vrijdag 24 november 2017

Heidi Klum Let's Celebrate feestcollectie in LIDL!

Op 4 december is het zover! Dan komt de feestcollectie Esmara by Heidi Klum uit in Lidl.
Heidi Klum, ons allen welombekende voormalig topmodel heeft goede smaak en tevens ervaring als het op fashion aankomt. Ze heeft jaren in de jury gezeten van Project Runway, een programma waar de meest uiteenlopende designers mochten tonen wat ze in hun mars hadden als het aankwam op het ontwerpen van kledij.
Mrs Klum zal zeker de smaak te pakken hebben en besloot zelf een kledinglijn uit te brengen. High End met bijhorend prijskaartje, hoor ik je al denken maar niets is minder waar!
Het voormalig topmodel koos voor het tegenovergestelde en ging een samenwerking aan met Lidl!
Bovendien is ze niet aan haar proefstuk toe want in september bracht ze reeds een eerste collectie uit in Lidl. Ook hier testte ik uiteraard enkele stuks van, foto's en mijn bevindingen hiervan kunnen jullie bekijken via deze link.


Prachtige feestkledij met veel glitters & glam moet toegankelijk zijn voor iedereen. Ongeacht je budget of maat! Dat moet ook Heidi Klum gedacht hebben toen ze haar prachtige feestcollectie ontwierp voor Lidl. Ik moet eerlijk toegeven dat ik over de stuks die ik kocht uit de vorige collectie erg tevreden ben! Ik krijg erg veel complimentjes over de cardigan en de kwaliteit is zeker niet slecht! 

Ook deze collectie is erg uitgebreid zodoende dat iedereen zijn zin zal vinden! Graag een prachtige glitterjurk? check! Een elegante jumpsuit? check! Of toch liever een rokje met blouse of leg je liever het accent op 1 kledingstuk? Check, check & check! 

Ik heb enkele stuks in preview ontvangen uit deze collectie en laat deze alvast aan jullie zien! Ik beloof jullie, het is de moeite! ;).


Dit glitterjurkje is erg leuk! Wat ik vooral leuk vind aan deze jurk is dat hij een ombre kleureffect heeft én dat de pailletjes je huid niet irriteren! Dikwijls zitten de pailletjes te kort op de rand waardoor ze wat gaan irriteren. Ik had dit kleedje in maatje 38 wat voor mij eigenlijk een maatje te groot is, ik heb normaal maatje 36. Je kan er dus wel vanuit gaan dat dit kleedje goed op maat valt :) . Dit kleedje is zowel te koop in de winkel als op de webshop voor slechts 19.99 euro! 



Ook deze look vond ik erg mooi! Het bordeaux topje is van satijnen stof en voelt erg comfortabel! Op het eerste zicht, lijkt het wat groot maar dat is niet zo, het valt goed op maat. Dankzij de verstelbare schouderbandjes kan je het nog aanpassen naar eigen smaak! 
Ook dit glitterjasje is een erg leuk artikel! Je kan hiermee een simpele outfit meteen party-proof maken! Het jasje is ook voorzien van verstevigde schouderstukken en ziet er erg chic uit! 
De leather look legging op deze foto had ik al in mijn bezit, maar een soortgelijk artikel komt ook in de collectie te zitten en wordt gecombineerd met deze 2 bovenstuks voor een extra sexy feestlook! 


Het satijnen topje is enkel te verkrijgen in de webshop en kost slechts 7.99 euro!!! 
Het glitter jasje is ook enkel te verkrijgen via de webshop voor slechts 22.99 euro!


Ook deze outfit kon mij enorm bekoren! Ik ben vooral fan van dit velvet rokje! Het voelt zo zacht en comfy aan! bovenaan is dit rokje voorzien van een elastiek zodat het sowieso een goede pasvorm heeft. Het rokje valt ook goed op maat. 
De blouse vind ik ook erg mooi maar zou ik persoonlijk liever combineren op een jeans met een lange ketting als accessoire. De blouse past bovenaan goed aan en valt naar onder toe iets ruimer, ideaal om een (klein) buikje te verdoezelen ;) . 
Het rokje is er ook nog in andere kleuren én die ga ik zeker ook nog scoren op 4 december! Het rokje is te verkrijgbaar in de winkel en in de webshop voor slechts 9.99 euro!
De blouse is tevens in de winkel en in de webshop te koop voor slechts 9.99 euro.



Dit kleedje met ruches was de absolute favoriet van mijn vriend! Ook ik vond dit een leuk jurkje met een speels effect. Bovendien zit het super comfortabel! Een leuke pump eronder en je bent meteen ready to party! Dit kleedje valt iets kleiner uit dan de andere kleedjes heb ik de indruk. Dit was tevens maatje 38 maar viel toch goed op maat bij mij in tegenstelling tot het eerste glitterjurkje. 
Dit kleedje met ruches is enkel verkrijgbaar in de webshop voor slechts 29.99 euro!



Deze volgende outfit is ook een van mijn favorieten! Deze jumpsuit met ritssluiting vooraan ziet er een beetje vreemd uit in de verpakking maar eens je deze aan hebt is het echt een pareltje! Ook leuk aan deze jumpsuit is dat hij zakken heeft! Ik draag deze in maatje 38 en ook deze past perfect! Hij zit aangenaam en oogt erg stijlvol! Volgens mij ook echt prachtig in combo met het glitter jasje! 
De jumpsuit met ritssluiting vooraan is te koop in de winkel en in de webshop voor slechts 17.99 euro!


Hier draag ik de duffelcoat uit de collectie op de jumpsuit van daarnet. Deze jas is verkrijgbaar in deze donkere kleur ( mix van grijs - donkerdonkerblauw en zwart, erg mooi in het echt! ) of in bordeaux! Ik denk dat ik deze ook nog ga bestellen ! Ik draag deze jas in maatje 38 en hij valt voor mij wat groot uit, natuurlijk moet je er wel rekening mee houden dat je er eventueel nog een dikke pul onder aan doet. De jas is super zacht! Voelt erg fijn aan en is voornamelijk lekker warm! Je sluit hem door middel van enkele drukknopen. Ook deze jas is voorzien van 2 zakken dewelke ook mooi zijn afgewerkt. 
De jas is enkel verkrijgbaar in de webshop en gaat volgens mij meteen uitverkocht zijn voor die prijs! Hij kost namelijk maar 29.99 euro!!




Dit is een ander glitterkleedje uit de collectie. Dit kleedje sluit vooraan goed aan en heeft dan een mooi detail op de rug in de vorm van een kleine uitsnijding. De uitsnijding is perfect gemaakt en komt niet te laag. Op deze manier kan je je bh nog dragen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat het bandje achteraan zichtbaar is! Dit kleedje draag ik opnieuw in maatje 36 en past perfect! Dit kleedje valt dus ook mooi op maat. 
Ook dit kleedje is zowel verkrijgbaar in store als in de webshop voor slechts 19.99 euro




Conclusie: 
Ik moet jullie niet meer vertellen dat ik erg enthousiast ben over deze collectie! Ze hebben ook vooruitgang gemaakt wat betreft vormgeving en maatjes vind ik persoonlijk. Hier en daar zit er nog iets tussen wat een maatje groter valt maar in vergelijking met de vorige collectie vallen de jurkjes, rokjes, topjes enz zo goed als allemaal goed op maat. 
Wat ik toch ook wel wil benadrukken is de prijs van deze collectie! Je krijgt echt wel goede kwaliteit voor het geld dat je eraan geeft! Ik bedoel waar koop je nog een rokje voor 10 euro of een jas voor slechts 30 euro?? Dat zijn echt zotte prijzen !! En voor dit geld kan ik voor elk familiefeestje een andere outfit aantrekken. Glitterkleedje voor bij de bomma, jumpsuit voor bij de ouders en kleedje met ruches voor de partynight! Oh ja en met nieuwjaar doe ik opnieuw wat anders aan! ;).
Mijn favorieten? De jumpsuit met ritssluiting, velvet rokje, kleedje met ruches en het laatste glitterkleedje of eigenlijk bijna de volledige collectie! Want ook de jas vind ik erg fijn! :D




Liefs en alvast prettige feestdagen!

Sofie 
Xxx..









Geen opmerkingen:

Een reactie posten