donderdag 5 januari 2017

Goede voornemens 2017

Weten jullie nog welke goede voornemens jullie vorig jaar hadden? En hoeveel daarvan je er effectief hebt kunnen volhouden ? 
Ik wel want ik heb er vorig jaar ook al een artikeltje over geschreven :) Om uitgebreid te weten te komen welke voornemens ik vorig jaar had kan je hier klikken.

Ik ga mijn voornemens van vorig jaar even kort met jullie bespreken en laat jullie weten hoe goed (of net niet) het gelukt is om deze vol te houden. Ik ga ook enkele nieuwe voornemens die ik heb met jullie delen! :) 



Voornemens 2016:


1Elke keer conditioner of masker gebruiken. 
Ik moet eerlijk toegeven dat dit vrij goed is meegevallen! :) Vroeger gebruikte ik nooit tot bijna nooit conditioner na mijn wasbeurt. Nadat mijn kapster zei dat ik dit echt moest beginnen doen om mijn haren terug gezond te krijgen, (na het blonderen van mijn haren, die daardoor vrij kapot waren geworden) heb ik dit vrij consequent blijven toepassen. Ofwel conditioner ofwel een maskertje. Ik denk dat ik de keren dat ik geen conditioner gebruikt heb op 1 hand kan tellen en anders zeker op 2 ;). Ik wil dit voornemen ook zeker meenemen naar 2017! Om het mij gemakkelijk te maken heb ik wel een leave in conditioner aangeschaft in spray vorm voor te gebruiken op de momenten dat ik weinig tijd heb :).

2. Meer experimenteren met oogschaduw. 
Ook deze is me aardig gelukt! Dankzij de vele en leuke youtube tutorials die zo mooi zijn dat ik ze wel moét proberen! :). Vroeger gebruikte ik nooit oogschaduw en gebruikte ik enkel eyeliner en mascara om mijn ogen op te maken. Mijn collectie oogschaduwpalleten is dan ook wel sterk gegroeid :D. Ook dit neem ik mee voor dit jaar! 

3. Minder kopen en meer opgebruiken
Ok. Ik geef toe, als er iets nieuws uitkomt waar iedereen enthousiast over is, koop ik het. Ook al heb ik van dat bepaald product nog 4 potten staan, ik kan gewoon niet weerstaan! Dat is gewoon mijn guilty pleasure. Langs de andere kant koop ik niet meer die shampoo die ik al zo lang wou als ik nog heb, dan gebruik ik echt eerst op wat ik nog heb dus laten we stellen dat dit voornemen voor de helft geslaagd is ? Neem maar 3/4e :D. 
Ook dit jaar ga ik proberen om niet 6 flessen shampoo te kopen als ik er nog staan heb dus ook dit ga ik opnieuw een jaar lang proberen vol te houden! 

4. Fitness.
Dit lukte me ook erg goed! Zeker omdat ik het samen met mijn vriend deed! Jammer genoeg krijg ik het in het voorjaar steeds drukker en drukker en begon de fitness steeds meer te verwateren. Ik denk dat ik dit heb volgehouden tot half april ongeveer. Natuurlijk begint iets later het tennis seizoen dus heb ik de fitness vervangen door tennis dus ik ben wel sportief gebleven, telt dat ook? 
Ook dit jaar ga ik proberen over het algemeen sportief te blijven, wel geen fitness meer voor mij.. Ongeacht dat ik me wel goed in mijn vel voelde, deed ik de fitness op zich niet graag.. Tja ik ben nu eenmaal niet zo into cardio.. Zumba en tennis dat is wel volledig mijn ding! :) 

5. Meer water drinken. 
Dit heb ik echt geprobeerd, echt heel hard zelfs! Helaas lukt het me niet om elke dag mijn litertje water binnen te krijgen. 
Als ik thuis ben is de cola gewoon te verleidelijk en op werk vind ik het soms vervelend omdat ik uiteraard, meer naar toilet moet. 
Ik doe wel mijn best en gebruik zelfs zakjes met smaakstof van bolero in mijn fles water, want gewoon puur water krijg ik er echt niet in! 

Dit was de evaluatie van mijn goede voornemens van vorig jaar. Ik vind dat ik het al bij al niet te slecht gedaan heb.! Zo goed als al deze voornemens neem ik opnieuw mee voor dit jaar! 
Bijkomend wil ik nog een ander voornemen stellen en dat is:

Een eigen website! 
Ik zou graag dit jaar mijn eigen website aanmaken nl www.beautytestersofie.be
Ik vind een eigen domeinnaam professioneler en persoonlijker. Ik weet nog niet zo goed hoe ik eraan moet beginnen want ik ben niet zo heel bekend in dat wereldje maar ik ben er van overtuigd dat ik het dit jaar ( en liefst zo snel mogelijk) klaar krijg! :) Misschien met een aparte email? 
Contacteer me gerust als je hier iets meer over weet en je mij eventueel kan en wil helpen! :) 

Ook wil ik dit jaar meer gaan vloggen op mijn youtube kanaal. Ik zie dat vloggen meer en meer in opkomst is bij alle types van youtubers, ook ik ga dus proberen om deze trend te volgen en meer te vloggen in de nabije toekomst ! Verzoekjes, tips en tricks zijn altijd welkom! 

btw I love snapchatfilters!
Verder heb ik geen specifieke voornemens meer voor dit jaar. 
Uiteraard hoop ik dat ook 2017 voor mij een fijn jaar wordt en dat ik en mijn familie gezond blijven!
2017 wordt hopelijk ook het jaar dat ik, samen met mijn vriend, een huisje kunnen kopen en kunnen intrekken :) .
Op vlak van bloggen, hoop ik dat ik dit jaar nog enkele leuke nieuwe contacten kan leggen met persbureau's en beautymerken en ga ik proberen om elke week een video te uploaden en een artikel te schrijven voor mijn blog. 
Ik vind het ook fijn om verzoekjes te krijgen dus hebben jullie een specifieke vraag voor mijn blog of youtube? shoot! :) 
Dit kan als reactie op dit artikel of via privébericht op facebook of instagram 
Of via een tweet of een reactie op een filmpje op mijn youtube

Hebben jullie al terug goede voornemens gemaakt voor dit jaar ? 

Liefs 
Sofie 
XoXo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten