dinsdag 11 oktober 2016

Estetika Beurs Expo Brussel VLOG!!

Voor de eerste keer heb ik een vlog gemaakt en daar ben ik best wel tevreden mee! Het resultaat kon beter want ik heb namelijk gefilmd met mijn gsm in de verkeerde richting (vandaar die zwarte balken aan de zijkant :( ) Maar fouten maak je om eruit te leren dus dat weten we weer voor de volgende keer! :)

Dankzij Ronny van Sonar Media kon ik eens een kijkje gaan nemen op de Estetika beurs in Brussels Expo. Ik was nog nooit eerder op de estetika beurs geweest dus ik vond het wel spannend!
Ik heb veel nieuwe merken ontdekt en producten getest!
Ik maakte kennis met de nieuwste ontharingtrend nl. suikerontharingen en nog vele andere leuke producten. Ook de nieuwe collectie van Paul & Joe, het merk met de prachtige verpakkingen, heb ik al kunnen spotten.
Kort samengevat vond ik het zeker eens de moeite om een kijkje te nemen en mijn wereld als beautyblogger weer een beetje te vergroten.

Kijken jullie mee naar mijn eerste vlog?



Vergeet zeker niet te abonneren op mijn youtube kanaal als jullie dat nog niet hebben gedaan

Willen jullie nog meer zien van de Estetikabeurs? Vergeet mij dan zeker niet te volgen op instagram, facebook en twitter! 

Vergeet ook niet even aan de (rechter)zijkant door te klikken en mij te volgen op bloglovin! Dat zou echt veel voor mij betekenen! Alvast bedankt! 

Liefs 
Sofie 
XoXo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten