dinsdag 24 mei 2016

Max and More ombre nail polish

Even geleden zag ik ergens op instagram een dame met supermooie nagels! Het speciale eraan was dat de nagellak van kleur veranderde naargelang de temperatuur steeg of daalde.
Ik vond het nog beter toen ik te weten kwam dat deze nagellak gewoon supergoedkoop verkrijgbaar was in de action!



Ik ben meteen naar de action gereden en heb de nagellak er ontdekt in 3 kleuren, rood, blauw en roze. De rode en de roze leken vrij hard op elkaar. Ik heb dan ook besloten om voor mezelf de blauwe te kopen.

De verpakking van de nagellak is anders dan in bv kruidvat. Hier zit je potje nagellak ook nog eens in een kartonnetje verpakt. Zo ben je zeker dat niemand anders het flesje al heeft opengemaakt.



Het flesje zelf is simpel. Glazen flesje met zwarte dop die vrij 'plooibaar' is, dit verraad dat het niet uit het stevigste materiaal gemaakt is, maar who cares?
Het opschrift is simpel in witte letters.

De nagellak zelf is vrij dik van textuur wat maakt dat hij heel lang moet drogen. Maar met heel lang bedoel ik hier ook echt heeeel lang. Voor iemand zoals mij, ik ben een vrij ongeduldig type, is dat niet echt een aanrader. Je moet je nagels echt (minstens) een halfuur laten drogen! Durf niet even te gaan voelen na 10 à 15 minuten want dan kan je opnieuw beginnen.




Door de textuur van de lak en het grote borsteltje is aanbrengen ook niet erg makkelijk. Het lijkt net of alle nagellak blijft kleven aan de top van je nagels. egaal aanbrengen kan maar het is moeilijk.

Ok. Ik geef toe, en dat weten jullie al, dat ik een 'sucker' ben als het gaat over het aanbrengen van nagellak. Maar ik heb deze echt 5x opnieuw moeten aanbrengen vooraleer ik tot een iets of wat deftig resultaat kwam. Zo heb ik kunnen zien dat de nagellak effectief lichter en donkerder wordt onder warm en koud water.
koud water geeft donker blauw en warm water geeft lichtblauw. De kleurverschillen zijn duidelijk zichtbaar. Dit geld dus ook dat dezelfde kleur in de winter donkerder gaat uitvallen dan in de zomer.
Helaas heb ik hier geen foto's van kunnen nemen. Door de dikke gel-achtige textuur van de lak 'frommelde' deze helemaal samen op mijn nagel wanneer ik mij per ongeluk stootte.
Resultaat?
Mijn geduld was zodanig op dat ik gewoon nagellakremover nam en alles er gewoon af deed!



Jammer maar geen succes voor mij, ik laat dit soort lakjes over aan de echte pro's onder ons!
Ik zou het dus zeker niet opnieuw kopen, maar denk wel dat het heel erg mooi kan zijn want de lak geeft een erg mooie glans op mijn nagels!

De ombre nail polish van Max en More is te koop bij Action en kost net iets minder dan een euro! Voor de prijs moet je het dus niet laten! ;)

Liefs
Sofie
xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten