vrijdag 22 december 2017

Ik mocht enkele producten testen van Jafra!

Jafra is net zoals Myléne en LR een merk dat we vooral kennen van de homeparty's. Ik kende het merk al een tijdje maar heb er eigenlijk nog nooit iets van getest. Gelukkig mocht ik van de lieve Sandra enkele van haar favoriete Jafra producten uittesten!
Het gamma van Jafra is erg groot én dierproefvrij! Ze hebben producten voor het gelaat maar ook voor het lichaam. Ze hebben ook een mooie make-up lijn & ze hebben ook parfums! Hun productreeksen zijn ingedeeld per behoefte van de huid of lichaam. Ik vind het op zich een erg leuk concept!


Een tijdje geleden kreeg ik van Sandra van https://www.sandramaandonks.be/ een erg leuk pakketje met enkele leuke productjes van Jafra om uit te testen! Het uitpakken op zich was al een echte ervaring! Sandra had er echt haar werk van gemaakt om een leuk pakje te maken met leuke geparfumeerde papiertjes en gouden rozenblaadjes enz enz !

Ik ontdekte volgende producten;
- Een travel size Jafra Spa Ginger & Seaweed bath & showergel
- Een travel size Jafra Spa Ginger & Seaweed body massage cream
- Een travel size Royal Jelly ritual met mini reiniging, serum met spf en dagverzorging
- Een staaltje van de nieuwe Paris & Moi edp
- Een staaltje van de Girl Squad edt
- Een full coverage matte lipstick in de kleur Crush
- Een Royal Jelly Luxury lipstick in de kleur Rose Nouveau
- Een Royal Jelly luxe shine lipgloss in de kleur Regal Pink



Zoals je ziet, een erg leuk testpakketje om kennis te maken met de producten van Jafra!

De Jafra Spa Ginger en Seaweed productjes heb ik eerst getest! De bath en douchegel voelt leuk en fris aan op het lichaam. Net zoals de massage cream is het geurtje lekker fris en zeperig. De massage cream gebruikte ik achteraf om mijn lichaam te hydrateren. Doordat deze cream eigenlijk gemaakt is voor het geven van massages is de textuur erg rijk wat ideaal is voor mijn droge lichaamshuid! Erg fijne productjes, ik zou ze wel vooral in de zomer gebruiken vanwege hun geur.



De volgende travelkit die ik ontdekte was die van de Royal Jelly lijn! Omdat deze lijn vooral gericht is op de iets rijpere huid, heb ik deze dan ook aan mijn mama gegeven om te testen. Gezien het formaat van deze producten te klein is om langdurig te gebruiken kan ik ook niet spreken over de uiteindelijke uitwerking van deze producten. Wat ik al wel kan zeggen is dat ze het erg leuk vond om deze producten te gebruiken. De textuur van de producten is erg fijn en de crèmes trekken goed in in de huid zonder een vette laag achter te laten. Ze wil in de toekomst zeker de full sizes eens proberen!



Ik kreeg ook 2 staaltjes van hun parfums in het gamma. Een daarvan was hun nieuwste Paris et moi edp. Dit is echt een geurtje dat mij kan bekoren! Een iets zwaardere en zoete versie dewelke ik volgens mij ook al terugvond op de papiertjes waarmee alles werd verpakt!
De andere parfum was volgens mij eerder eentje voor jongere meisjes. Een iets lichtere en frissere edt. die perfect is om alle dagen te dragen.



Dan komen we bij de pronkstukken uit mijn pakketje! De lipproducten.
Ik begin graag bij de lipstick uit de full coverage lijn in de kleur Crush. Deze lipstick heeft een matte finish. Ik vind matte finishes erg mooi! Het enige nadeel hiervan is dat ze meestal uitdrogend werken op de lippen. De textuur van deze lipstick is erg romig, wat ik niet had verwacht voor een matte lipstick! De pigmentatie is enorm goed! Met 1 laagje kleur je ineens je hele mond!
De finish is inderdaad mat. Door de romige textuur droogt deze lipstick, integendeel tot andere matte lipsticks, je lippen niet uit! Het enige nadeel hiervan is dat hij minder long lasting is dan een andere matte lipstick. Hij laat wel een lichte stain achter maar na een etentje, raad ik toch aan om even bij te werken. Persoonlijk heb ik het liever zo dan een lipstick die wel de hele avond blijft zitten maar je lippen tot schuurpapier transformeert.
De kleur Crush is een oranjerode kleur met een hintje koraal. Ik zou ook wel eens durven zeggen dat deze kleur een soort van hot coral is wat overeen komt met een fluo koraalkleurtje!





De verpakking van deze lipstick is mooi. De donkerpaarse matte plastic huls sluit perfect af en kan dus mee in de handtas. Aan de binnenzijde is de tube waar de lipstick in zit van gouden kleur! Leuk detail en perfect gematcht bij het paars van de buitenkant.
De lipstick zelf heeft een subtiele geur die je even waarneemt bij het aanbrengen, nadien verdwijnt deze helemaal.




De volgende 2 lipproducten komen uit de Royal Jelly lijn! De Royal Jelly lijn is de meer luxueuzere lijn uit het Jaffra gamma. Buiten het iets meer luxe uitzicht, zitten hier ook meer verzorgende ingrediënten in meer bepaald koninginnenbrij.




Deze lipstick in de kleur Rose Nouveau, wordt ook wel eens de lipverzorging met een kleurtje genoemd. Ze zijn bewust iets minder gepigmenteerd zodat je zelf de keuze hebt om een subtiel kleuraccent aan te brengen of je volledige kleur wil door 2 laagjes aan te brengen.
Toch vind ik de pigmentatie ruim voldoende en krijg ik met 1 laagje toch al een hele mooie dekking!
Ook deze textuur is erg romig en voelt zalig op de lippen. Je zou hem qua textuur inderdaad kunnen vergelijken met een romige lippenbalsem. Ook deze moet af en toe bijgewerkt worden, maar met zo'n leuke textuur is dit zeker geen onprettig werktje! De kleur Rose Nouveau kan ik het best beschrijven als een oud roze kleur





De verpakking van deze lipstick is qua vorm dezelfde als die van de full coverage lijn. Alleen is dit geen matte huls maar een prachtige gouden blinkende huls. De binnenkant is deze keer afgewerkt in zilver. Ook deze sluit goed af maar toch iets minder goed als die uit de full coverage lijn. Dit had ik liever iets steviger gezien.
Ook deze lipstick krijg een subtiel geurtje mee, waar ik zelfs een beetje honing in reuk!



Ten slotte kreeg ik nog een lipgloss in de kleur Regal Pink. Vroeger was ik geen fan van lip gloss! Ik vond het een simpel plakkerig goedje dat meestal niet veel pigment had en nutteloos was. De dag van vandaag is lip gloss geëvalueerd tot een verzorgend niet plakkerige product dat zorgt voor mooie shiny lippen of toch bij Jafra. De lipgloss die ik kreeg is semi transparant en perfect om alleen te dragen voor een subtiel resultaat of om over een lipstick aan te brengen voor een extra glossy effect. Bovendien zitten in deze lipgloss minuscule glittertjes die zorgen voor een soort vollere lippen effect. Ook deze lipgloss uit de Royal Jelly lijn bevat, net als de lipstick extra verzorgende ingrediënten die je lippen hydrateren, verzorgen en beschermen.
De textuur van deze lipgloss is echt superzacht! Hij voelt bijna als een lippenolie! Zo zacht en comfortabel en absoluut niet plakkerig.



De verpakking van deze lipgloss is ook erg mooi. De tube zelf is transparant zodat je meteen kan zien welke kleur lipgloss er in zit. De dop is uiteraard weer in een mooie gouden kleur wat de Royal Jelly lijn toch wel kenmerkt. Ook deze lipgloss kreeg weer een ander subtiel geurtje mee.



Ik geef enkel de prijzen mee van de full size producten omdat ik er niet zeker van ben dat je de stalen of travel sizes kan kopen. Alles uit deze blog en nog veel meer kan je bekijken en verkrijgen via https://www.sandramaandonks.be/

De full coverage lipstick kost 15.50 euro
De Royal Jelly lipstick kost 18.50 euro
De Royal Jelly lip gloss kost 18.50 euro

Mijn favoriet uit deze collectie? Ongetwijfeld de lipstick en lip gloss uit de Royal Jelly lijn! Deze producten zien er niet alleen luxueus uit maar voelen minstens even goed aan op de lippen! Ik ben fan en raad deze zeker aan! Nog op zoek naar een cadeautje voor onder de Kerstboom of voor eindejaar? Zeker een aanrader!!
Danku Sandra om mij de kans te geven deze producten uit te testen!


Liefs
Sofie
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten