vrijdag 3 november 2017

Di Ladies, Emma wasgel

Wie mijn blog leest heeft interesse in beauty en verzorging en kent ongetwijfeld ook de Di filialen. Deze winkels vol make-up en verzorgingsproducten zijn echt een hemel op aarde voor elke beauty liefhebber!
Buiten de producten van reeds gekende merken kwam Di eind vorig jaar ook uit met haar eigen lijn. Deze lijn bevat telkens een wasgel, reinigende gel, handcrème, body lotion en een body butter. De lijn is in verschillende geuren verkrijgbaar. Elke geur heeft een meisjesnaam en is geïnspireerd op de behoefte van die bepaalde dame.


De verschillende dames uit de Di lijn zijn;
- Marie is helemaal Zen dankzij de geur van groene thee en lotusbloem
- Louise is een echte fashionista en houdt van de uitgesproken geuren van oranjebloesem en jojoba
- Emma is de romanticus uit de groep en houdt van schattige en fruitige geuren van framboos en pioen
- Juliette is de meest energieke en houdt bijgevolg van de frisse geuren van citrus en bergamot
- Olivia wordt omschreven als 'sweety' en houdt dus ook van de zachte geuren van lychee en braambes.



Ik ben vooral fan van zoete geuren als het op mijn badproducten aankomt. Frissere geuren laat ik liever achterwege. Ik weet niet of ik mezelf echt als een romanticus mag bestempelen maar uit deze collectie kan de geur van Emma mij het meest bekoren.
De zoete geur van framboos en het bloemige van de pioenroos maken deze geur echt mierzoet. Deze zoete geur is echt hemels! Zoet en fruitig en ruikt helemaal niet chemisch maar eerder natuurlijk.
Langs de andere kant doet het parfum van deze lijn me ook een beetje terugdenken aan mijn kindertijd en dat is niet toevallig! Di refereert bij de beschrijving van deze lijn ook naar de prinsessendromen ( of prinsjes dromen uiteraard :D ) van jezelf als kind.



Ik testte de wasgel uit deze collectie. Ik moet bekennen dat het flesje me erg doet denken aan de verpakking van een klassieke handzeep, eerlijk gezegd dacht ik ook dat het dat laatste was waar ik mee thuis kwam. Om dan maar meteen door te gaan over de verpakking, deze ziet er dus uit als die van handzeep ! Een doorzichtig plastic potje met een handige pompdispenser. Op het etiket zelf staat Emma afgebeeld gehuld in een soort frambozenkleedje. De zeep zelf is lichtjes roze gekleurd. Wel handig voor onder de douche. De pot is vrij breed waardoor deze goed blijft staan in de douche of op de badrand. De pompflacon werkt ook leuker dan een ander flesje dat je in je handen moet gieten of kappen.


De wasgel is PH neutraal en bevat geen zeep. De wasgel bevat geen parabenen en is geschikt voor je hele lichaam én gezicht. De wasgel schuimt goed en voelt zacht aan op mijn huid. Er zitten jammer genoeg geen extra voedende bestanddelen in en dat vind ik jammer. Mijn ultradroge benen kunnen altijd wel een tikje extra liefde gebruiken. Voor de rest is dit een prima en multifunctioneel product voor een zacht prijsje ;) .

Di wasgel is te koop in alle Di filialen voor de prijs van 3.79 euro


Liefs
Sofie
Xxx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten