maandag 6 maart 2017

Paul&Joe Eye Color Trio

De nieuwe make-up lijn van Paul&Joe is geïnspireerd op een voorjaarsromance uit Parijs. Schattig, en uiteraard volledig gebaseerd op de liefde. Dit vinden we volledig terug in de kleuren, de prints en de verpakkingen. Ik testte voor jullie het gloednieuwe Eye Color Trio palletje van Paul&Joe.




 I love Paul&Joe! Zowel voor hun producten maar vooral voor hun verpakkingen! Ze maken me nog hebberiger als het op makeup aankomt! Bekijk hier mijn vorige artikel om meer producten te zien van dit prachtige merk en om meer te weten te komen over de achtergrond van dit merk.

Hun nieuwe collectie is zoals ik hierboven al schreef geïnspireerd op de combinatie liefde en Parijs.
2 Dingen die perfect samen passen en men vaak met elkaar associeert. Ook hier heeft het merk goed op ingespeeld door palletjes te maken met romantische kleuren die perfect bij elkaar passen. Je kan de kleuren apart gebruiken of alle 3 voor een complete, romantische ooglook!




Ik heb palletje 091. Hierin vinden we een glittery zilveren kleur, een prachtige pastelkleurige paarstint en een diep zwart.
Het romantische vind je hier terug in de glitters en in de pastel paarse kleur uiteraard. Toch vind ik het mooi dat de zwarte kleur erbij zit! Je kan met deze kleur een eyeliner tekenen langs je wimperrand of in de buitenste ooghoekjes lichtjes aanzetten voor een accent te leggen.




De pigmentatie is zeer goed. De zilveren kleur is de minste van de 3 maar is eerder een shimmer dan een echte kleur. De pastelpaarse kleur is goed gepigmenteerd en ook de zwarte kleur is echt gitzwart! Niet veel merken hun zwarte oogschaduws zijn zo mooi gepigmenteerd als deze van P&J.
De oogschaduws zijn zeker niet kruimelig maar eerder romig te noemen waardoor ze erg fijn aanbrengen en lekker lang houden.





De verpakking is rechtstreeks geïnspireerd op de kledingcollecties van Paul&Joe van dit voorjaar. Zoals je hierboven al kon lezen, en ook uit mijn vorig artikel heel duidelijk was, hecht P&J veel belang aan hun verpakkingen en vind ik ze stuk voor stuk unieke pareltjes. Om iedereen zo goed mogelijk te laten kiezen koop je je eyeshadow trio en je verpakking apart. Zo kan je naar hartenlust combineren en zelf samenstellen zodat je je eigen gepersonaliseerde P&J makeup collectie krijgt!



Verkoopprijs is rond de 40 euro en te koop op www.paulandjoemakeup.be


Liefs
Sofie
XoXo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten