zaterdag 28 januari 2017

verkooppost

Met het oog met het opnemen van een filmpje met mijn make-up stash, ben ik sinds enkele dagen bezig met het sorteren en opruimen van mijn makeup stash.
Ik ben hierdoor tot de conclusie gekomen dat ik de de laatste tijd toch wel heeeeel wat make-up heb verzameld... Zelfs zo veel dat ik zelfs dingen dubbel heb gekocht of dingen heb gekocht waar ik achteraf spijt van had.. En dan heb ik nog maar een deel opgeruimd..
Daardoor ga ik enkele dingen verkopen. Als je dus interesse hebt in iets mag je me altijd mailen sofie_mesens@hotmail.com of reageren op deze post of op een van mijn sociale media..
Aangezien ik nog maar een deel heb opgeruimd komt er binnenkort hoogstwaarschijnlijk nog een verkooppost online!

roducten van The Body Shop van de lijn Oils of life. Serum, toner en dag/nachtcrème. Nieuwprijs is 80 euro en mag weg voor 50 euro! Helemaal nieuw , ongeopend!


Mascara van Hype, prijs 8 euro
Nieuw! ongeopend!


Essence Forbidden mascara & topcoat prijs: 5 euro voor beide
Nieuw! ongeopend!


Estee Lauder Sumptuous extreme mascara prijs : 20 euro!
Nieuw! Ongeopend! 


Catrice Lashes to Kill prijs : 2 euro
Nieuw! Ongeopend! 


Yves Rocher Sexy Pulp prijs 8 euro!
Nieuw! Ongeopend!

Yves Rocher Volume Elixir prijs : 10 euro
Nieuw! Ongeopend!








I love Haert makeup Bruin palet en wit palet prijs: 9 euro per stuk!
Nieuw! Niet geswatched!



Miomare makeup kwasten set prijs 5 euro!
Niet gebruikt!



Makeup revolution palet prijs 3 euro!
Enkel geswatched!



Smashbox Hydrating perfecting powder in de kleur Fair: prijs 20 euro!
Niet gebruikt! Enkel uit verpakking gehaald!




Freedom today's tonight palette prijs 3 euro!
Enkel geswatched!


Interesse in iets? Laat het me zeker weten in de reacties of via mail sofie_mesens@hotmail.com
Snel zijn is de boodschap want first come first get! ;)
Liefs 
Sofie
XoXo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten