maandag 30 april 2018

Claudia Schiffer's beauty essentials - Art Deco

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over een leuke samenwerking tussen make-up merk Art Deco en beauty icoon Claudia Schiffer. Ik vind de uitkomst van zo'n samenwerkingen altijd leuk! De perfecte combinatie tussen de vertrouwde Art Deco kwaliteit én producten die door een beauty icoon zijn ontworpen! Dat zijn 2 vliegen in 1 slag toch?
Mijn vorig artikel over deze samenwerking kan je hier terugvinden.
Ben jij ook zo benieuwd naar de nieuwigheden? Lees dan snel even verder!


Art Deco is een merk dat ik al wel een tijdje ken maar waar ik nog nooit veel van uitprobeerde. Ik moet zeggen dat ik in de positieve zin verrast was met de vorige Claudia collectie van het merk! De kleuren, texturen, geuren en vooral de verpakkingen vond ik schitterend!




Ook deze keer komen ze met een nieuwe lijn die qua kwaliteit vergelijkbaar is met de vorige. Ook hun vertrouwde verpakkingen zijn niet gewijzigd want laten we eerlijk zijn, waarom iets veranderen dat al goed is?





Ook deze nieuwe collectie bestaat uit verschillende producten waar je een hele look mee kan maken. De quad eye shadow in de kleur Denim 62 zijn samen met de nude kleurige lippotloden en lipsticks de blikvanger van deze collectie! Prachtig hoe die blauwtinten op de ogen worden gecombineerd met de perfecte nude kleur op de lippen! Buiten een oogschaduw quad, lippotloden en lipsticks biedt deze collectie ook verschillende oogpotloden en mascara's, een wenkbrauwpotloodje, nagellakjes, blush, en een no colour setting powder.



Net zoals de vorige keer mocht ik 2 producten uit deze collectie uittesten namelijk een creamy lipstick in de kleur 420 Candy cane en het no colour setting powder.

Ik zal beginnen met de lipstick. Deze is, zoals ik hierboven reeds zei, te vergelijken qua kwaliteit met die uit de vorige collectie. Hij voelt lekker zacht aan en droogt zeker niet uit, heel erg goed gepigmenteerd én bevat een subtiel zoet geurtje!





De kleur kan ik het best omschrijven als een zachte mauve tint, de perfecte mix tussen roze en paars. Niet zo fel als de naam Candy cane ons doet vermoeden en dat vind ik zelf wel positief.
De kleur is leuk maar spreekt mij persoonlijk minder aan, geef mij die nude kleurtjes maar!




Voor de prachtige verpakking van deze lipstick verwijs ik even naar mijn vorige artikel dat je hier vind.

De No colour setting powder is een transparante poeder die ideaal is om je foundation en concealer af te poederen en zo dus vast te zetten.
Deze poeder heeft een unieke textuur, hij voelt super zacht en romig en dus totaal niet poederig aan. Dit poeder matteert op een natuurlijke wijze en dankzij de lichtreflecterende deeltjes egaliseert het de huid en laat het de huid stralen.
De poeder ziet er in de verpakking wit uit maar toch is hij transparant waardoor het geen kleureffect heeft op je foundation of concealer. Geen gedoe meer om de juiste kleur en of ondertoon te vinden!





Dit poeder is vrij van parfum, parabenen minerale oliën en talk zodat de kans op allergie miniem is. Bovendien is de huidverdraagzaamheid dermatologisch getest.

De verpakking van deze setting powder is dezelfde als de bronzer uit de vorige collectie, dit is wat ik er van vind ;):

Ook hier kan je niet om de verpakking heen! Wat een prachtig metalen poederdoosje met gouden rand en oud roze bovenkant. De verpakking geeft me ook een beetje retro gevoel. De bovenkant is ook nog versierd met de naam Claudia Schiffer in dezelfde gouden kleur als de zijkanten. Ook hier straalt de luxe vanaf! Dit doosje maakt mij echt zo hebberig!
Als je het doosje opent zit er ook nog een spiegel verwerkt in het deksel wat toch wel een meerwaarde is, zeker als je het product meeneemt in je handtas of op reis.




Ben jij al fan? Ik in ieder geval wel! 

Tenslotte nog de prijzen. Voor de lipsticks betaal je 17.95 wat met deze prachtige verpakking toch wel een hele mooie prijs is, vind ik zelf! 
De no colour setting powder kost 36 euro en gaat volgens mij erg lang mee! 

Liefs
Sofie
Xx..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten