zaterdag 8 augustus 2015

Sweet van Lolita Lempicka

Hallo allemaal,

Weer een nieuwe favoriet! Voor de zomer ging ik op zoek naar een fris en zoet parfum dat aanwezig is maar toch niet overheerst. Met die beschrijving ging ik naar de Ici Paris XL in de buurt.

Ik kreeg enkele nieuwe zomergeuren voorgezet en heb (heel) lang getwijfeld tussen deze van Lolita Lempicka en Si van Armani. Beide geuren voldeden volledig aan mijn verwachtingen, fris, zoet, aanwezig maar niet overheersend. Wintergeuren mogen wat mij betreft wat 'zwaarder' zijn maar in de zomer hou ik het liever fris en luchtig.

Deze nieuwste van de Lolita collectie is dan ook meteen gebombardeerd tot mijn favoriet van het moment (samen met de Insolence van guerlain). Ik heb de klassieke van Lolita ook in mijn collectie en ook deze is echt een zalige geur!



De geur Sweet doet me een beetje denken aan de 'La vie est belle' van L'ancome. De reden hiervan is dat beide parfums noten van Iris bevatten. I loooove parfums met iris!

Verder bevat de Sweet noten van zoete kers, cacao akkoorden van musk en houterige noten van cashmeran. De geur wordt beschreven als deze van de verboden vrucht, dit in samenspel met het flesje dat eruit ziet als een appeltje doet dit geheel me een beetje denken aan het sprookje van Sneeuwwitje.

Lekker mierzoete parfum die me echt meteen aan de zomer doet denken!
Tot de volgende keer,

liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten