woensdag 13 april 2016

Catrice high glow mineral highliter

Een tijdje geleden, toen de nieuwe producten van essence en catrice uitkwamen was ik super benieuwd naar de highliter van catrice. Spijtig genoeg kon ik hem maar nergens vinden en had ik de hoop al even opgegeven. 
Tot mijn grote verbazing vond ik dit pareltje toch nog in mijn lokaal kruidvat filiaal. De highliter stond bij de limited edition producten en jawel ze waren al zo goed als uitverkocht. 



De highliter kreeg de naam 010 light infusion en is een gebakken highliter. Gebakken poeders worden meestal gekenmerkt door de 'opgebolde' vorm en ook bij deze is dat niet anders. 


De highliter bevat mineralen en licht reflecterende parels voor een stralende look. 
Ook is de dekking of moet ik zeggen de glans makkelijk op te bouwen! 
Wil je een subtiele glow? Of eerdere een intensievere glans? Het kan allemaal met deze highliter van catrice. De highliter heeft een goede textuur die niet te poederig is. Ik vind het supervervelend als je foundation er mooi opzit en je dan alsnog een poedereffect op je gezicht krijgt door je blush of highliter. 


De highliter is goed gepigmenteerd en heeft een koele ondertoon. Doordat de highliter vrij licht is kan hij ook gebruikt worden door meiden met een bleek velletje. 


De verpakking van deze highliter is vrij neutraal. Wel een typische catrice vormgeving maar niets speciaals. Het doosje is net zoals de poeder bovenaan wat 'opgebold' en heeft een metallic accent rond de poeder aan de binnenzijde. Ook de letters bovenaan zijn gedrukt in zilveren metallic look.
Het is een vrij grote verpakking, hier bedoel ik mee dat je veel krijgt! Er zit 8 gram poeder in en dat is vrij veel. 
 Ik heb een beetje problemen bij het openmaken van het doosje, de mijne gaat vrij stroef. Ik weet niet of dit bij alle exemplaren het geval is of ik gewoon wat pech heb ( of misschien ben ik gewoon lekker onhandig? :p ) 


Ik zou het zeer leuk vinden als er ook eens een budget highliter op de markt komt met een warme ondertoon catrice ! ;) 

Deze highliter is o.a. Te koop bij kruidvat voor 4,99€

Liefs 
Sofie 
Xoxo 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten