donderdag 25 januari 2018

LIDL goes Sporty!

Ondertussen loopt januari alweer bijna op z'n einde. Hoe zit het met jou goede voornemens? Was meer sporten ook een van die goede voornemens die jij eind december stelde?
Wel, in tegenstelling tot andere jaren heb ik deze keer geen goede voornemens opgesteld. Ik heb mij namelijk voor het jaareinde al voorgenomen om terug aan sport te doen en mijn conditie weer op te krikken.
Het enige wat ik moeilijk vind en toch nog steeds als een drempel ervaar is het klaarmaken om naar de fitness of andere sportschool te gaan. Zeker in de winter! Het is koud en guur, dikwijls moet je nog eens andere kleding en schoenen meenemen. Ook het douchen achteraf is niet altijd prettig. Op sommige plaatsen werken ze nog met gezamenlijke douches en op andere zijn ze gewoon vies.
Lidl speelt ook deze keer perfect in op mijn noden en behoeftes en lanceert enkele leuke sportartikelen waar ik zelfs mijn deur niet meer voor uit hoef!





Mijn grootste 'probleemzone' vind ik persoonlijk my booty. Ik en vooral ook mijn vriend vinden een mooie gevormde poep echt wel iets hebben. Om dit onderdeel van het lichaam het best te onderhouden is een step je beste vriend!

Dankzij Lidl mocht ik deze step uittesten en aan de lijve ondervinden welke spieren je hiermee kan trainen. Uiteraard is het hoofddoel zoals ik hierboven reeds vermeldde een mooier gevormd achterste met bijhorende billen. Dankzij de bijgeleverde rekken train je niet alleen de spieren van je booty maar ook die van je armen!




Er zijn 3 kleuren rekken bijgeleverd. Elke kleur staat voor een moeilijkheidsgraad. 
In het begin koos ik uiteraard voor de soepelste en bijgevolg makkelijkste rek om hier een beetje aan te wennen. Naar gelang je beter begint te worden en je je ritme te pakken hebt, kan je overgaan op de andere rekken om zo de moeilijkheidsgraad op te drijven.
De rekken zijn makkelijk te monteren en demonteren aan de step. Je hoeft deze uiteraard niet te gebruiken maar het is wel een mooie bonus!

Ook de step zelf kan je instellen op moeilijkheidsgraad door de schroef vooraan de step vaster of losser te draaien. Hoe vaster je deze schroef draait, hoe meer moeite je moet doen om de step in beweging te houden en bijgevolg hoe zwaarder de training wordt.
Dankzij de digitale meter die op de step bevestigd is kan je perfect zien hoeveel 'reps' (aantal stepbewegingen) je hebt gemaakt, hoe lang je bezig bent en hoeveel calorieen je hebt verbrand! Lekker handig!



Het makkelijkste van dit toestel is uiteraard dat je er niet de deur voor uit moet en dat je dit bij wijze van spreken gewoon in je keuken, living of slaapkamer kan doen! Doordat het toestel niet enorm veel weegt, kan je het ook makkelijk verplaatsen en eventueel transporteren.




Om goed te kunnen sporten vind ik een goede sportoutfit belangrijk! Niet alleen voor het comfort maar ook voor het zicht en laten we eerlijk zijn, wij als vrouwen vinden een trendy sportoutfit toch belangrijk, niet?

Dankzij de sportcollectie van Crivit kunnen we onze goede voornemens volledig waarmaken! We zijn nu niet alleen voorzien van goed sportmateriaal, we kunnen ons ook nog eens een goede maar toch budgetproef sportoutfit aanschaffen!

De grijze tanktop met print is ideaal om te gaan joggen of aan te trekken als je wil steppen of andere sporten te doen. Door de aangenaam en zachte stof voelt deze top erg fijn aan. Wat ik ook fijn vind is dat deze top lang genoeg is zodat je geen bang moet hebben dat je buik of rug tevoorschijn komt.
Dankzij de 'topcool' technologie heeft deze top een optimaal vochttransport, je kan je dus met een gerust hart in het zweet werken ;).



De sportbroek was wel even een verassing wanneer ik deze uit de verpakking haalde. In tegenstelling tot wat de verpakking doet vermoeden is deze broek niet afgewerkt met grijze details onderaan maar wel met paarse en roze details aan de zijkant. Dat vind ik persoonlijk wel een klein nadeel, zo zou je denken dat je thuis komt met het grijze exemplaar en toch eentje met roze en paars hebt. 
De broek zit, net als de top erg comfortabel en voelt goed aan. Net alsof je niets draagt. Een ander voordeel van deze broek is dat er vooraan een vakje is voorzien voor je autosleutels of mp3 in te steken, superhandig!


Om op te warmen of voor de koudere dagen ( als je buiten gaat sporten tenminste ;) ) is er de Crivit Performance Jacket. Dit jasje is voorzien van duimgaten in de mouwen zodoende de mouwen niet omhoog kunnen kruipen en alles dus netjes op zijn plaats blijft. Het jasje heeft ook een leuke en sportieve kraag en reflecterende details. Ook dit jasje voelt super comfortabel aan en geeft genoeg warmte af zonder dat je té warm krijgt.



Tenslotte hebben we nog de sportschoenen van Crivit. De zwarte schoenen met witte details doen me erg denken aan de fashionable versies die nu erg trendy zijn om casual te dragen. Ze voelen erg licht aan en voelen goed aan mijn voeten. 
Bovendien zitten ze erg goed en krijg ik geen last van bleinen of andere ongemakken. Zelfs niet als ik ze lang draag en last krijg van zweetvoetjes. Want je weet no sweat no glory :D.

Zat sporten ook in jou goede voornemens van 2018 en is dit al vroeg op het jaar mislukt? 
No worries! Dankzij Lidl kan je je nog snel herpakken! Shop nog snel de collectie in de winkel of online via www.lidl-shop.be

Liefs 
Sofie
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten