maandag 20 november 2017

Welke adventskalenders kocht ik dit jaar?

Kerstmis, eindejaar, gezelligheid, sneeuw, cosy, allemaal woorden die ik meteen aan elkaar link. Als ik denk aan Kerstmis, denk ik meteen ook aan advent!
Iedereen kent wel die klassieke adventskalenders waarbij je elke dag een deurtje opent en er elke dag opnieuw een ander chocolaatje tevoorschijn komt.
Wel de laatste jaren speelt de beautysector (en ondertussen ook andere sectoren zoals food) erg goed in op deze trend!
Ook ik kan niet weerstaan om 25 dagen lang een cadeautje aan mezelf te geven! Ook dit jaar kocht ik meerdere adventskalenders, wil je weten welke het hebben gehaald? Lees dan snel verder!
Elk jaar kun je ze vroeger en vroeger kopen maar dit jaar waren sommige merken er toch wel erg vroeg bij! Die van rituals was vorig jaar eind oktober al uitverkocht! Dat is wel heel vroeg toch?

* Lookfantastic:

Vorig jaar had ik de adventskalender van Lookfantastic. Deze luxe adventskalender is zeker niet budgetproof maar prachtig qua vormgeving. Ik gebruik de doos nu nog steeds om make-up in op te bergen. De inhoud was heel uiteenlopend, van make-up tot verzorging tot haarproducten. Een mooie mengeling van alles wat. Ik weet nog wel dat ik het wel de moeite vond!
Door zijn duur prijskaartje had ik eerst besloten hem dit jaar niet opnieuw te kopen TOT ik de verpakking zag! Ik was opslag verliefd en heb hem van dag 1 al besteld via pre-order. Ondertussen heb ik hem aangekregen en in het echt is die nOg mooier! Ik heb mezelf echt moeten inhouden om niet één voor één alle pakjes te openen maar dan is de fun er natuurlijk direct af..



Deze adventskalender is te koop op de website van Lookfantastic en kost 94.95 euro. De waarde van de producten die erin zitten zou meer dan 350 euro zijn! Spannend!


* Rituals:

Ook deze valt al jaren onder de mogelijkheden als het op adventskalenders aankomt. Vorig jaar wou ik hem graag kopen maar was die erg snel uitverkocht!
Dit jaar was ik meteen verkocht aan, ja opnieuw!, de vormgeving. Maar kun je nu zelf ontkennen dat deze mini kerstboom vol pakjes niet super cute is? I know i'm a sucker for packaging maar ja het oog wil ook wat toch?
Deze heb ik nog nooit eerder gehad dus ik ben heel erg benieuwd naar de inhoud!


Deze Rituals advents'kerstboom' is te koop op de website van rituals voor 79.50 euro. Er is ook een kleinere variant te koop voor 59.50 euro.


* W7:

Deze budget variant is ideaal voor mensen die niet veel geld willen besteden aan een adventskalender. Je loopt echter het risico dat er verschillende producten inzitten die niet bij je passen en waar je dus uiteindelijk ook niets mee doet. Als je hier dan een smak geld hebt aan besteed is dat natuurlijk een beetje teleurstellend. Dit exemplaar van W7 is niet heel speciaal van vormgeving maar ik beloof je dat de prijs je zeker niet teleur zal stellen ;-) .
Wel niet spieken naar de achterkant van deze kalender want dan is het geen verassing meer natuurlijk! ;)

Deze budgetvriendelijke adventskalender is te koop voor slechts 24.95 euro via deze website:


Benieuwd wat er in de adventskalenders zit? Hou dan zeker mijn sociale media in de gaten want vanaf 1 december ga ik elke dag een vakje open maken van deze 3 beauty's en jullie laten weten wat er achter het deurtje van die dag zat! 
Ook dit jaar zullen er waarschijnlijk dingen inzitten die mij minder interesseren of minder goed bij me passen, het zou dus best wel kunnen dat er dan ook grote giveaway aan zit te komen!! just saying ;)

Je kunt me op facebook volgen via;
Op instagram via:
Op twitter via 

En vergeet ook niet mijn youtube kanaal in de gaten te houden waar ik het eerste deurtje zal open maken van deze 3 kalenders! én misschien gebeurt dit al voor 1 december dus stay tuned!


Welke adventskalenders hebben jullie dit jaar gekocht?

Liefs 
Sofie 
Xxx..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten