maandag 2 oktober 2017

Paul & Joe Parisienne Girl

Ik moet jullie uiteraard niet opnieuw vertellen hoe gek ik ben van de make up van Paul&Joe. Dit deed ik reeds in al mijn vorige artikelen van dit merk. Waarom ik steeds opnieuw verliefd wordt op de collecties van P&J? Ze pakken telkens opnieuw uit met de mooiste verpakkingen! Zelfs iemand die niet gek is op make up wordt hier hebberig van!
Ook nu P&J uitkomt met hun herfstcollectie 'Parisienne Girl' ben ik weer he le maal verliefd op de vormgeving van hun collectie!



Deze herfst komt P&J met een lijn lipsticks die u laten voelen als een Parisienne; elegant, vrouwelijk maar tegelijkertijd ook een tikje mysterieus.
Bovendien zijn de kleuren van de lipsticks klassiek en tijdloos. P&J is geen merk dat zich laat afhangen van specifieke modekleuren maar komt steeds met een eigenwijze doch eigentijdse collectie uit. Geen trendy blauw of grijze bij hen maar wel tijdloos en klassevol rood en rozetinten.
Het voordeel hiervan is dat je deze kleuren volgend jaar ook nog met gemak kan dragen.

De lipstick die ik voor jullie ga bespreken is er eentje uit de natural lijn. Deze lipsticklijn heeft levendige kleuren met een subtiele glans die verzorgend werken op de lippen.



Naast deze natuurlijke lijn heeft komt P&J ook met een transparante lijn met gloss-like kleurtjes met glans én een full coverage lijn die het rijkst zijn aan pigmentatie. Voor ieder wat wils dus van een lichte en subtiele glans tot een kleurtje met een glansje tot een sterk kleurende stift voor je lippen.



Ik kreeg de kleur 207, de perfecte mix van natuurlijk en fel roze. Een kleur die je zeker ziet als je 'm ophebt maar tegelijkertijd toch subtiel oogt. Ik vind het moeilijk om te beschrijven maar deze lijn is het perfecte evenwicht tussen een gewone balsem en een full coverage lipstick. Wederom erg goed gedaan Paul & Joe! Je krijgt de perfecte hoeveelheid kleur op je lippen terwijl de melty treatment base met verzorgende oliën je lippen soepel en zacht houden.
De lipstick voelt echt als een balsem en mijn lippen worden goed verzorgd, dat voel je gewoon. Zeker in de herfst, een seizoen dat al erg fris en vooral winderig kan zijn is een goede lipverzorging nodig! Skip dus zeker die uitdrogende lipsticks maar in dit seizoen en kies voor een ultraverzorgend kleurtje van de P&J collectie.
In tegenstelling tot andere lipsticks met deze textuur blijft de kleur van deze verrassend goed zitten! Na een grote maaltijd moet je hem wel even opnieuw aanbrengen maar enkele kleine snacks en een drankje overleeft die wel. Zelfs wanneer de lipstick weg is blijven mijn lippen zacht en gehydrateerd aanvoelen. Hier wordt ik zoooo hebberig van! Ik wil gelijk alle kleuren!




De verpakking dan. Ja wat kan ik daar meer over zeggen buiten het feit dat deze gewoonweg prachtig is! Uniek, retro, stevig gedetailleerd, elegant,vrouwelijk, enzoverder. Ik moet bekennen dat ik hier meer fan van ben dan de stevige kartonnen cases die ze ook verkopen bij P&J. Dit is gewoon klassevoller en handiger!
Deze huls geeft mij zelfs een beetje een koninklijk gevoel. Het hemelsblauwe geribbelde aan de onderkant met het prachtige gouden detail passen perfect bij de witte retro bloemenprint die P&J kenmerkt.
P&J is ook zo in to details! Kijk maar eens naar het kleine, typerende bloemenprintje op de lippenstift zelf!
Zoals jullie weten kan je bij P&J je make up personaliseren en zo dus je lipstick en de case apart kopen! Ook lekker handig wanneer je lipstick op is, je hoeft nu enkel de refill aan te schaffen!
Win-Win!



Buiten deze prachtige lipstick bevat de herstcollectie Parisienne Girl van Paul & Joe ook nog een gezichtspoeder, oogschaduw, nagellakjes en nog andere lipstickkleurtjes en cases! Combineer er op los om zo je eigen gepersonaliseerde make up samen te stellen!
Neem snel een kijkje op www.paulandjoemakeup.be of ga snel langs bij je P&J schoonheidssalon in de buurt.

De refill lipsticks kosten 19 euro en de lipstick case kost 9 euro

Liefs
Sofie
XoXo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten