vrijdag 10 november 2017

Germaine de Capuccini Perfect forms

Een perfect silhouet is iets waar iedere vrouw (en mannen ook denk ik) van droomt. De media idealen de dag van vandaag zijn ook niet meer mild. Modellen hebben nog steeds size zero en meer en meer jonge en iets oudere dames staren hun blind op die ideale maten. Jammer genoeg zijn er maar enkelen die, volgens de waarden die we onszelf wijsmaken, een perfect figuur hebben. Die enkelingen lopen dan modeshows voor Victorias Secret of een of ander bekend high end merk.
Ook ik ben niet gezegend met een perfect lijf en eerlijk gezegd heb ik hier altijd hard naartoe gewerkt. Elke dag nog als ik op facebook en instagram kijk, zie ik perfecte figuurtjes, al dan niet bewerkt door photoshop en eerlijk gezegd, steekt dit nog steeds mijn ogen uit!

Gelukkig zijn er de dag van vandaag merken zoals Germaine de Capuccini die hun klanten een zo goed mogelijk gevoel trachten te geven en dan ook uitkomen met producten die hier perfect bij aansluiten!
Zo kwam GDC afgelopen zomer met een nieuwe campagne op de markt, Change begins today waarbij een strakker en gevormder lichaam centraal staat.



GDC stelde verschillende pakketjes samen die je thuis kan gebruiken en ideaal zijn in combinatie met de bijhorende cabinebehandelingen.
Zo heb je een pakketje voor de iets rijpere dames waar de probleemzone vooral bij de buik zit. Je hebt ook nog een pakketje dat zich richt op het afdrijven van vocht in de benen, eentje voor het hele lichaam en eentje dat cellulite aanpakt.
Omdat cellulite voor mij persoonlijk mijn grootste zorg is, testte ik het laatste pakket uit.


Let op! Cellulite is niet hetzelfde als cellulitis! Dat laatste is een ontsteking van de onderhuid, gekenmerkt door roodheid, zwelling en pijn. Een echte medische aandoening dus. Cellulite echter wordt ook wel een sinaasappelhuid genoemd en is eigenlijk niet meer of minder dan een hobbelige huidstructuur. Die 'hobbeltjes' zijn kleine vetophopingen die eigenlijk vlak onder de huid zitten en daardoor zo zichtbaar zijn (damn you! ). Cellulite zijn erg gehate kuiltjes die voor komen bij maar liefst 85 tot 92 % van de vrouwen. Je vetpercentage heeft geen invloed op je cellulite. Wel je voeding, levensstijl, gebrek aan lichaamsbeweging en je hormonen.

Het paket dat ik mocht uitproberen; Perfect Forms Reduce Extreme bevat de total fit olie voor overdag en slim starter night voor 's nachts.

* Total fit:
Is een bi-phase olie die je dus eerst goed moet schudden voor je hem aanbrengt. Zo kunnen de 2 fasen/lagen zich met elkaar vermengen voor een optimaal resultaat.
Het eerste wat opvalt wanneer je deze olie aanbrengt is de geur. De geur van dit product is gewoonweg ZALIG! Alstublieft GDC breng een parfum uit met deze geur en ik koop meteen de hele stock! Gelukkig geurt de olie nog lang na op een subtiele manier! De geur is een oriëntaalse bloemencreatie met ontspannende aromatische noten en aan de basis vanille en hout. I looooooove this smell!! Ik kan het niet genoeg benadrukken.. Dit maakt het gebruik natuurlijk ook aangenaam.
De olie voelt wel vet aan en is niet te vergelijken met de laatste nieuwe droge oliën die je tegenwoordig op de markt vind. Dit is uiteraard de bedoeling want deze olie voedt je huid echt super goed. Vanaf dag 1 voel je duidelijk het verschil! Mijn huid is zachter en voelt gladder aan.



Total fit bevat een aantal verschillende extracten en oliën die allemaal hun afkomst in de natuur terugvinden.  Hieronder een overzichtje:

- granaatappelolie zorgt ervoor dat de vetten zich niet meer zo makkelijk kunnen binden waardoor de 'hobbeltjes' kleiner worden en worden voorkomen
- Oliën uit forestfruit zoals aardbeien, frambozen en blauwe bessen zorgen voor een goede bloedcirculatie en voorkomt zo de vorming van cellulite
- Oliën gewonnen koffiebonen stimuleren de vetverbranding
- Centella Asiatica is een extract uit een plant met anti-ageing eigenschappen. Herstelt de cellen in de huid en in het bindweefsel. Het zorgt ook voor een betere opbouw van collageen en voor een betere doorbloeding
- extract van peper stimuleert de microcirculatie ( de kleinste bloed- en haarvaten )
- berk extract: zorgt voor de aanmaak van elastine en andere proteïnen die zorgen voor stevigheid
- bevat ook nog natuurlijke extracten van cranberry, maca en citroen, deze dragen bij bij het drainageproces en het afvloeien van onnodig vocht en toxines.



De verpakking van slim fit is makkelijk in gebruik dankzij de pompflacon. Let er wel goed op dat de pompflacon nog dichtgedraaid is wanneer je gaat schudden! Anders hangt je hele badkamer vol slim fit! Een dopje op deze flacon had het geheel helemaal afgemaakt. Voor de rest is er zeker niets mis met deze mooie flacon. Dankzij de bi phase en de rood-oranje kleur krijgt dit product ook nog eens een leuke zomerse uitstraling.

