zondag 18 februari 2018

Belfida Candle

Allow yourself at least 5 to 10 minutes a day to pamper mind, body & soul with golden luxury to get rid of the daily routine. Of in het nederlands Laat jezelf elke dag 5 à 10 minuutjes toe om jezelf te verwennen en jezelf te verlossen van de dagelijkse stress. Dat is het doel van de Belfida ME-CANDLES. Het gezicht achter Belfida? Pieter Van Wilder, een gepassioneerd modeontwerper & health coach. Meer weten over deze speciale kaarsen die eigenlijk veel meer zijn dan een gewone kaars? Lees dan snel even verder.






In alle eerlijkheid heeft het heel wat jaren in beslag genomen. Jaren van persoonlijke investering. Jaren van studeren en onderzoek verrichten. Jaren van reizen rond de wereld om in aanraking te komen met verschillende culturen, verliefd te worden en connecties te creëren die een leven lang meegaan. Ik ben de auteur van m’n leven en of het nu mode, lifestyle of algemeen welzijn is… het is gewoon mijn vorm van communicatie. En dit is iets dat ik graag met jullie wil delen. Alles wat ik in het leven onderneem, doe ik met passie en verlangen en misschien nog het belangrijkste van al: met de overtuiging de wereld een klein beetje mooier te maken. Want laten we oprecht eerlijk zijn:

“Wie wil er nu niet schoonheid & liefde in alle aspecten van het leven omarmen?





Zo omschrijft Van Wilder het ontstaan van de Me-Candles van Belfida. Het hele proces tot ontwikkeling heeft wel meer dan 2 jaar in beslag genomen! Van Wilder is een perfectionist en een aanbidder van high end en haute couture! Zowel wat lifestyle en inner beauty betreft maar ook in de mode business is hij niet onbekend. Geen wonder dus dat hij de Belfida Candles met heel veel zorg en knowledge heeft ontwikkeld.



De Belfida Me-Candle is voorzien van enkel de beste en meest hoogwaardige ingrediënten. Zo bevat de kaars rauwe cacaoboter, sheaboter, sojawas. Kokos- en amandelolie vormen de basis van deze luxueuze en welzijns skinfood behandeling. 
Bovenstaande ingrediënten hebben een diepgaande hydraterende werking -, bovendien zitten ze vol mineralen en vitamines om zowel lichaam en geest te verzachten. Elk ingrediënt is door Van Wilder zorgvuldig gekozen voor een optimaal resultaat te bereiken. De kaars verzacht niet alleen je huid maar verzorgt ook je geest door de achterliggende me-time en de heerlijke geuren.
De combinatie van deze hoogwaardige ingrediënten met de warmte van de olie zorgt ervoor dat het dieper in de huid dringt en het hecht zich vooral rond het bindweefsel van de spieren en gewrichten. Dit heeft vele voordelen, de huid wordt niet alleen diep gehydrateerd, de huid wordt ook steviger en gladder.




Deze ingrediënten worden gecombineerd met cosmetisch goud. Ik zei toch dat Van Wilder een high end lover was? Geen wonder dus dat hij zelf ook een high end product op de markt wil brengen. Door cosmetisch goud in de kaars te verwerken creëert hij niet enkel een hoogwaardig product maar ook eentje dat in het oog springt. 

Maar wat is cosmetisch goud nu eigenlijk? 
Cosmetisch goud is al uit de oudheid bekend en stamt af van de Japanners, Romeinen en Egyptenaren. Cosmetisch goud geeft niet alleen een mooie, stralende en jeugdige huid, maar is ook gunstig op vele andere manieren. Het vertraagd de collageenafbraak, verhoogt de elasticiteit van de huid, verhelderd de huid teint, stimuleert de cellen waardoor de huid gevormd wordt, verbetert de bloedcirculatie en voorkomt vroegtijdige veroudering, rimpels, huidverkleuring e.d.
Bovendien heeft de gesmolten was van de kaars ook echt de kleur van goud !




De Belfida Candles komen in 3 thema's met elk 3 kaarsen. Je hebt Sensual, Purifying en Therapeutic. Elk thema heeft uiteraard zijn specifieke werking en daarbuiten heeft ook nog eens elke kaars een andere geur. 
Toen ik mijn keuze heb gemaakt, ben ik enkel op de geur afgegaan en niet zozeer op het thema. Ik koos voor de Aphrodite kaars uit het Sensual thema. 
Deze kaars heeft veruit de zoetste geur uit het hele gamma, geen klassiek zoet geurtje maar eentje dat gecombineerd wordt met kruidige tinten hier en daar. Een unieke lekkere geur!



De eerste keer dat je de kaars aansteekt moet je ze minstens 45 minuten laten branden. Daarna kan je voorzichtig een beetje van de olie in je handen gieten om vervolgens je lichaam er mee te voeden. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om de olie rechtstreeks op je benen of ander lichaamsdeel te gieten OF je kan deze olie ook gebruiken voor een sensuele massage bij je partner. 
Het potje waar de kaars in zit is zo gemaakt dat er een gietmondje is voorzien zodanig je dus nauwkeurig de olie kan gieten waar je maar wilt ;). Bovendien doet de verpakking mij een beetje denken aan de magische lamp van Aladin, weet je nog, die waar Geest inzat ? Haha, een beetje nostalgie dus. Duidelijk wel Oosters geïnspireerd, erg mooi!




De olie zelf wordt maar enkele graden warmer dan je lichaamstemperatuur, je moet dus geen bang hebben dat je jezelf of je partner gaat verbranden! Bij het opgieten of aanbrengen van de olie, voelt deze aangenaam warm. Je huid wordt gevoed, verzacht en je zintuigen worden geprikkeld door de heerlijke geurenmix. 
Door de hoogwaardige ingrediënten is deze olie geschikt voor alle huidtypes en voor het hele lichaam. De olie is dus ook perfect geschikt om aan te brengen op je gelaat. Van Wilder raad zelfs aan de olie in je gelaat te gebruiken omdat de oliën ook een sterke anti-rimpel werking hebben.



Na het gebruik van de kaars en de olie, voelt mijn huid zijdezacht en verzorgd aan! Zelfs mijn ultradroge huid blijft een dag of 2 zacht en voelt gezond aan. Bovendien ruikt mijn huid superlekker!
De olie trekt vrij snel in en voelt goed aan, niet super vettig. Bovendien blijft er een mooie glans achter op je huid.



De unieke ME-CANDLE is verkrijgbaar voor 52 euro.
Speciaal voor jullie heb ik een kortingscode van 7 euro zodat jullie ze nu exclusief kunnen aankopen voor 45 euro!
Kortingscode: HAPPYME.

Meer info en verkrijgbaar via http://www.belfida.com/

Liefs
Sofie
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten