vrijdag 9 februari 2018

Unboxing Lookfantastic adventkalender!

Omdat er toch hier en daar wel wat vragen zijn gekomen in verband met de inhoud van deze, toch wel prijzige, adventkalender, heb ik dit filmpje gemaakt!

Deze adventkalender komt van de website www.lookfantastic.com. Ze maken elke keer een prachtige adventkalender met verschillende producten en merken.
Jullie zullen in het filmpje zien dat er verschillende soorten en merken van producten in zitten en dat vind ik erg leuk! Zo kan je toch eens kennis maken met andere, misschien nog onbekende merken.

De vormgeving van de kalender is ook prachtig en heeft mij vorig jaar over de streep getrokken om deze kalender toch te kopen!

Kijk even mee, dan zie je wat ik bedoel ;).



Voor meer filmpjes en vlogs klik; https://www.youtube.com/sofiemesens
& Vergeet niet te abonneren op mijn kanaal :)

Liefs
Sofie
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten