dinsdag 16 mei 2017

Paul&Joe Anniversary make-up!

Diegene die mij al een tijdje volgen weten dat ik een absolute fan ben van het merk Paul&Joe. Het merk dat vooral gekend is voor de prachtige verpakkingen en unieke vormgeving heeft zichzelf met deze verjaardagscollectie weer helemaal overtroffen. De laatste tijd komen ze vaker en vaker met schattige verpakkingen met kattenprints uit en ook deze verjaardagscollectie is helemaal in kittystyle!


Deze collectie is speciaal uitgebracht voor het 15 jarig bestaan van Paul&Joe. Speciaal voor deze mooie gelegenheid deed het merk nog een extraatje!
Ik maakte voor de eerste keer kennis met deze collectie op de estetika beurs! Als jullie mijn vlog bekijken, kunnen jullie al zien hoe weg ik was van deze collectie!



Het merk kwam met een supermooie juwelendoos gevuld met wel enkele hele speciale make-up productjes!
De doos is gehuld in een mooie bloemenprint die het merk een beetje typeert. Paul&Joe houdt enorm van afwisseling maar deze bloemenprint blijft telkens terugkeren en wordt een beetje hun handelsmerk. De kleuren die een perfecte mix zijn van hedendaags romantisch en retro roze maken deze juwelendoos een echt hebbeding en collectersitem





Als je de bovenkant van de doos opent zie je meteen het pronkstuk uit deze collectie. Deze 6 oogschaduws in de vorm van poesjes!! De eerste keer dat ik dit zag, kon ik mijn ogen er haast niet afhalen! Zo mooi en schattig! Let ook een keertje op het leuke gouden kattenhoofd op het schuifje van deze doos!




Als je het schuifje van het juwelendoosje opent zie je een apart tinnen doosje zitten, uiteraard ook met mooie kattenprint. Hierin kan je je 3 favoriete katjes / oogschaduwkleurtjes insteken om mee te nemen. Erg handig om onderweg even bij te werken! Het doosje is ook voorzien van een mini sponsapplicator met extra groot sponsje
Naast dit doosje zit er ook nog een lipstick, genaamd Petite Princesse, deze is, naast de oogschaduwkatjes de eyecatcher van de collectie! Een lipstick in de vorm van kattenhoofd? Ik vraag me soms af waar ze alle inspiratie halen bij het merk maar ik blijf het wel fantastisch vinden!




De kwaliteit van de make-up is vergelijkbaar met de rest van het merk. Zeker niet slecht prijs kwaliteit! Bij Paul&Joe krijg je meer dan enkel de mooie verpakkingen en dàt vind ik net zo leuk aan het merk! De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en de lipstick is romig en heeft ook een goede pigmentatie. De koraalrode kleur is perfect voor de zomer en staat tussen mijn favoriete kleuren. Let ook zeker eens op de prachtig gedetailleerde gouden huls van de lipstick! 
Het enige wat ik jammer vind is dat de lipstick huls zelf van karton is. Ik had die persoonlijk liever gezien in een stevige plastic variant.





Naast Deze juwelendoos zat er ook nog een toiletzakje in. Even schattig als de rest van de collectie met dezelfde print als de juwelendoos én voorzien van een paar cute kattenoortjes! Een gouden detail aan de ritssluiting zorgt dan weer voor een luxueuze uitstraling!




Kortom is deze verjaardagscollectie een echt collectersitem én pronkstuk op je make-up tafel!

Blijf op de hoogte van alle nieuwe collecties van Paul&Joe en neem zeker eens een kijkje op hun website voor de nieuwe zomercollectie 2017:
http://www.paulandjoemakeup.be/ 

Liefs 
Sofie
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten