dinsdag 28 juli 2015

Queen Helene's Mud Pack Masque

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag het moddermasker van queen Helene getest en goed bevonden.




Ik gebruikte het nadat ik mijn gezicht eerst gereinigd had met mijn producten van clinique (zie eerdere blog). Ik gebruikte deze keer ook nog een scrub zodat het masker nog beter zou kunnen inwerken.


Nadat ik mijn huid gereinigd en geëxfolierd had, bracht ik het moddermasker met mijn maskerborstel aan op mijn droge huid. Ik bracht het royaal aan op mijn hele gezicht maar vermeed wel de huid rondom mijn ogen. Het masker ruikt opvallend naar de blauwe 'klassieke' nivea pot die eenieder van ons kent. Aangename geur dus. Het masker heeft een diepbeige-bruinachtige kleur, het is net alsof je heel erg caky foundation aanbrengt :-P. Het masker brengt met de maskerborstel goed aan.



Nadat ik het maskertje op had moest het ongeveer 15 minuten intrekken of totdat het droog was. De bruinachtige kleur werd dan wit. Je voelt het masker effectief 'hard' worden op je gezicht, je kan het nog amper bewegen op het einde :-D.



Daarna was ik het masker met lauwwarm water en een washandje van mijn gezicht. Dit is, zoals bij elk masker dat opdroogt op je gezicht, een karwei dat de nodige tijd vergt, nat washandje over je gezicht, uitspoelen, nat washandje opnieuw over je gezicht, opnieuw uitspoelen enz enz tot je elke zone van je gezicht gehad hebt en het masker volledig weg is. Daarna ga ik voor alle zekerheid nog even met mijn toner over mijn huid en breng ik mijn dagcrème aan.

voor

na het maskertje


Het masker is gemaakt van Engelse klei genaamd Kaolin, het is gekend voor zijn effectieve reiniging van de poriën en zou deze ook doen krimpen. Bovendien zou het fijne lijntjes en rimpeltjes verzachten. Het masker is geschikt voor elk huidtype en dat is wat het zo speciaal maakt, zowel iemand met droge huid als een gemengde huid kan dit masker gebruiken. Het is een fijn masker en ik zal dit zeker op regelmatige basis gebruiken. Mijn huid ziet er na gebruik veel frisser uit, de vale en doffe kleur is weg.

Ik heb het masker gekocht op de site van Boozyshop, bij gebrek aan het munt julip masker van hetzelfde merk. Het is een pot met 340g waar je dus echt een heeeeeeele tijd mee toekomt! Prijs - kwaliteit echt een toppertje!

Wel goed opletten dat je de pot goed sluit want anders droogt het masker uit en is het voor de vuilbak!

Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en tot de volgende keer

liefs
Sofie
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten