zaterdag 17 maart 2018

Wanneer de kersenbloesems en de paardekastanjes bloeien op de Champs-Elysées en de blaadjes vochtig zijn van de lenteregen.
Alle kleuren van de stad worden intenser en komen tot leven door de magie van de lente.
Het is Parijs in april, barsenvol kleuren en licht.
Luister naar uw favoriet liedje en geniet van een wandeling door de stad.
Parijs in de lente is de mooiste plaats van de wereld!
Terug naar de lentesfeer met de heldere bloemenkleuren van de blush en oogschaduw van de lentecollectie 2018.

Dit is de omschrijving die Paul & Joe geeft aan hun nieuwste limited edition item van dit jaar. Lijkt meer op een prachtig gedicht dan op een beschrijving van een make-up artikel, vind je ook niet?
Dat is de reden waarom ik zo gek ben op dit merk! Het komt telkens met de meest unieke stukken op de markt die dan ook nog eens kwalitatief zijn!
Ook dit voorjaar kwamen ze weer uit met een erg leuk hebbeding, een echt collectorsitem!


Na een lange winter zorgen de kleurrijke bloemen ervoor dat je wil dansen van vreugde. Talloze artiesten houden van dit seizoen en produceren de leukste zomermuziek. Je weet wel die muziek waarvan je meteen een zomer gevoel hebt en in een cabrio wil rondrijden.

Dit wou Paul & Joe zeker meenemen in hun nieuwste limited edition item! Hun nieuwste Face & eye color is dan ook wederom uniek verpakt met een glimlach naar de muziekwereld. 



Dat brengt ons dan ook ineens tot de beschrijving van de verpakking. P&J face & eye color komt in 2 varianten en bestaat uit telkens 3 kleuren oogschaduw en/of blush. Deze poedertjes zijn verpakt als kleine LP-platen. Je weet wel die retro dingen die vroeger dienst deden als CD. Door deze speciale verpakking moest ik even zoeken hoe ik deze dingen moest openmaken! Onderaan kan je het zwarte gedeelte omhoog doen waardoor je bij het poeder komt. De verpakking is echt prachtig gemaakt! Hoe komen ze er toch elke keer op om zo origineel uit de hoek te komen! 
Elk LP'tje zit dan ook nog eens in een apart kartonnetje zoals de grote LP's van vroeger. Deze kartonnetjes zijn ook dan ook bedrukt in typische P&J stijl. Katten- of bloemenmotiefje of een tekening die je meteen aan de lente doet denken, check! 



Het enige nadeel van deze verpakking is misschien wel de hoeveelheid van het product. Doordat de verpakkingen erg plat zijn, is de hoeveelheid natuurlijk wel beperkt. Gelukkig is de pan vrij groot waardoor dit weer een beetje gecompenseerd wordt.

Aan kwaliteit doet P&J niet af. Uit ervaring weet ik dat hun poeders niet super gepigmenteerd zijn maar wel goed. Ook bij deze zit de pigmentatie opnieuw goed. De poeders voelen zacht, blenden goed en zijn zeer makkelijk op te bouwen! 



Ik kreeg de versie in n° 113 April in Paris. Deze bestaat uit Pink Ivory, een lichtroze kleur, die je kan gebruiken als oogschaduw, als blush is deze kleur een beetje te licht. De tweede kleur in dit pakketje is French green, een groene kleur die tevens erg mooi is als oogschaduw. De laatste kleur is Warm red. Een donkere fuchsia kleur met gouden glittertjes, deze kleur kan je ook perfect gebruiken als oogschaduw maar staat ook prachtig als blush! 
De andere variant betreft n° 114 French Pop, deze bestaat meer uit blushkleuren met Petal pink, Pop pink en Spring coral.



Voor deze pakketjes met telkens 3 kleurtjes betaal je 25 euro. Als je net zoals ik, erg fan bent van Paul & Joe vind ik het dit wel waard, omdat je toch een erg mooie verpakking krijgt die limited edition is. Indien je dit enkel koopt voor het product dan vind ik het wel wat aan de dure kant. Langs de andere kant denk ik niet dat iemand deze 3 poedertjes koopt zonder beïnvloed te zijn geweest door de verpakking ;). 

Voor echte make-up liefhebbers als ik is dit gewoon een prachtig hebbeding! En eerlijk gezegd vind ik dit zo mooi dat ik het zonde vind om het te gebruiken! Laat ons zeggen dat dit weer zo'n ding is dat bij mijn andere unieke stuks komt te liggen in mijn kastje! 

Buiten deze face & eye color heeft Paul & Joe nog enkele leuke producten uitgebracht voor het voorjaar! Deze en nog veel meer kan je bekijken via www.paulandjoemakeup.be

Wat vind jij van dit trio? 

Liefs 
Sofie 
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten