zaterdag 30 juni 2018

Hydr8 B5 serum van Medik8 hydrateren en preventief werken op rimpeltjes!

Als jonge dertiger of als je achteraan de 20 bent zal je er ongetwijfeld als eens bij hebben stilgestaan dat je niet gespaard zal blijven van het krijgen van rimpeltjes en lijntjes. Gezien sommigen op deze leeftijd, net zoals ik, nog kampen met een gemengde, vette of gevoelige huid kan je die zware en rijke anti-rimpel crèmes maar beter achterwege laten. Op deze leeftijd ligt de focus op preventief te werk gaan door je huid ten volle te hydrateren!

Indien je een vette huid hebt, kan dit wel eens een heikel punt zijn, je wilt natuurlijk je talgproductie niet té hard stimuleren. Gelukkig vond ik het perfecte product dat niet alleen bij mijn huidtype past, maar ook bij dat van jou! Namelijk Hydr8 B5 serum! Lees je mee naar mijn ervaring?





Medik8 is een merk waar ik enkele weken geleden nog nooit van gehoord had dus ging ik op zoek naar wat info over dit merk.

Medik8 is een merk dat mede werd opgestart door biochemici, al hun producten zijn dus goed onderzocht en en samen met farmacologen en huidverzorginsexperts ontwikkeld. Je mag dus stellen dat de ingrediënten voor hun producten zorgvuldig werden uitgekozen en dat zo, afhankelijk van de noden van de huid, ingrediënten werden samengebracht tot een product voor ieder 'huidprobleem'.

Met meer dan 40 jaar ervaring werken ze nog elke dag aan het innoveren en verbeteren van de producten en de formules hiervan.



Wat maakt dit serum nu zo speciaal?

Toen ik dit serum opende en de textuur ervan zag, die mij wat olie-achtig aandeed, was ik er al van overtuigd dat dit niets voor mij zou zijn. Olie op mijn vettere huid? No way! Toen ik mij ging verdiepen in de ingrediënten van Hydr8 B5, kon ik niet wachten om dit serum toch eens uit te proberen en wat ben ik hier blij voor!

Hydr8 B5 is een krachtig hydraterend serum verrijkt met hyaluronzuur en vitamine B5. Deze ingrediënten zorgen ervoor dat het vochtgehalte van de huid op peil wordt gehouden en dat de huid zich hersteld.

Het voornaamste voordeel voor mij is dat vitamine B5 ook een sterk anti-inflammatoire werking heeft en zo dus mijn puistjes onder controle houdt. Door de combinatie van hyaluron en B5 verzacht mijn huid, werk ik preventief op rimpels en lijntjes en gaan kleine wondjes en littekentjes sneller vervagen!



De textuur van dit serum is zoals ik eerder aanhaalde olie-achtig. Toch klopt dit niet volledig. De textuur is zo dun en ook wat wateriger dan een klassieke olie waardoor het product super snel wordt opgenomen in de huid. Mijn huid voelt lekker zacht en gevoed aan zonder dat er een vette laag achter blijft, want van dat laatste ben ik absoluut geen fan!

De verpakking vind ik erg mooi en handig! Eindelijk kan ik ook eens een potje met druppelpipetje gebruiken, joepie! Meestal zijn deze gereserveerd voor de extraam voedende en dure serums voor de rijpere huid.

Het glazen flesje is voorzien van een druppelpipetje als dop waardoor het dus erg makkelijk wordt om het product te doseren. Ik druppel even een kleine druppel op mijn voorhoofd, jukbeenderen, kaken, kin, even inmasseren en klaar!



Ik ben helemaal fan van dit lichtgewicht serum dat mijn huid zeker wel hydrateerd zonder deze vet te laten aanvoelen!

Dit en nog vele andere producten van Medik8 zijn verkrijgbaar via http://www.herboristcosmetics.com

prijs 48.95 euro

Liefs
Sofie
Xx..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten