maandag 16 april 2018

Parfum Status Aparte

Een tijdje geleden mocht ik kennis maken met de prachtige juwelen van Status Aparte. Ik heb zelfs de eer en het genoegen gehad om de ontwerpster Kim Geysen in levende lijve te ontmoeten! Ik heb mogen ontdekken hoe zij van haar passie haar beroep heeft kunnen maken. Een topvrouw met een neus voor zaken zo kan ik haar het best omschrijven, ook de titel leading lady zou perfect bij haar passen. Ik ontdekte dat Kim niet enkel prachtige juwelen ontwerpt maar dat ze ook prachtige handtassen en zelfs een kleine kledinglijn op de markt heeft gebracht met één voor één prachtige stuks. Recent heeft ze zelfs een eigen parfum genaamd Status Aparte Eau de Parfum 829 op de markt gebracht en ik stond alvast te popelen om deze uit te testen! Benieuwd of ook dit een schot in de roos is? Lees dan snel verder




Parfum.. Iets wat ik geweldig vind en mij al heel erg lang fascineert! Een van mijn dromen is om ooit zelf een parfum uit te brengen! Al besef ik ook wel dat dit niet zo simpel is en niet van vandaag op morgen gaat en heel erg veel research en tijd kost! 

Kim Geysen van Status Aparte die jullie je misschien nog wel kunnen herinneren uit een van mijn vorige artikels naar aanleiding van valentijn Love Drops juwelenlijn, lees het artikel hier ) slaagde erin om haar eigen parfum te ontwikkelen. Eentje dat perfect aansluit bij de rest van de collectie. Met veel zorg en details gemaakt zonder af te doen aan exclusiviteit. Ook deze parfum heeft een exclusief geurtje, totaal niet commercieel maar daarom niet minder lekker!



Ik zal even de inhoud van dit parfum aan jullie voorstellen;

In de basis van dit parfum vinden we witte musk. Dit zorgt voor een tikje sensualiteit en mannelijkheid en zorgt ervoor dat de parfum lang blijft hangen.

In het hart van dit parfum vinden we iris en heliotroop. Iris zorgt voor een poederige geur en maakt de geur een stuk vrouwelijker en zelfs wat romantisch. Heliotroop zorgt voor een zoetige een beetje vanille-achtige toets.

Tenslotte zorgen Jasmijn samen met een boeket van andere witte bloemen in de top voor het bloemige accent



Ik kan de geur zelf het beste beschrijven als een vrouwelijke geur die de perfecte combinatie biedt tussen stoer en vrouwelijk. Deze geur is uitermate geschikt voor elk type vrouw die houdt van een subtiel aanwezig parfum. De parfum blijft lang nazinderen maar is niet super aanwezig en dus ideaal voor vrouwen die geen fan zijn van super zware parfums. De geur straalt een zekere luxe uit en ik associeer deze geur dan ook een beetje aan de stijlvolle en chique zakenvrouw die houdt van exclusieve spullen.

Omdat deze geur helemaal niet commercieel en uniek is in zijn soort kan ik deze ook niet vergelijken met een ander type geur dat ik in mijn bezit heb. Als ik dan toch een geurtje moet zeggen dat hier dicht bij aanleunt dat zeg ik Zadig & Voltaire For Her.



De verpakking is een glazen flesje in mat zwart. De flacon zelf doet me een beetje denken aan mijn parfum van Juliette has a gun. Eigenlijk zou deze geur ook perfect door dat laatste merk zijn kunnen uitgebracht, het past precies in hun exclusieve gamma.
Op de zwart matte flacon is een zwarte sticker aangebracht met het Status Aparte logo en opschrift in goude kleur. Erg mooi, klassiek en stijlvol.
Ook het kartonnetje waar de flacon in verkocht wordt heeft dezelfde styling gekregen. Mat zwart met goud! Ik ben fan van dit type verpakkingen!



De parfum Status Aparte 829 komt in flacons van 100 ml en kost 95 euro, wat best een goede prijs is voor een edp van 100 ml!

Meer info of contact via de website van Status Aparte; http://www.statusaparte.net/


Liefs
Sofie
Xx..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten