donderdag 14 december 2017

Sally Hanssen Miracle Gel nagellak

Diegene die mij kennen of al een tijdje volgen, weten dat ik een sucker ben op gebied van nagellak. Ik kan het absoluut niet goed aanbrengen en bovendien blijft het bij mij nooit goed zitten.
Als ik dan eenmaal zo ver ben dat de nagellak er eenmaal op zit, slaag ik er ook nog eens in om hem er meteen af te pulken of bijt ik zodanig op mijn nagels dat het er al snel verschrikkelijk uit begint te zien.
Ondanks dit alles draag ik wel graag nagellak en vind ik het ontzettend mooi! Ik ben dan ook erg blij dat ik een tijdje geleden de nieuwe roodtinten mocht testen van Sally Hanssen! Een icoon op nagelgebied!


Sally Hanssen staat al meer dan 50 jaar bekend om haar innovatieve nagelproducten. Zo bracht ze enkele jaren geleden de Miracle gel nagellakjes uit! Deze nagellak geeft je het gevoel én de look van gelnagels zonder dat je hiervoor de deur uit moet! Meer nog, je hebt zelfs geen UV lamp meer nodig om deze nagellak uit te harden.
Het enige wat je nodig hebt is je favoriete kleur nagellak en een speciale topcoat. Een basecoat heb je niet nodig maar mag je uiteraard wel gebruiken.
Ideaal is om 2 laagjes nagellak aan te brengen en dan een paar minuutjes (minstens 10!) te wachten en daarna de speciale topcoat aan te brengen. Het is deze speciale topcoat die ervoor zorgt dat de nagellak mooi droogt en hard wordt. Trek hier wel even een half uurtje of langer voor uit, afhankelijk van hoe handig je bent ;). De droogtijd is behoorlijk lang. Dit is het punt waar het bij mij altijd mis gaat! Ik heb gewoon te weinig geduld en kan niet lang genoeg wachten.. Als ik dan na enkele minuutjes al eens wil 'voelen' of de nagellak al droog is, druk ik gegarandeerd mijn vingerafdruk in mijn nagellak! Uniek, dat wel.. maar mooi is anders :D.



Het kwastje van deze nagellak is vrij breed waardoor je er wel snel kan werken en meteen je hele nagel kan bedekken. De haartjes zijn ook soepel genoeg om er fijn mee te werken.
Het potje is ook iets groter en ronder dan een klassiek nagellak potje. De inhoud bedraagt 14.7 ml wat een zeer mooie hoeveelheid is voor een nagellak.

De houdbaarheid van deze nagellak (als hij er eenmaal op zit :D ) is goed! Terwijl andere nagellakjes met base- en topcoat toch al na enkele dagen beginnen te 'chippen' blijft deze 5 tot 7 dagen mooi zitten! ( Als ik er kan afblijven tenminste :D). Toch blijft het aanbrengen van nagellak iets wat mij echt niet ligt én dat vind ik echt jammer want ik vind een mooie middellange nagel met een kleurtje zo mooi!



De roodtinten waar Sally dit najaar mee in de kijker wil staan zijn niet allemaal nieuw. Het punt is dat rood weer hotter dan hot is als nagelkleur.
Ikzelf kreeg de kleurtjes 470 Red eye; een lichte rode kleur waar zelfs een hintje roze in zit.
De tweede kleur die ik kreeg is 474 Can't Beet Royalty; een dieper rode kleur met een berry ondertoon. Tenslotte kreeg ik ook nog 480 Wine Stock; zoals de naam al zegt een diep wijnrood wat echt prachtig staat! Een ideale kleur om te dragen tijdens de feestdagen in combinatie met een idem lippenstift!

Jammer genoeg heb ik geen foto's genomen van de nagellakjes op mijn nagels omdat het gewoon geen zicht was! Het aanbrengen was een beetje mislukt ( ligt uiteraard aan mijn eigen onkunnen hoor ;) ) en mijn nagels zijn zo kort omdat ik ze allemaal heb afgebeten (shame on me i know :-/ )
De kleuren zijn gelukkig hetzelfde als in de flesjes! :)
Welke kleur hebben jullie nagels tijdens de feestdagen? :)

Liefs
Sofie
Xxx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten