vrijdag 1 december 2017

Dit jaar doe ik mee aan Vlogmas!

Ik zie het elk jaar bij enkele bloggers en vloggers die een youtube kanaal hebben en eigenlijk vind ik het erg leuk! Daarom besloot ik dit jaar ook een poging te wagen en ga ik vanaf vandaag een kort filmpje maken met daarin mijn bezigheden van die dag. Wat doe ik allemaal de dagen voor kerst , hoe ziet mijn kerstversiering eruit, waar ga ik shoppen enzoverder enzoverder!


Zijn jullie ook benieuwd wat dit allemaal inhoud en hoe mijn dagelijkse leven eruit ziet? Ga dan zeker eens een kijkje nemen op mijn youtube kanaal en vergeet niet te abonneren op mijn kanaal! Dit is volledig gratis en zo blijf je op de hoogte van al mijn nieuwe video's.
Je kan mijn youtube kanaal bekijken via deze link

Liefs
Sofie
Xxx..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten