopt op mijn youtube kanaal, alles wat je moet doen is abonneren ;) 
www.youtube.com/sofiemesens 



Volg me ook op andere kanalen; 

www.instagram.com/beautytestersofie
www.facebook.com/beautytestersofie
www.twitter.com/sofiemesens



Geen opmerkingen:

Een reactie posten