maandag 24 augustus 2015

highliters van JDWGlow cosmetics

Hallo allemaal,

Ik heb deze keer een review voor jullie over mijn eerste productjes die ik toegestuurd heb gekregen! en dan nog wel vanuit Amerika! Dat ik hier ontzettend blij mee ben moet ik jullie waarschijnlijk niet meer vertellen maar dat de kwaliteit van deze producten zo goed was, heeft mij echt verrast!.

Ik werd enige tijd geleden aangesproken op instagram door een firma JDGlow cosmetics met de vraag of ik hun highliters wou testen en deze dan te reviewen. Enkele dagen geleden kreeg ik dan van hen een pakje toegestuurd met staaltjes van elk van hun highliters die ze vervaardigen.

Hier zie je dus de swatches op mijn arm, zijn ze niet prachtig?



ik was echt verrast van de pigmentatie van elk van deze highliters! Toen ik de staaltjes thuis aankreeg was ik echt teleurgesteld door de kleine hoeveelheid die telkens maar in een potje zat. Maar eerlijk is eerlijk, zelfs met deze ieniemienie hoeveelheid kon ik mooie swatches maken en het product nog een keer op mijn gezicht testen.
Ik ga voor jullie even de kleuren overlopen.
van links naar rechts heb ik

Rozay: een roos- brons achtige highliter voor de donkere huidtypes, ik vond hem prachtig als blush en highliter in een.

Ariƫl: een roos- paarsachtige highliter die door de kleur een speciaal effect op je gezicht geeft

Saks n Fifth: een geel- goudachtige highliter die denk ik ook mooier staat bij de donkere huidtypes.

Marilyn Monroe: een zachte goud- bronsachtige highliter die absoluut tot mijn favorieten behoort!

Egyptian: Eveneens een gouden highliter die mooi past bij een gouden ooglook (ook mooi om als oogschaduw te gebruiken!)

Iceicebaby: Een witte highliter voor de blekere van huid of voor een knal effect

Beyonce: Absoluut mijn favoriet door zijn zachte roos- en goudachtige kleur

Gabrielle Union: Een donkere bronsachtige kleur wederom voor donkere types of eventueel als shimmery bronzer

Pistachio: een zilver groenachtige kleur, mooi bij alle huidskleuren.

Al deze kleuren kun je zowel als highliter, (daar zijn ze voor bestemd) oogschaduw en eventueel als blush (rozay en Gabrielle union) gebruiken. Elke kleur is enorm goed gepigmenteerd en ze worden verkocht in gepreste vorm.
Elke kleur heeft eveneens een supermooie glitter en glans.

Je kan deze producten online bestellen via www.jdglowcosmetics.com .
Het is een zeer betrouwbare firma die gerund word door 2 dames genaamd Jennifer en Deandra. Een echte aanrader als je t' mij vraagt.
* Cruelty free products! :) :)

Als je nog vragen hebt over een van deze producten of andere vragen aarzel dan niet en stuur me een e mail of reageer op deze blog.
Vergeet ook zeker niet mijn youtube kanaal te bekijken, abonneren hierop is volledig gratis. https://www.youtube.com/channel/UCeZHA8rQ0Faf38_0pmN30aA
Je kan me ook volgen op facebook en op instagram onder mijn gewone naam Sofie Mesens

liefs
Sofie
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten