maandag 4 december 2017

Mylène's nieuwe Detox en Barista lijn

Mylène is ' samen mooier '. Het begon in 1965, toen de Mylène-olie werd ontwikkeld, en staat nu voor een waaier aan beauty-, home-, en styleproducten, grotendeels in eigen huis ontworpen en geproduceerd. Mylène staat voor persoonlijk advies, kwaliteit en mensen samen brengen op een homeparty of een XL-workshop.
Dat is de inleiding die iedereen te zien krijgt die naar de Mylène website surft. Persoonlijk vind ik deze erg mooi en allesomvattend. Mylène, het merk dat we vooral kennen van de homeparties, heeft een breed assortiment gaande van persoonlijke verzorging en make-up tot ondergoed en poetsproducten.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrij veel van Mylène in huis heb. Wist je trouwens dat mijn favoriete highliter er eentje van Mylène is? Geen enkele andere highliter kan hier tegenop!
Net zoals bij Damart heeft Mylène een beetje de stempel gekregen dat het vooral voor 'oudere' mensen is. Dit moet ik echter wel tegenspreken! Met hun breed assortiment in elke categorie hebben ze voor ieder wat wils! Van kleuter tot puber en van volwassen vrouw (of man) tot rijpere dame (of heer uiteraard ;) ).




Mylène werkt de laatste tijd erg hard aan de vernieuwing van hun producten. Ze gaan mee met de laatste trends, niet alleen qua inhoud maar ook qua verpakking. Je kunt er niet naast kijken, het viel mij meteen op een tijdje geleden dat ze hun imago letterlijk en figuurlijk aan het vernieuwen zijn in de positieve zin van het woord uiteraard. Ik moet zelfs eerlijk toegeven dat ik hier en daar wat gelijkenissen zie met de verpakkingen van rituals, denk maar aan de houten doppen en de verpakkingen van de geurstokjes. Ik ben in ieder geval fan!


Met hun nieuwste lijn koppen ze de bal ook weer recht in doel! Met hun nieuwe Detox lijn spelen ze in op de 'nieuwe' noden van de huid die lijdt door alle soorten vervuiling ( denk maar aan uitlaatgassen en verschillende soorten straling). Met de Barista lijn mikt Mylène dan weer op hun mannelijk publiek.



De Detox lijn is zoals ik hierboven al schreef gemaakt voor de moderne huid die te lijden heeft onder verschillende vormen van vervuiling ( denk maar aan een vale teint of pigmentvlekjes enz ). Maar werkt ook op de huid die is aangetast door stress. Door de samenstelling van de ingrediënten o.a. verschillende anti oxidanten en een anti-pollutie complex, in deze lijn wordt je huid ontdaan van alle negatieve stoffen en is je huid gewapend tegen slechte invloeden van buitenaf. Zoals de naam al zegt krijgt je huid een echte detox kuur.



Ik testte het Detox Nutri serum uit deze lijn. Zoals elk ander serum, breng je het aan onder je dag of nachtverzorging. Door de samenstelling met extra vitaminen kan je dit serum ook gebruiken als een boost in kuurvorm, je kan er ook gewoon voor kiezen om dagelijks een dun laagje aan te brengen. Het Nutri serum bevat ook caroteen complex en dit beschermt je huid tegen UV- stralen.



De textuur van dit serum is licht en trekt goed en snel in. Dit maakt dat je je skincare routine direct kan afwerken en direct na het serum je dag of nachtverzorging kan aanbrengen. Het serum voelt superzacht aan op mijn gelaat en het heeft een subtiel zoetig parfum hetwelk subtiel aanwezig is.



De verpakking is ook erg fijn én vernieuwend. Door aan het flesje te draaien, komt er bovenaan een pompje tevoorschijn. De hoeveelheid van 1 pompje is voor mij voldoende om mijn hele gelaat mee in te smeren. Wanneer je het flesje weer dicht draait, verdwijnt het pompje opnieuw in het flesje. Zo blijft het product mooi afgesloten zitten en blijft ook de pomp hygiënisch voor elk gebruik.
Ik ben fan van deze lijn ! Het enige wat deze lijn compleet zou maken is een dagverzorging met een SPF.



De Barista lijn is een stoere lijn die speciaal gemaakt is voor de stoere binken. De op koffie geïnspireerde lijn bevat ook echt cafeïne voor een kickstart in de ochtend!
De lijn bevat een shampoo, shower gel, handcrème en haargel telkens met bijhorende naam;
shampoo daily coffee, shower cappuccino, hand protector mocha en strong gel espresso. Wat ze hier deden met de verpakkingen vind ik echt geniaal! De verpakking is de perfecte mix tussen retro en stoer zonder hun onderwerp, de koffie dus te vergeten!
Zo is de shower cappuccino en de daily coffee shampoo bovenaan echt voorzien van een laagje schuim en ruiken alle producten naar koffie! Heerlijk dit! Ook al ben ik eerlijk gezegd geen fan van koffie..



Ik testte de handcrème uit dit gamma. De handcrème is gemaakt voor mannen met ruwe, schrale en droge handen en bevat dus verschillende voedende en verzorgende bestanddelen.
De tube met retrolook is handig in gebruik. De verpakking is makkelijk te openen en te sluiten met de afschroefbare dop. De witte crème met vrij dikke textuur voelt in het begin een beetje vettig aan maar trekt gelukkig snel in.
Wanneer je je handen insmeert komt er een subtiele koffiegeur naar boven die het meteen een stuk mannelijker maakt! Geen bloemetjesgeuren voor stoere binken uiteraard! ;) .


Ben je nog / al op zoek naar het ideale kerstcadeau voor je man of (schoon)zoon? Deze lijn vind ik een echte aanrader!

Deze en nog vele andere Mylène producten zijn te bestellen bij een consulente in de buurt via https://shop.mylene.eu/nl/. Je kan natuurlijk ook zelf eens gastvrouw worden en genieten van vele voordelen. Of je indien je de smaak te pakken hebt, kan je natuurlijk ook altijd zelf consulente worden!

Voor het Detox Nutri Serum betaal je 18 euro en voor de Barista handcream betaal je 7.50 euro.

Liefs
Sofie
Xxx...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten