dinsdag 4 augustus 2015

Favoriete mascara van het moment!

Hallo allemaal,

Nog nooit was ik zo tevreden over een mascara als deze, geloof me, ik heb echt al veeeel mascara's getest en goed bevonden, maar geen een zo goed als deze..
De Sumptuous Extreme; lash multiplying volume mascara van Estée Lauder.



Deze mascara , op de foto is een luxe-miniatuur te zien die ik ergens bijgekregen had, is echt een toppertje! Hij maakt mijn wimpers eindeloos lang zonder te klonteren. Ik ben sowieso voorstander van zwarte mascara, en deze gitzwarte versie geeft een mooie kleur af op je wimpers. De mascara is zoals ik eerder zei niet klonterig en scheidt je wimpers ook mooi, geen bijeengekoekte boel dus! en dit al na 2 laagjes! liever natuurlijker? 1 laagje volstaat, volledig valse wimper effect verkrijg je met 3 lagen. Ik zie nergens op de verpakking staan dat deze versie waterproof is, hij loopt in ieder geval niet snel uit. Ik heb alvast een forse regenbui overleeft, tis te zeggen, mijn mascara :-). Of ik ermee zou gaan zwemmen, hmmm misschien niet, maar dat zou ik zowieso niet doen met zulke 'luxe' producten op mijn gezicht, dan neem ik wel mijn goedkopere versie waarop wel duidelijk staat dat die waterproof is ;-) .



De foto's zijn genomen met 2 laagjes mascara, wat voor mij het perfecte evenwicht gaf! Nog nooit had ik mascara die mijn wimpers zo verlengde dat hij zichtbaar was boven mijn eyeliner! zo trots :-D.


De verpakking is luxe, gouden dop en makkelijk uit te draaien borsteltje. Aan het borsteltje niets speciaal, enkel groot, misschien wel groter en dan vooral langer dan andere borsteltjes, maar ondanks dat wel heel makkelijk in gebruik. Zo van die mega borstels geven meestal mooi volume maar zijn dan ook dikwijls onhandig, deze heeft het perfecte evenwicht! Hij begint relatief dun en gaat dan dikker, echt ideaal.
Als je op zoek bent naar een goede mascara, die je wimpers verlengd, niet klontert en een mooie zwarte kleur geeft, de hele dag lang mooi blijft en goed blijft zitten? Zoek dan niet langer! Ondanks dat hij duurder is dan eerder welke mascara in de kruidvat e.d. heb ik deze ondertussen al aangeschaft in full size ! Deze verpakking is trouwens volledig in goud! luxe in het kwadraat dus ;-)

Tot volgende blog!

liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten