maandag 21 maart 2016

clinique pop lipsticks

Een tijdje geleden viel mijn oog op deze Clinique pop lipsticks. Waarom? de verpakking was modern en hip en laat je smachten naar meer.
Wetende dat deze lipstick niet alleen erg veel pigment zou moeten afgeven maar ook nog eens verzorgend zou werken én reeds een primer bevat trokken mij over de kleine streep die ik nog over moest.



Ik besloot in eerste instantie de kleurtjes 02 bare pop en 11 wow pop aan te schaffen. Omdat ik zo tevreden was over deze lipsticks kocht ik even later maar liefst 5 kleurtjes bij!
Ik kocht ook nog 18 papaya pop, 19 party pop, 20 sugar pop, 21 rebel pop en 23 blush pop.


Clinique beloofd levendige, gepigmenteerde kleuren die langhoudend zijn en toch niet uitdrogend werken voor je lippen. Bovendien zou in de lipstick reeds een primer verwerkt zitten die ervoor zorgt dat je je lippen vooraf niet meer hoeft te primen. Ook zou die primer er voor zorgen dat je lippen contour krijgt en dat je lippen glad zijn en dat losse velletjes niet opvallen.
De lipstick bevat sheabutter en murumurubutter deze zorgen voor zachte en gehydrateerde lippen.



Jullie kunnen al wel raden dat ik erg te spreken ben over deze formule lipstick anders ga ik er niet ineens 5 kleuren bijkopen uiteraard. Deze lipstick doet echt alles wat hij beloofd!

De lipstick brengt echt supermakkelijk aan en lijnt erg mooi af! Ik heb zelfs niet eens nood aan een lippotloodje. De lipstick dekt mooi en afhankelijk van welke kleur je neemt kom hoef je maar een tot twee keer over je lippen te gaan voor een volledige dekking. De lipstick is lekker romig waardoor hij makkelijk over je lippen glijdt. Ik was werkelijk onder de indruk van de pigmentatie, je verwacht altijd hoe romiger de lipstick, hoe meer sheer de dekking behalve bij Clinique pop.
Matte lippen zijn tegenwoordig de trend maar soms mag er van mij toch wel eens een glansje opzitten. De glans in deze lipstick kan ik eerder beschrijven als satin glans, niet echt superglossy hoor!



Het hydraterende effect is echt verbazend en ook het gladmakende deel heeft mij echt uit mijn sokken geblazen. Ik heb zeker niet de mooiste lippen en zit voortdurend aan losse velletjes te trekken waardoor mijn lippen er dikwijls 'slordig' uitzien. Ik moet dus zeer goed oppassen welke lipsticks ik gebruik want sommige benadrukken juist deze velletjes en droge plekjes! Mijn lippen zien er echt mooier, gladder en zelfs een tikje voller uit door deze lipstick

De verpakking van deze Pop's is zoals ik hierboven al zei zeer modern, hip, speels en kleurrijk.
Het is een rechthoekige strakke verpakking waarvan de dop het zilverkleurige gedeelte is en de onderkant is gemaakt in de kleur van de lipstick, dit is niet alleen erg handig, want je weet meteen welke kleur heb bij je hebt maar ook erg mooi! Op het zilverkleurige gedeelte staat Clinique geschreven en een mooie bonus vind ik zelf is dat je de dop als klein spiegeltje kan gebruiken! Goed gedaan Clinique!






De houdbaarheid van deze lipstick is verrassend goed. Het is wel zo dat hoe donkerder of feller de kleur hoe langer dat deze blijft zitten. De lichtere kleuren en dan vooral de nude kleuren vervagen net iets sneller. Toch blijft deze lipstick minstens enkele uren mooi op z'n plaats zitten en overleeft die makkelijk enkele glaasjes water (of wijn?) en een kleine snack. Na een grotere maaltijd werk ik graag even bij, maar dat moet bijna bij elke lipstick.



Ik merk geen kwaliteitsverschil tussen de verschillende kleuren lipsticks. Dit zijn dingen die ik bij goedkopere merken al wel eens durf merken dat sommige kleuren van dezelfde lijn soms een heel andere dekking geven. Daarom vind ik ze zeker een voor een top!
De lipsticks zijn geur en kleurloos wat ik misschien eerder een minpuntje vind dan een pluspunt. Ik ben me ervan bewust dat sommige meiden het moeilijk hebben met bepaalde geuren en smaken. Ik vind het persoonlijk wel aangenaam als mijn lipstick een aangename geur meekrijgt.

Ik overloop met jullie nog even de kleurtjes;

02 bare pop is een lichte bruine nude kleur met een heel subtiel gouden glittertje







11 wow pop is een echte barbieroze knalkleur!





18 papaya pop is nude roze kleurtje met een rode ondertoon en tevens een sutbiel gouden glittertje





19 party pop is een framboosroze kleur met een rode ondertoon





20 sugar pop een bruin-roze nude tint





21 rebel pop is een diep kersenrood





23 blush pop is een iets donkerdere nude kleur met berry bruinachtige tinten







Ondertussen zijn er al nieuwe varianten van de Clinique pop uit, ik blijf fan van deze klassieke versie!


Liefs
Sofie XoXo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten