zondag 10 april 2016

Gastblogger

Geen artikel waarin ik mijn ongezouten mening geef over een of ander product deze keer :).

Ik wil dit artikel even wijten aan het feit dat ik ondertussen ook al enkele blogs heb geschreven als gastblogger voor een andere site.
Als je gastblogger bent wil dit eigenlijk concreet zeggen dat je af en toe artikelen schrijft die niet op je eigen blog gepubliceerd worden.
Ik wil jullie dus op deze manier laten zien op welke sites je ook artikelen van mij kan lezen en jullie zo ook kennis laten maken met andere sites en blogs.



Een tijdje geleden zag ik via instagram een oproep van glamouryourhair.nl. Glamouryourhair is een site voor extensions in allerlei soorten en maten.
Zij waren op zoek naar gastbloggers. De blogs mochten heel verscheiden zijn en je mocht zelf kiezen over wat je een artikel zou schrijven, het moest dus niet per se over extensions of haar zijn.
Dit sprak mij wel aan en ik besliste om hen te contacteren. Al snel kreeg ik reactie en vroegen ze mij om wat meer over mij te vertellen en een eerste artikel naar hen te sturen. Zo konden zij zien of mijn schrijfwijze en de inhoud van mijn artikelen geschikt waren voor hun website.
Ik stuurde hen toen mijn proefversie van mijn artikel over de poison girl parfum van Dior door en al snel kreeg ik antwoord dat ze het artikel zouden publiceren op hun site en dat ik vanaf nu, als ik dat zelf zag zitten, een van de gastbloggers zou worden van Glamouryourhair.
Off course voel ik mij vereerd en deel ik dit met jullie met de gepaste fierheid :).
Ondertussen schreef ik reeds een tweede artikel dat niet meer op mijn blog gepubliceerd werd voor hen over de favoriete handcrème van Avène.
Je kan dit en mijn volgende artikels, die er binnenkort zeker aankomen bekijken via;
https://glamouryourhair.nl/tag/gastblogger-sofie/
Je kan via deze site ook kennis maken met de producten van Glamouryourhair en met andere gastbloggers.



Een andere keer heb ik een artikel geschreven voor de alom bekende Yentl Keuppens van Just Yentl. Ik contacteerde haar met de vraag voor een samenwerking. Ik had nooit gedacht dat zij met haar drukke agenda tijd wou steken in iemand die nog maar net komt piepen in blogland. Laat staan dat ze die iemand ook nog eens de kans geeft om voor haar een artikel te schrijven.
But it was my lucky day en ze vroeg me of ik het zag zitten om een artikel te schrijven over de producten van Yves Rocher. Meer nog ze zei erbij dat ze het top zou vinden moest ik een artikel schrijven over mijn Yves Rocher's top 5.
Ik zette mijn tanden in dit project en begon zo al mijn productjes van YR op te lijsten en koos mijn 5 favoriete producten.
Ik schreef een artikel over deze 5 producten en gaf hierbij tekst en uitleg waarom ze voor mij zo speciaal zijn. Ik deed ook even net extra hard mijn best om nog mooiere foto's te nemen dan anders. Het resultaat in nederlandse en engelse versie kunnen jullie hier lezen:
http://www.justyentl.com/nl/blog/2016/yves-rocher-for-president
note: Het Engels was voor mij uiteraard de eerste keer en was meteen een grote uitdaging, hierbij wil ik dan ook oprecht alle mensen bedanken die mij geholpen hebben om mijn artikel om te zetten naar Engels!
Natuurlijk kunnen zo ook een kijkje nemen op de site van Yentl, kennis maken met haar (maar jullie kennen haar waarschijnlijk al wel ;) ) en genieten van haar andere artikels.



Hierbij wil ik zowel Glamouryourhair en Yentl bedanken voor de kans die ik kreeg en ik hoop oprecht op verdere samenwerkingen in de toekomst.
Ik zal alvast op regelmatige basis artikels blijven schrijven voor glamouryourhair en hoop stiekem op een tweede (en derde, en vierde,... ) samenwerking met Yentl in de toekomst!
Een artikel schrijven voor een blogger als Yentl Keuppens is als beginnende blogger een echte eer en mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk toen zij mijn vraag positief onthaalde en dit verhaal wou ik jullie natuurlijk niet onthouden.

Bekijk dus zeker de links waar jullie mijn artikels kunnen lezen van zowel glamouryourhair als dat van Yentl!

Liefs en tot snel!
xoxo
Sofie















Geen opmerkingen:

Een reactie posten