Het word aangeraden dit product 's morgens aan te brengen met masserende bewegingen. Je brengt het aan vanaf je knieën tot aan je middel of tot aan je taille. Je masseert het product in opwaartse bewegingen (altijd naar het hart toe) voor optimaal resultaat. Hoe meer effect je wil, hoe langer en diepgaander de massage moet duren.
Mijn huid wordt duidelijk zachter en gaver met dit product! Total slim gebruik je in deze kit samen met Slim starter night


* Slim starter night
Dit is de krachtpatser van deze kit en zou zelfs hardnekkige cellulite aanpakken! Deze crème smeer je 's avonds voor het slapengaan in. Deze crème die zelfs wat naar een lotion neigt heeft een dunne textuur en trekt bijgevolg snel in. Deze ruikt wat kruidiger en minder aangenaam dan de total fit maar zeker niet storend.

Volgens GDC is dit het ideale product voor het reduceren van de meest hardnekkige cellulite. Het maakt de huid gladder door het bobbelig aanzien ervan te verminderen en de huid wordt steviger en elastischer. Het product is geschikt voor knieën, billen, dijen, heupen en buik. Je gebruikt hem s' avonds voor het slapengaan maar waarom eigenlijk?
Alle biologische organismen zoals de huid en vetweefsel zijn onderworpen aan een biologisch ritme. Je lichaam is gewend aan de routine van de dag en de nacht. Zo worden we wakker omdat zonlicht de productie van melatonine (slaaphormoon) stopt en zo vallen we 's avonds weer in slaap omdat het donker wordt en ons lichaam opnieuw melatonine produceert. Slim starter night houdt rekening met deze routine en zorgt er dus voor dat de vetverbranding 's nachts versterkt en ook de bloedcirculatie wordt gestimuleerd. Bovendien vergemakkelijkt onze slaaphouding (liggen dus ;) ) de drainage van bepaalde (afval)stoffen.



Dankzij de sprayflacon is het makkelijk dit product te verdelen. Goed gedaan van GCD om dit product te verkopen in een sprayflacon want de textuur van de crème is zeer dun en lopend. Dankzij het sprayen breng je een kleine hoeveelheid product aan op de plaatsen waar je het nodig acht en kan je het makkelijk in masseren. Ook hier weer de regel: hoe meer effect hoe beter de massage moet zijn ;) ! Ik voel meteen dat dit product diep in mijn huid trekt en ik ervaar zelfs een soort warmte-tintelend effect, zeker niet onaangenaam te noemen nu het toch wel serieus kouder wordt buiten!

De formule van de slim starter night bevat een krachtige combinatie van plantenextracten en algen waaronder buxus, sinica, pimpinella anisum en plankton. Deze zorgen ervoor dat de vetverbranding word gestimuleerd. Het verhoogt het energieniveau van de cel waardoor het vet in de weefsels wordt verbrandt.
Deze vetverbranding werkt op 4 niveaus;
Duurzame efficiëntie: 'blokkade effect' waardoor nieuwe ophopingen worden voorkomen
verbrandende efficiëntie: werkt 's nachts en verbetert het vetverbrandingsproces
Energiegevende efficiëntie: verhoogt het energieniveau van de cel
Afslankende efficiëntie: verbrand de vetten zelfs in de meest hardnekkigste zones.



Jullie weten ondertussen al dat de producten leuk uitsmeren en goed aanvoelen op de huid. Het maakt mijn huid zachter en gaver en mijn huid voelt ultra gehydrateerd aan maar werkt het nu ook effectief tegen cellulite?
Het antwoord is ja en neen. Natuurlijk werkt dit product bij iedereen anders en is dit mijn persoonlijke ervaring. Ik moet eerlijk toegeven dat ik WEL resultaat zie! Is mijn cellulite weg? nee, dat helaas niet. Vind ik het de moeite waard om dit elke dag te gebruiken? Zeker wel!
Gezien ik niet graag met mijn (bijna) blote billen levenslang op het web wil komen, heb ik ervoor gekozen om geen voor en na foto's te nemen :D Jullie begrijpen vast wel waarom.
Toch zie ik wel degelijk een verschil met een tijdje terug! Je moet het product natuurlijk enkele weken de tijd geven om zijn ding te doen maar ik zag toch al verschil vanaf 2 weken.
Welk verschil ik juist zie? Mijn 'putjes' zijn minder diep en lijken 'oppervlakkiger'. Mijn huid ziet er in het algemeen gladder en 'voller' uit.
De moeilijkheidsgraad bij mij ligt vooral bij het volhouden om elke dag te smeren, zowel in de ochtend als in de avond. Terwijl het eigenlijk een kleine moeite is en het ook helemaal geen kwaad kan als je je broek aantrekt terwijl de olie nog niet volledig is ingetrokken (integendeel! Denk aan de zalige geur die ook lekker lang in je broek blijft hangen! :D )
Ik denk dat dit product perfect is om te gebruiken in combinatie met andere verstevigende of afslankende programma's die GDC ook aanbied bv als cabinebehandelingen. Denk maar aan de campagne Change begins today en vergeet ook zeker niet mijn moto; Love yourself, you don't have to be perfect to be beautifull of je hoeft niet perfect te zijn om mooi te zijn!


De producten van GDC zijn te koop in de geselecteerde Germaine de Capuccini schoonheidsinstituten.
Total fit kost 86 euro en Slim Starter night kost 71 euro
Meer info over de producten of een instituut in de buurt via http://www.germaine-de-capuccini.com/nl/

Liefs
Sofie
Xxx..

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten