zaterdag 13 mei 2017

W7 Nieuwe lipproducten!

In mijn vorige artikel  van W7 konden jullie al kennis maken met enkele prachtige nieuwe producten dat het merk uitbracht voor dit voorjaar. Ik kreeg ook 3 gloednieuwe lipproducten die ik met heel veel plezier voor jullie heb getest en ik verder in dit artikel voor jullie ga bespreken. Ik kan jullie alvast verklappen dat er weer enkele leuke dupes tussen zitten! ;)




Ik kreeg 3 soorten lipsticks. Een Metallic Matte Lipstick, een Metal Pout Matte Lip gloss en een Skinny Lipping Matte nude lip colour.


Ik bespreek eerst de Metallic Mattes lipstick in de kleur Neptune. Een dieprode kleur met een matte metallic finish. Toch vind ik dat er toch nog een soort berry tint bij in de lipstick zit waardoor hij niet kan worden vergeleken met een klassieke rode kleur. De metallic glans die er in verwerkt zit heeft een lichte zilverkleur. Ik wist niet meteen wat ik mij daarbij moest voorstellen want ik associeer metallic eigenlijk altijd met glans. Dit exemplaar is dus mat, iets minder glans maar dus echt een metallic finish.



Het pigment van deze lipstick is enorm goed. Met één veeg heb je meteen een volledige dekking op je lippen, voor een matte lipstick voelt hij enorm romig aan en brengt hij bijgevolg ook goed en makkelijk aan. Ik merk wel dat naargelang ik hem langer draag hij ietsje uitdrogender wordt op mijn lippen maar ja ik heb ook gewoon extreem droge lippen dus dat kan ook aan mezelf liggen natuurlijk. Door de matte finish is hij wel 'langhoudender' op de lippen dan een gewone romige lipstick. Hij blijft makkelijk enkele uren op zijn plaats zitten en overleeft zelfs enkele drankjes. Na een snack of maaltijd is bijwerken wel aangewezen.



De verpakking is een beetje intergalactisch met een futuristisch design met zwarte huls en goud opschrift. Onderaan de tube is er een stukje doorzichtig gelaten zodat je makkelijk kan zien welke kleur lipstick er in je tube zit en ik heb jullie al verteld dat ik dat zeer handig vind. Onderaan staat dan de naam van de lipstick op een sticker die ook in dezelfde kleur als de lipstick is gedrukt zodat je hem ook aan de onderkant kan herkennen.

van links naar rechts: Metal Pout - Skinny Lipping en Metallic Mattes

De tweede lipstick die ik voor jullie ga bespreken is nog een metallic variant. Metallic blijft dus ook dit jaar nog hypen! Deze is de Metal Pout Matte Lip Gloss. Ook deze formule is nieuw voor mij. Want ik associeer een gloss natuurlijk altijd met glans en zeker niet met een matte finisch. Deze keer koos ik voor een warmere goud bronsachtige kleur genaamd Blaze.


De textuur van deze Metal Pout is creamy en longlasting. Het aanbrengen verloopt ietwat stroever dan bij de andere lipstick. De pigmentatie is iets minder dekkend waardoor je de kleur iets meer moet opbouwen voor het beste resultaat. Ondanks de creamy textuur voelt dit product wel een stuk droger dan de eerste variant. Ik heb ook de indruk dat dit product de droge plekjes op mijn lippen een beetje benadrukt. Ik kan niet zeggen dat dit aan de kleur of aan de formule ligt of gewoon aan mijn droge lippen natuurlijk :D.



De verpakking van deze Metal Pout doet me erg denken aan die van de Kylie Jenner lip Glosses. Het is een klassieke lip gloss tube in doorzichtig plastic met zwarte dop. Onder de zwarte dop zitten druppels die lijken uit te lopen net zoals bij die van Kylie Jenner .
De applicator is een vrij recht sponsen exemplaar waar je het product precies mee kan aanbrengen en lekker zacht aanvoelt op de lippen. De houdbaarheid van deze Metal Pout is wel goed. Hij blijft gemakkelijk enkele uren zitten. Het mooie aan dit exemplaar is dat hij geleidelijk aan verdwijnt waardoor er op het einde enkel nog een soort van gouden bronzen schijn op mijn lippen blijft zitten en dat vind ik best wel mooi!




Het laatste lipproduct is de Skinny Lipping Matte Nude lip colour. Dis is qua textuur meer een klassieke matte liquid lipstick. De Skinny Lipping lijn is volgens mij gebaseerd op de Nyx lip lingeries en komen ook enkel in nude kleuren.



De textuur van deze Skinny Lipping is creamy en droogt mat op. Het pigment is enorm goed, met 1 swipe over je lippen krijg je meteen volledige dekking. Door de matte finish wordt de Skinny Lipping wel een beetje droger maar minder droog dan de Metal Pout. Ik heb de indruk dat deze textuur een beetje lichter is want ik voel hem minder zitten dan de vorige.
De kleur kan ik beschrijven als een nude oud-roze kleurtje met een grijs tintje. Perfect voor een romantische look of zeker ook passend bij een sensuele smokey eye.




De verpakking is vergelijkbaar met die van de Metal Pout maar dan zonder de druppeltjes. Het is een plastic doorzichtige tube met zwarte dop. Ook de applicator is dezelfde als die van de Metal Pout, een rechthoekige sponsapplicator waar je goed en precies mee kan aanbrengen. De houdbaarheid van deze lipstick is zeer goed. Hij overleeft met gemak enkele drankjes en snackjes en vervaagd geleidelijk aan van binnen naar buiten.

Wat vinden jullie van de nieuwe producten van W7 ?
Ik heb alvast weer enkele nieuwe favorieten bij in mijn make-up lade liggen van dit merk!

De prijzen:
de Metallic Mattes lipstick kost 2.99 euro
Metal Pout Matte lip gloss kost 4.49 euro
en de Skinny Lipping matte nude lip colour kost 4.49 euro

Neem zeker ook eens een kijkje op de site www.w7cosmetica.nl voor een overzicht van de volledige collectie

Vergeet ook mijn W7 Products unboxing video niet te bekijken op mijn youtubekanaal

Liefs
Sofie
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten