zaterdag 2 januari 2016

Voornemens 2016!

Hoi allemaal!

Allereerst mijn beste wensen voor ieder van jullie!! 
Het nieuwe jaar is begonnen en langs alle kanten worden we rond de oren geslagen met goede voornemens. 
Ook mijn lijstje met goede voornemens mag dus niet ontbreken. 
Zowel op beautyvlak als op prive vlak heb ik enkele voornemens gemaakt! 



1. Elke keer conditioner of masker gebruiken. 

Dit jaar ga ik echt elke keer, nadat ik mijn haar heb gewassen een conditioner of maskertje gebruiken! Geen enkel excuus is goed genoeg! Ik ga het gewoon doen! Ook ga ik proberen om elke maand een kokosmaskertje ge gebruiken op mijn haren. Zodat ze snel terug gezond worden! 


2. Meer experimenteren met oogschaduw. 

Voor ik begon met mijn blog gebruikte ik bijna nooit oogschaduw, sinds ik filmpjes en tutorials bekijk ben ik beginnen experimenteren en ik vind het best leuk! Meer van dat dus in 2016! 


3. Minder kopen en meer opgebruiken

Ook dit voornemen is er eentje dat ik heb moeten nemen sinds ik met mijn blog ben begonnen! Ik kijk filmpjes en zie prachtige producten naar voren komen die ik dan zelf ook wil! Gevolg: een overvolle lading met spullen. Ik ga dit jaar echt mijn best doen om eerst producten op te gebruiken en daarna pas nieuwe aan te schaffen! Geen nood, ik ga nog wel mee met de trends wat make-up betreft en dus regelmatig shoplogs opnemen! ;) 


4. Fitness.

Vanaf maandag ga ik samen met mijn vriend weer fitnessen! Ik doe dit omdat ik mijn algemene conditie in orde wil houden en verbeteren en natuurlijk ook om een mooier figuur te krijgen! 


5. Meer water drinken. 

Dit is iets wat ik echt al laaaang probeer maar nog nooit heb volgehouden. Ik lust echt niet graag water, er is geen smaak aan vind ik.. Nu heb ik een tijdje geleden iets ontdekt dat me wel wat gaat helpen. Namelijk bolero smaakpoedertjes voor in mijn fles water! Dit geeft wat smaak en maakt het water drinken toch wat aangenamer !


Zo dat zijn mijn goede voornemens voor dit jaar! 
Wat zijn jullie goede voornemens of hebben jullie tips om mij te laten slagen in mijn voornemens ? 

Laat het mij dan zeker weten! 

Vergeet niet deel te nemen aan mijn winactie! Ze loopt nog tot 9 januari!
Deelnemen is heel simpel , gewoon abonneren op mijn youtube kanaal! 
www.youtube.com/sofiemesens 



Volg mij op instagram, twitter en Facebook voor regelmatige updates over de winactie ! 

www.instagram.com/beautytestersofie
www.facebook.com/beautytestersofie
www.twitter.com/sofiemesens 


Liefs 
Sofie 
Xoxo




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten