zaterdag 30 april 2016

Essence Velvet stick

Een budget jumbo lippotlood met een matte finisch?
Dat moest ik gewoon hebben! Zo kocht ik de Essence velvet stick met matte finisch in de kleur 01 nude hero.



Nude hero is zoals de naam zelf al zegt een nude kleurtje met roze ondertoon. Een typisch elke dag lipkleurtje. Ik vind de kleur heel goed staan en gaat echt bij elke make-up look.



De finish is niet super mat maar ook zeker niet glanzend. Wat ik wel erg goed vind aan deze velvet stick is dat het de lippen absoluut niet uitdroogt of trekkerig maakt zoals andere matte producten soms wel al eens durven doen. Ook hebben de sticks wel een goede pigmentatie zodat je lippen door een veeg volledig in de nude kleur gehuld worden. De textuur is vrij droog maar toch nog een beetje romig.


De houdbaarheid van deze stick is gemiddeld. een beetje drinken overleeft die wel maar na een maaltijd moet je toch wel even bijwerken als je 't mij vraagt :). Gelukkig is bijwerken een fluitje van een cent! Een ander pluspuntje aan deze stick is dat hij heel subtiel naar vanille ruikt!

Door de vorm van deze stick, een jumbo lip potlood kan je de kleur heel precies en makkelijk aanbrengen.



De Essence Velvet stick is verkrijgbaar in 5 tinten en kost 1.99 euro en is verkrijgbaar bij o.a kruidvat

Liefs
Sofie
xoxo

P.S. Ook deze zit in het pakket dat je kan winnen voor mijn 100 abonnees! Heb jij al meegedaan?
Lees hieronder wat je moet doen om kans te maken op dit pakket?
Abonneer alvast op mijn kanaal https://www.youtube.com/sofiemesens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten