donderdag 21 december 2017

Mijn wishlist voor dit eindejaar

In tegenstelling tot vorig jaar, heb ik dit jaar wél een ellelange wishlist voor onder de Kerstboom! Het is lang geleden dat ik nog zo'n groot lijstje had met dingen die ik graag zou ontvangen. Ik weet ook wel dat het niet realistisch is om alles te krijgen maar je mag altijd wensen toch? 
Uiteraard is mijn wishlist voornamelijk gevuld met beauty artikelen, hoe kan het ook anders. Ook is sinds kort mijn grote drang naar het hebben/kopen én gebruiken van parfum weer tot leven gekomen! Ik heb mij lang kunnen beheersen maar het wordt opnieuw moeilijk, zou dit met de vele reclames te maken hebben? Of ligt het toch aan het feit dat ik erg hebberig ben als het op parfum aankomt ? :D Haha, wie zal het zeggen.. Ik zet er alvast enkele op mijn wishlist.. Je weet nooit of de Kerstman mij goed gezind is :P. Soit, ik overdonder jullie nu met mijn enorme wensenlijstje :).



Allereerst wil ik een krultang ! Nu mijn haar terug gegroeid is en ik op een leuke lengte begin te komen, wil ik eens iets anders met mijn haren doen dan het altijd maar stijl te laten hangen.
Ik zag onlangs deze stoomkrultang op de site van Van den Borre! De stoom zorgt er niet alleen voor dat de krul langer houdt, maar ook dat je haar niet beschadigd raak. Wat ik ook leuk vind aan deze krultang is dat je een timer kan instellen hoelang je de tang moet vasthouden! Zo ben je er zeker van dat je je haar niet verbrand ! Deze Rowenta Steam Curler kost bij Van Den Borre 59.95 euro.
Afbeeldingsresultaat voor rowenta steam curler



Gezien ik nog nooit met een krultang gewerkt heb, brengt mij dit onmiddellijk naar een tweede item op mijn wishlist. Eigenlijk hangt dit volledig samen met de krultang. Ik wil namelijk een handschoen die hittebestendig is! Zo kan ik perfect leren werken met deze krultang zonder dat ik mijn handen verbrand! :D Deze hittebestendige handschoen van Ogé Exclusive vond ik op de site van Douglas voor 7.95 euro.


Dan heb ik een aantal make-up en verzorgingsproducten die ik allemaal vond via de app van Boozyshop. Wist je dat ik deze app destijds gewoon van mijn telefoon verwijderde omdat ik te dikwijls bestelde of in de verleiding kwam om te bestellen! Het verwijderen van de app heeft hier zeker mee geholpen :D. Tot dat je natuurlijk weer ergens anders reclame ziet verschijnen van een leuk product dat je via hen kan bestellen! 

Makeup Revolution Liquid Highlighter Champagne
Deze liquid highliter van Makeup Revolution is volgens mij de perfecte dupe van de duurdere versie van Cover fx. Een tijdje geleden stond ik op het punt om deze duurdere variant aan te schaffen, de prijs hield mij tegen en gelukkig maar! Want volgens mij is dit écht de perfecte dupe! Deze liquid Highliter kun je mengen met je primer of foundation voor een mooie glow te creëren, maar je kan deze highliter uiteraard ook gewoon gebruiken als liquid highliter voor een extra glow op je jukbeenderen.
Ik wil graag de kleur Champagne om echt als highliter te gebruiken. De kleur Bronze Gold zou ik graag willen om in de zomer te mengen met mijn foundation voor een gouden gloed op mijn gezicht te krijgen.

Makeup Revolution Liquid Highlighter Bronze Gold


Deze liquid highliters van Makeup Revolution kosten 6.95 euro per stuk bij Boozyshop.

Mijn volgende product op de wishlist is niet echt een makeup product maar valt, voor mij, eerder onder de categorie verzorging! De ByKelsha 24K Gold Facial Elixir is geschikt voor elk huidtype en kan je voor meerdere doeleinden gebruiken. Heb je ook wel eens die mini tutorials op Instagram gezien waarbij ze een soort olietje op hun hele gezicht én lippen aanbrengen? Wel dit is zo'n holy grail product! Je kan het gebruiken als primer of moisturizer. Je kan het aanbrengen op gelaat en lippen maar ook op de rest van je lichaam. I want i want i want!!!

ByKelsha 24K Gold Facial Elixir 30 ml.
Het volgende op mijn wishlist valt voor mij ook onder de noemer verzorging. Deze getinte lippenolies van Physicians Formula wil ik graag proberen ter vervanging van mijn Essence LipOils. Deze laatste zijn helaas niet meer verkrijgbaar en ik was er echt gek van! Deze van Physicians Formula zijn, net als die van Essence lichtjes getint maar dat zie je amper op de lippen. Dit duo is ook te koop bij Boozyshop voor 14.90 euro.



Mijn volgend item op de wishlist valt zeker wel onder de noemer van Makeup. Deze Rose Gold blush van Sleek is de perfecte blush voor een frisse uitstraling! Een beetje kleur met een beetje glans = de perfecte combo voor een perfecte healthy glow! Deze blush is wederom te koop bij Boozy voor 6.49 euro.


Ook deze murumuru blush van Physicians Formula in de kleur Nude Silk staat op mijn lijstje! Ik heb al veel goeds gehoord over de textuur murumuru bronzer! Deze creamy formule zou echt erg fijn werken en deze bronzer zou dezelfde textuur hebben! Ik vind deze kleur ook erg fijn om alle dagen te gebruiken! Een neutrale beige blush die je bij elke look en bij elke gelegenheid kan dragen. Deze Blush heb ik ook gezien op de site van Boozyshop en kost 15.90 euro.



Ook bij ici Paris XL heb ik de afgelopen dagen iets zien liggen waar ik mijn ogen niet kon afhouden! Toen ik enkele kleuren swatchte was ik impressed! Ik heb het hier over het BE Creative master palette! Omdat er zo'n lange wachtrij was in de winkel heb ik het niet gekocht! Anders had ik dit alvast kunnen schrappen! Voor 29.95 euro, vind ik hier dat je zeker waar voor je geld krijgt ! Iemand die nog op zoek is naar een budget cadeau van high end kwaliteit? Toevallig voor mij? Alvast bedankt :D. 

                      

       
Dan komen we bij de afdeling parfum! Ik ga niet te veel uitleg wijden aan deze categorie. De reden dat deze op mijn wishlist staan is simpelweg omdat ik ze erg lekker vind ruiken! Jullie weten ondertussen dat ik hou van iets zwaardere, zoete parfums en deze zouden perfect bij de rest van mijn collectie passen! 




Ja, geen woorden nodig toch?

De volgende items op mijn wishlist komen weer uit een andere categorie ! Fashion. Ik ben meer dan ooit weer met fashion bezig! Ik ontdekte een tijdje geleden de webshop www.fabluxe.nl en wat hebben ze daar leuke items zeg! Het enige nadeel hiervan vind ik persoonlijk de hoge verzendkosten naar België. Ook als je iets wil ruilen of terugsturen is het een heel gedoe en de retourkosten ben je helaas kwijt! Toch staan er weer enkele leuke items van deze site op mijn lijstje! 


Deze flair pants zorgen voor een slanker uitzicht en zijn weer helemaal in! Laat ons eerlijk zijn, voor deze prijs wil ik deze nieuwe trend echt wel een kans geven! Deze broek kost slechts 24.95 euro!




Hierop zou ik graag deze zwarte ribbed coll top dragen of deze fluwelen body lijkt me ook erg leuk! 
De ribbed coll top kost 19.95 euro en de fluwelen body komt op 27.50 euro.



Vervolgens vind ik deze outfit ook erg leuk! De blouse kan je ook perfect dragen op een leuke broek en ook het rokje kan ik combineren met andere blousjes of body's maar het geheel samen vind ik ook erg leuk en staat dus bijgevolg ook bij op mijn fabluxe wishlist! Het rokje kost 19.95 euro en de blouse komt op 27.50 euro

Nog in de categorie fashion ben ik als een blok gevallen voor de freddy pants! En zeker voor deze velvet exemplaren!! Deze krijgen dus ook een plaatsje op mijn wishlist ! Te koop in de freddy pant shops of online voor 79.90 euro. 

                                   


Het laatste item op mijn wishlist valt niet onder de categorie beauty of fashion! Dit wil ik eerder omdat ik het gemakkelijk en stijlvol vind! 



Deze agenda is iets steviger dan mijn gewone versie en dat heb ik toch wel nodig! Ik ben nog iemand die al mijn afspraken en notities graag opschrijft! Ik weet het, nog een beetje van de oude stempel maar dat is gewoon wat ik zelf het leukst vind! Deze organizer is tevens voorzien van ruimtes voor visitekaartjes of bankkaarten! Lekker handig! Deze agenda heb ik gevonden op de website van Kalpa Fy voor 32.95 euro in standaard formaat.

Zo dat is mijn wishlist! Een hele boterham zoals jullie zien! :D Gelukkig verjaar ik al in Januari dus dat komt perfect uit! Zo kan ik hopelijk nog enkele items van mijn wishlist schrappen! :)

Hoe ziet jullie wishlist eruit voor dit najaar?


Liefs 
Sofie 
Xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten