zaterdag 20 januari 2018

Lip Voltage By The Powerhouse

In tegenstelling tot andere keren doet de titel misschien niet meteen een belletje rinkelen over de inhoud van deze blogpost. Je hebt misschien al wel een klein vermoeden dat het over een lipproduct gaat en dat klopt inderdaad!
Dit product is er eentje dat opnieuw inspeelt op de nieuwste 'modetrends' namelijk het hebben van volle lippen. Meer dan ooit is het hebben van dikke en volle lippen een echt schoonheidsideaal. Niet iedereen is te vinden voor dure en pijnlijke lip fillers ( alhoewel dat dat, met de juiste techniek, nog wel meevalt, ik spreek uit ervaring ;) ). The powerhouse komt met het perfecte product voor mensen die vollere lippen willen. Deze lip plumper werkt zowel op korte als op lange termijn én is ook ideaal als ondersteuning bij mensen die wél al lipfillers gebruiken, net als ik.


Voor diegene die niet wisten dat ik ooit al gebruik gemaakt heb van lip fillers plaats ik even de link van mijn youtube video hier; https://www.youtube.com/watch?v=qzNpxH1rWS0&t=7s
Hier kunnen jullie zien hoe mijn lippen reageren op de prikjes en hoe alles de dagen erna uitziet. Voor alle duidelijkheid gaat het hier over het minste van het minste! Ik heb enkel mijn bovenlip een beetje laten opvullen omdat deze in vergelijking met mijn onderlip opvallend dunner was.



Soit, over naar de review van de dag! The Powerhouse Lip Voltage is dankzij de combinatie van 3 krachtig geformuleerde actieve ingrediënten de meest geavanceerde lipbooster. Bovendien bevat deze lip booster ook nog hydraterende en voedzame ingrediënten. Dit product valt onder de groep 'cosmeceuticals' wat een categorie is tussen pure cosmetica en farmaceutica wat meer een medicinale werking heeft. Het is dus geen klassieke lip plumper.
Een nieuw koelmiddel geeft meer contour aan je lippen en zorgt ervoor dat fijne lijntjes net boven je lippen vervagen. Nog geen last van lijntjes boven je lippen? Dit product werkt ook preventief!

Nu eerste even een woordje uitleg over de 3 magische ingrediënten die dit product zo goed maken;

* Linefill zorgt voor het herstellen van eventueel volumeverlies uit de lippen

* VoluLip is een werkzame stof die de natuurlijke hyaluronzuursynthese stimuleert om de lippen te plumpen Dit heeft een zichtbare invloed op de lipvorm en zorgt voor toename van lipvolume of ook wel eens lippenrood genoemd Het zorgt er ook voor dat je lippen goed gehydrateerd, zacht en soepel blijven

* Peptides hebben de mogelijkheid om diep in de dermis te dringen waar vervolgens de collageenproductie wordt gestimuleerd De werking van peptides worden zichtbaar na 2 à 3 weken. Dit ingrediënt werkt dus enkel op langere termijn. Echter zorgen de eerste 2 ingrediënten wel voor een onmiddellijk zichtbaar resultaat.

Als je de LipVoltage dus dagelijks gebruikt krijgt je collageen- en hyaluronzuurproductie een boost. Het merk raad ook aan voor het beste resultaat deze lip booster dagelijks te gebruiken.
Aanbrengen doe je door middel van de sponsapplicator, dewelke vergelijkbaar is met eentje van een liquid lipstick. Daarna masseer je het product met je vingers nog even goed in bij de arcadeboog en op de liprand en net uit erbuiten.
Het maximale resultaat is zichtbaar na een 10 à 15 minuutjes en houdt minstens enkele uren aan. Je kan deze lip booster dus ook perfect onder je favoriete lip product aanbrengen.



Bij het aanbrengen, wordt ik al meteen een kleine tinteling gewaar. Deze wordt nog heftiger als het product even op mijn lippen zit. Ik al enkele lip plumpers getest en ik moet eerlijk toegeven dat dit de meest heftige tinteling teweeg brengt tot nu toe. Ik raad dit product dus niet aan voor mensen die hier gevoelig voor zijn. Ik persoonlijk kan hier goed tegen en de tinteing stoort mij dus niet. Er komt ook een duidelijke muntgeur naar voren, een beetje de klassieke lip plump geur. Wanneer ik per ongeluk mijn lippen met mijn tong aanraak begint deze ook een beetje te tintelen en heb ik het gevoel alsof ik net mijn tanden heb gepoetst :D.
Wat ik wel meteen merk is dat mijn lippen een mooie rode kleur krijgen. Door de tintelende aspecten wordt de bloeddoorstroming gestimuleerd waardoor je lippen mooi rood kleuren.
Wat mij ook opvalt is dat mijn lippenrandje mooi geaccentueerd wordt. Dit merk ik vooral aan mijn bovenlip ( de lip waar ik de fillers in kreeg). Bij mijn onderlip is dit effect iets minder, misschien is dit toeval? Ik vind het resultaat in ieder geval erg mooi.



Ik gebruikte de LipVoltage gedurende 2 weken minstens 2x per dag en merkte dat mijn lippen mooier gevormd waren, niet heel spectaculair maar toch zichtbaar. Mijn lippen voelen ook meer gehydrateerd aan. Of ze mijn lippen nu echt voller maken kan ik niet meteen zeggen, ik zie wel dat mijn lippen volumineuzer ogen .
We moeten natuurlijk een kat een kat noemen, je zal nooit dezelfde resultaten krijgen met dit product dan met lipfillers. Maar toegegeven is dit product een hele mooie aansluitende 'behandeling' voor je mensen die al dan niet lipfillers gebruiken of gebruikt hebben.



De verpakking van deze LipVoltage lip booster ziet er erg fancy uit. Een zilveren metallic tube die me misschien meer een beetje aan die van een mascara doet denken. Dit is natuurlijk positief want dat betekend dat je meer product krijgt! Ook het doosje van deze Lip Voltage is in een metallic zilveren en blauwe kleur.

Meer info over dit en nog vele andere interessante producten vind je via http://ocontrr.be/lip-voltage/

Deze Lip Voltage lip booster van The Powerhouse kost 34.95 euro en is onder andere te koop via deze website.

Liefs
Sofie
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten