dinsdag 10 mei 2016

Allereerste make-up tutorial!

Wauw wat spannend!
Ik heb mijn aller eerste make-up tutorial online geplaatst!
Ik was niet 100% tevreden.
Het filmpje is te lang, de kleuren ogen te flets op camera, de plaats van mijn spiegel is niet ideaal en ik heb nog enkele zaken waar ik niet heel tevreden over was.
Toch besloot ik om mijn filmpje online te zetten!

Ik heb er niet alleen uren werk en tijd ingestopt maar ik mag toch een beetje mild zijn voor mezelf, het is tenslotte de eerste keer dat ik het doe en het heeft een jaar geduurd vooraleer ik het aan heb gedurfd.

Laat me zeker weten wat jullie er van vinden en of jullie in de toekomst meer tutorials willen zien.
Vergeet ook niet deel te nemen aan de winactie die momenteel nog loopt tot zaterdag!
Abonneer op mijn kanaal https://www.youtube.com/sofiemesens en maak kans op een make-up pakket twv 50 euro!

Liefs
Sofie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten