maandag 7 mei 2018

Sperience Welnesslijn Germaine de Capuccini

Ik schrijf er de laatste tijd meer en meer over, producten die tot doel hebben je helemaal te laten ontspannen. Eventjes weg van de dagelijkse stress. Ook in dit artikel stel ik jullie weer een aantal nieuwe producten voor die speciaal ontwikkeld werden voor een totaal welbevinden. Een welness ervaring die je in totale ontspanning kan brengen.
Ben je er trouwens van bewust hoe vaak je bezig bent met je smartphone, tablet of laptop? Deze digitale wereld brengt je ook een soort stress mee. Deze producten zorgen voor een digitale detox en een totaal welbevinden. Zet dus gerust even je smartphone uit en ontspan!


Deze nieuwe lijn uit het Sperience gamma is gericht op 3 zaken; detox, serenity en energy

* Detox: Even weg van de digitale en gehaaste wereld waar je constant onder druk staat. Wist je dat je van stress problemen kan krijgen met je slaapritme en zelfs allergieën ontwikkelen? Las dus zeker af en toe een pauze in voor volledige ontspanning.

* Serenity: Dit punt focust vooral op innterlijke rust. Dit hangt uiteraard samen met detox, even uit het snelle dagelijkse ritme treden om even volledig tot rust te komen, zowel fysiek als mentaal.

* Energy: Ten slotte moet je ook terug de energie vinden om je terug in de drukte te begeven. Terug positieve vibes om er volledig terug tegenaan te gaan.



Vooraleer ik verder ga op het hoofdingrediënt waarop deze hele lijn gebaseerd is, vertel ik jullie eerst welke producten ik voor jullie getest heb;

- Pleasure & calm lichte nevel voor lichaam en beddengoed
- Green tea Oil een hydraterende, stimulerende en voedende lichaamsolie
- Zen Attitude een olie in een handige roller die ontspant en meteen stress en vermoeidheid verlicht
- Cinnamon & ginger scrub lichaamspeeling die de eliminatie van toxines stimuleert

Vooraleer ik verder in ga op deze producten apart ga ik eerst een woordje uitleg geven over het hoofdbestanddeel ervan, namelijk Lavawater uit Jeju.
Wat dit zo speciaal maakt? het water wordt beschouwd als een mysterieus water dat de gezondheid van de huid beschermt. Door het doorsijpelen door de basalt rotsen is het water gereinigd en gezuiverd en verrijkt met mineralen waaronder calcium, kalium, magnesium, vanadium ( anti oxidant), selenium en germanium (toniseert en verbetert elasticiteit).



Nu meer over de producten zelf !

- Pleasure & calm is zoals ik hierboven reeds schreef een lichte nevel voor lichaam en beddengoed en wat ben ik een fan van dit product! In eerste instantie deed het me een beetje denken aan de body&bed sprays van de Rituals omdat het concept eigenlijk hetzelfde is.

De geur van deze spray is echt zalig en doet je echt even tot rust komen! Hierdoor val je uiteraard ook makkelijker in slaap.



De geur waar ik echt verzot op ben is op basis van aromatisch bloesemwater, gedestilleerd water van olijven, extracten van goudsbloem, vanille wat toch wel de meest aanwezige geur is vind ik zelf en tenslotte hop.

De verpakking is een doorzichtig glazen flesje met zwart opschrift en zwarte dop die goed afsluit. De nevel verspreid zich mooi en is niet te geconcentreerd.

- Green tea oil is een hydraterende, stimulerende en voedende lichaamsolie met eveneens een heerlijke geur! Ik denk dat de geur van de producten uit deze lijn toch wel degelijk de hoofdrol spelen, het zintuiglijke is dus vooral gericht op beleving en geur.



Deze olie ruikt niet alleen heerlijk maar heeft ook een huidherstellende functie en voorkomt uitdraging van de huid. Groene thee olie met antioxiderende eigenschappen en een rijk extract van de orleaanboom beschermen de huid tegen zonlicht.

De verpakking van deze olie lijkt op die van de nevel maar deze is van plastic gemaakt! Gelukkig maar want als er per ongeluk wat olie aan de buitenkant van de verpakking komt, glijd deze misschien wel eens uit je handen.



- Zen Attitude is een olie die ontspant, stress en vermoeidheid onmiddellijk verlicht en dit in een handige roller die je overal mee naar toe kan nemen.
De geur van dit product is iets pittiger dan die van de andere producten. Dit komt door de pepermunt die toegevoegd werd voor het kalmerend effect.
Buiten pepermunt is deze olie op basis van essentiële oliën van lavendel, cajeput en lotus.



Door deze olie aan te brengen op de plaatsen waar je hartslag waar te nemen is ( onder andere slapen, nek en polsen) geeft dit direct een kalmerend effect. Het voelt verfrissend aan en het geeft je even een kleine energieboost! Deze neem ik mee in mijn handtas! Je weet nooit wanneer een dipje komt opzetten ;).

- Tenslotte hebben we de cinnamon en ginger scrub. Deze lichaamspeeling is verrijkt met extracten van kaneel, gember en aromatisch bloesemwater.



Deze peeling heeft een koperkleurige basis en zit boordevol pitjes die dienst doen als scrubmiddel. Het verwijdert dode huidcellen en stimuleert hierdoor de eliminatie van toxines. Bovendien wordt de bloedsomloop gestimuleerd wat ook weer een gunstig effect heeft op spieren en gewrichten.

De geur van deze peeling is een perfecte mengeling tussen kaneel en gember met een zoete toets, een unieke en lekkere geur die me wel een beetje aan gebak doet denken haha, ( door de kaneel denk ik ;) )


De verpakking van deze scrub vind ik erg fijn! Aan deze zwarte pot met rood opschrift is op zich niks bijzonders maar toch heeft hij veel voordelen! Ik heb de laatste tijd veel scrubjes getest en heb dus genoeg vergelijkingsmateriaal! De pot ligt goed in de hand is niet te groot en hierdoor ook makkelijk te openen. Een ander voordeel van deze pot is dat hij erg goed afsluit waardoor er geen water in de scrub kan komen. Goed gedaan Germaine De Capuccini!



Al deze producten zijn exclusief te verkrijgen bij Germaine De Capuccini schoonheidsinstituten.
Prijzen van de producten;
- Pleasure & calm: 38.70 euro voor 50 ml
- Green tea Oil: 35 euro voor 75 ml
- Zen Attitude: 29.80 euro voor een roll-on flesje
- Cinnamon & ginger scrub: 64.70 euro voor 200 ml

Mijn favoriet? De Pleasure & calm, supersnelle ontspanning en een zalige geur!

Liefs
Sofie
Xx..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten