dinsdag 3 mei 2016

Sneak Peak Karaja make-up

Ik heb de eer en het genoegen om binnenkort enkele producten te mogen uittesten van het geronmmeerde Italiaanse make-up merk Karaja.

Om binnenkort mijn volledige aandacht te kunnen leggen bij de producten ga ik vandaag alleen een woordje uitleg geven over de make-up lijn van Karaja.

Karaja werd in 1985 opgericht in Italië door Bergamo. 



Jullie vragen jezelf waarschijnlijk af vanwaar die gekke naam komt? Wel deze naam symboliseert een beetje de oorsprong van de ingrediënten van deze make-up. De oorspronkelijke ingrediënten zijn namelijk afkomstig uit het Amazonewoud waar de Karaja-indianen bekend stonden om hun fraaie lichaam paintings.
Geïnspireerd op deze gedachten is het logisch dat Karaja bekend staat om hun hoog gepigmenteerde producten.



Karaja make-up wordt beschreven als avant-garde professionele make-up, die zich richt op vrouwen van alle leeftijden die graag spelen met kleur.

Niet alleen kleur is belangrijk maar natuurlijk ook de verzorging en gezondheid van de huid. Karaja make-up is daarom gemaakt met effectieve en veilige formules , ze maken gebruik van producten van de beste kwaliteit.
Ook zijn de producten hypo allergeen zodat de kans op allergische reacties tot het minimum wordt herleid. Zeker niet onbelangrijk is het feit dat de producten van Karaja dierproefvrij zijn!

Uitstekende kwaliteit en de voortdurende innovatie vertegenwoordigen de missie van Karaja make-up.



Kort samengevat: Karaja is professionele make-up met een zeer sterke kleurpigmentatie op basis van de nieuwe trends uit de modewereld.

Ik ben zeer enthousiast om mijn eerste producten van Karaja te ontvangen en deze te testen.
De producten die ik krijg zijn uit de nieuwste zomerlijn namelijk de planets collection.

De planets collection is geïnspireerd op de 'outer space' vandaar de naam. Een kleurrijk scala aan verschillende producten.

Welke producten ik juist ga testen en bespreken laat ik nog even geheim.
Hiervoor moeten jullie natuurlijk mijn blog in de gaten houden.

Je kan de volledige catalogus van the planets collection bekijken op
http://www.artofmakeup.nl/media/wysiwyg/PDFile/The_Planets_Collection_2016.pdf
Karaja make-up is te koop bij schoonheidssalons en kapperszaken.

Tot binnenkort !

Liefs
Sofie
Xoxo

P.S. Vergeet niet deel te nemen aan de winactie die momenteel loopt! Wat je hiervoor juist moet doen vind je in een van mijn vorige artikels. Je maakt kans op een beautypakket van ten minste 50€!
Abonneer alvast op https://www.youtube.com/sofiemesens om kans te maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten