woensdag 26 augustus 2015

Spa Secrets van Kruidvat

Hallo allemaal

Vandaag ga ik voor jullie de nieuwe lijn van kruidvat namelijk de Spa Secrets lijn voor jullie reviewen.

Ik had van deze lijn al uit verschillende bronnen vernomen dat ze prijs kwaliteit zeer goede producten zou bevatten. Ze zouden zelfs zo goed zijn dat ze de dupes van de rituals producten genoemd worden. Eerlijk is eerlijk zowel de verpakking (heel mooi en ook praktisch!) als de inhoud van deze producten als de producten zelf doen mij toch wel een beetje denken aan de producten die rituals in haar gamma heeft. Enkel de prijs is een groot verschil, de producten van Spa secrets zijn minstens de helft! goedkoper als deze van rituals.
De producten van rituals zijn een voor een goed, laat dat duidelijk zijn, maar het is die verdomde prijs die mij soms toch wel tegenhoudt om ze te kopen.



Ik heb alvast met deze lijn van kruidvat mijn perfect alternatief gevonden!
De lijn Spa secrets bestaat uit 3 verschillende kleuren met elk hun eigen producten gebaseerd op afkomst.
Zo is de groene lijn gebaseerd op badtradities uit Japan, de rode lijn op die van Marocco en de gele op die van Bali. Elke kleur heeft dus zijn eigen bijhorende geur.

Nog even een kort overzicht van de drie verschillende kleuren in het spa secrets gamma
de groene: traditions of Japan met bamboo en blue lotus
de rode: treasures of marocco met arganoil en rose
de gele: miracles of Bali met coconut water en frangipani



De groene is persoonlijk mijn minste favoriet, gewoon puur voor de geur, ik ruik de frisse citrusachtige geur op zich wel graag maar vind hem een tikkeltje te mannelijk en ik ben gewoon meer fan van de andere 2 geuren! De shower gel is licht schuimend en reinigt je huid zacht en geeft een subtiele geur nadat je uit de douche komt.

van de rode collectie ben ik al meer fan, de snoepjeszoete zeepachtige geur is meer mijn ding. Ik ben ook aangenaam verrast van de shower cream in deze collectie, deze is echt superzacht voor je huid en schuimt goed! Natuurlijk heb ik van deze lijn ook de shower foam gekocht, deze is uiteraard zacht voor je huid en ruikt heerlijk.

De gele collectie is mijn absolute favoriet, hier kocht ik de shower gel, shower foam en de body butter van. Ik ben een enorme fan van de geur van deze lijn. De geur van deze lijn loopt heel erg gelijk met de Monoï de Tahiti van Yves rocher Een geur waar ik echt helemaal weg van ben Bijkomend voordeel is dat deze producten de huid ook nog eens zacht reinigen en lekker schuimen Wel jammer dat deze lijn geen shower cream heeft maar een shower gel, deze is toch nog net ietsje uitdrogender dan de shower cream .

Van deze lijn word gezegd (vooral van de bodylotion dan) dat het werd nagemaakt op de LE van Rituals de Mandi lulur met rijstmelk en frangipani. Ik heb de body cream van rituals getest en deze is net iets lichter als de body butter van de Spa secrets lijn, dat is een logisch verschil tussen een boter en een créme. Een ander verschil is de geur, deze is toch wel wat verschillend die van rituals geurt opvallend minder dan deze van Kruidvat, hangt er natuurlijk vanaf wat je voorkeur draagt. Het laatste verschilletje is dat in de body cream van rituals kleine shimmers zijn verwerkt, hierdoor heb je een mooie glans op je huid als je je hiermee hebt ingesmeerd.

Prijs kwaliteit vind ik de Spa secrets lijn van kruidvat een zeer goed alternatief voor de rituals producten.

Ik ben in ieder geval fan van de gele lijn!

Vergeet ook zeker mijn filmpje van deze producten niet te bekijken op volgende link: https://www.youtube.com/watch?v=bn0UAiA2cXs


liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten