donderdag 26 mei 2016

honolulu bronzer by W7

Ik ben altijd te vinden voor goede dupes want waarom veel geld uitgeven aan een bepaald product als dit ook verkrijgbaar is in een goedkopere versie die (bijna) even goed werkt!
Zo heb ik voor jullie vandaag een van de bekendste dupes in beautyland!

Jullie kennen allemaal ongetwijfeld de hoola bronzer van Benefit? Dé Barbados in een doosje. Een van de bekendste bronzers ter wereld. Ik heb de perfecte dupe van deze bronzer en ik stel hem vandaag graag voor aan jullie.


De Honolulu bronzer van W7 wordt beschreven als de perfecte dupe voor zijn duurder zusje van Benefit. Als je de naam hoort, waan je jezelf meteen in een of ander tropisch land waar iedereen voorzien is van een mooie zomerse gloed waar deze bronzer uiteraard voor zorgt.
Ik moet zelfs toegeven dat ik het exemplaar van W7 er mooier vind uitzien als die van Benefit. Zeker de verpakking vind ik leuker en ook het borsteltje!
Ja, beide bronzers worden geleverd met bijhorende borsteltje!



De verpakking van de honolulu bronzer is zeer exotisch en toch zeer girly. Een roze bovenkant afgewerkt met exotische bloemen en ook de zijkanten zijn voorzien van de exotische bloemen samen met een mooie rietprint. Erg mooi! Klein minpuntje hieraan is dat het dekseltje net iets te los staat waardoor je hem zo niet kan opheffen, want dan heb je enkel het dekseltje mee, als je snapt wat ik bedoel ;).
Het bijgeleverd borsteltje heeft een zwart plastic handvatje en de borstel gaat van wit over in roze kleur. De haartjes van het borsteltje hadden iets dichter op elkaar gemogen wat de borstel iets voller en steviger zou maken.



Ik vind het ook erg handig dat tussen het borsteltje en de bronzer zelf een plastiekje ligt waardoor de borstel niet rechtstreeks in je poeder komt te liggen.

De bronzer zelf is mat en maakt hem dus ideaal om mee te contouren. Ik vind de kleur juist goed! Niet te donker, niet te licht, niet te bruin en ook weer niet te oranje. Voor mij echt de perfecte kleur! Ook erg goed gepigmenteerd, bouw dus geleidelijk aan op!



De bronzer is vrij poederig dus goed je borstel even 'aftikken' voor je het op je gelaat aanbrengt is zeker wel een aanrader.
Voor de rest brengt het product prima aan en kan je hem mooi uitblenden. Ik gebruik het bijgeleverd borsteltje en merk dat dat prima werkt! Het enige nadeel dat ik ervaar dat ik mijn gezicht raak met het handvat omdat de haartjes te soepel zijn druk je deze plat en kom je dus met het harde plastic handvat tegen je gezicht, hier moet je mee oppassen! Zeker als je heel enthousiast aan de slag gaat en je met de hoek van het handvat tegen je aangezicht botst! Voor de rest werkt dit langwerpige borsteltje goed!



Ik heb de bronzer van Benefit niet dus ik kan niet vergelijken maar ik vind dat deze versie van W7 prima zijn werk doet!
Zeker als je in je achterhoofd houdt dat die van Benefit rond de 33 euro kost en die van W7 4.49 euro

Ik heb de honolulu bronzer besteld bij Boozyshop.


Liefs
Sofie
Xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten