woensdag 28 maart 2018

Hannah Brilliant Touch dagcrème

Een tijdje geleden was ik te gast bij huidcoach Kathleen te Beverlo. Ik vertelde jullie over haar passie namelijk het hele systeem van de Hannah huidcoaching! Ik mocht een volledige huidanalyse en Hannah Experience treatment beleven en was erg te spreken over deze behandeling die volledig is afgestemd op jouw huid en dus heel persoonlijk is. Het volledige artikel over de metingen én behandeling vind je hier.
In dat artikel vertelde ik ook dat ik van Kathleen nog een leuk extraatje mee naar huis heb gekregen! Ik kreeg namelijk een dagcrème mee die ideaal was voor mijn huidtype! Vandaag vertel ik jullie meer over de Brilliant touch dagcrème en mijn ervaringen hiermee.
Als je dus benieuwd bent of dit product me even goed is bevallen als de behandeling, lees dan snel even verder!


Terwijl ik in eerste instantie dacht dat de Brilliant Touch eerder een serum of een primer was, bleek dit product gewoon een dagcrème te zijn!
Waarom ik dit eerst dacht is omdat er speciale ingrediënten inzitten die dienst doen als een slimme filter voor een gave en egale teint. Deze crème wordt dan ook wel eens hét product genoemd voor de 'selfiebewuste' consument.
Jullie denken nu misschien, welk ingrediënt zorgt hier dan voor? Wel dat is het exclusieve witte diamond core poxder global lumière, een hele mond vol! Dit speciale poeder met diamanddeeltjes zorgt voor een 'soft focus' effect en werkt als een filter voor grove poriën en een glimmende huid.
Let op! Dit is geen foundation, de crème heeft geen kleur. Het zorgt er voor dat je er stralender en frisser uitziet.

Ongeacht dat dit product een dagcrème is, werkt hij ook perfect als primer, je hebt dus geen extra stap meer nodig voor je je foundation gaat aanbrengen want Brilliant Touch is de perfecte basis voor elk type foundation.



Om het nog even verder over de ingrediënten te hebben, Brilliant Touch bevat tevens Siliconenolie. Deze olie zorgt ervoor dat fijne lijntjes en kleine oneffenheden opgevuld worden en dat de teint er stralend uitziet. Een ideale combo dus met het speciale diamant poeder dat ik hierboven reeds beschreef. Bovendien zorgt deze siliconenolie er ook voor dat littekens na verloop van tijd vervagen en dat de huid vol en zacht aanvoelt. Een ander voordeel is dat deze siliconenolie een ideale werkstof is om het vochtgehalte in de huid op peil te houden.

Vroeger dacht ik altijd dat ik puistjes kreeg van crèmes die siliconen bevatten, Brilliant Touch bewijst het tegendeel. Mijn negatieve gedachtes over siliconen zijn dan ook allemaal verdwenen door het gebruiken van deze crème.



Buiten de onmiddellijke 'soft focus' effecten heeft de Brilliant Touch ook vele voordelen op langere termijn. de hightechwerkstof Progeline ( een geavanceerde Peptide afkomstig uit Elafin, een enzymvertragende werkstof) zorgt ervoor dat deze crème op lange termijn rimpels en huidverslapping aanpakt en tegen gaat.
Deze Progeline bestaat uit 3 hoogwaardige aminozuren die samen de verschijning van rimpels, huidverzakking en huidverslapping vanuit de kern aanpakken.

Toen Kathleen mij deze uitleg in een notendop gaf, was ik bang dat deze crème die toch wel een beetje op anti-ageing gericht is, te rijk ging zou zijn voor mijn huidtype. Kathleen garandeerde mij echter van niet! Deze Brilliant Touch is ideaal voor mensen met een gevoelige huid die op sommige plaatsen vet is en op andere plaatsen normaal tot gemengd en die toch ook al preventief een beetje anti-rimpel willen werken.

De eerste keer dat ik het product op mijn huid smeerde voelde dat direct erg goed aan! de crème die een beetje een gel-achtige textuur heeft is eerder doorzichtig dan wit ( ook al is dit niet echt duidelijk op foto). De crème dringt vrijwel meteen in in mijn huid en dat vind ik zelf erg fijn! Ik hou er niet van om lang te moeten wachten tot iets in je huid is getrokken. Mijn huid voelt erg zacht aan en is duidelijk gematteerd zonder onnatuurlijk uit te zien.



Mijn huid voelt gehydrateerd aan maar de crème is zeker niet te rijk, ideaal dus voor gemengde tot vette huidtypes! Ik merk ook dat mijn poriën inderdaad een beetje vervaagd worden! Ook mijn kleine acne- littekentjes vallen iets minder op!
Zoals ik hierboven reeds zei, is dit geen vervangproduct van een foundation, toch geeft Brilliant Touch een heel mooi effect! Zeker als je net als ik het grootste deel van de dagen zonder foundation doorbrengt!

Ik ben niet snel enthousiast over een product dat ik dagelijks op mijn gezicht smeer, er is altijd wel iets mee. De ene is te rijk, de andere te agressief, trekt het niet snel genoeg in of smeert het 'korrelig' uit.
Deze Brilliant Touch vind ik echter echt geweldig en ideaal voor mijn huid! Nog maar eens een bewijs dat Kathleen echt weet waar ze mee bezig is!



De verpakking met pompje is praktisch en hygiënisch in gebruik. De rode tube met witte letters en zilveren dop oogt mooi en chique. Ook de geur van het product vind ik erg lekker en aangenaam! Niet té aanwezig maar een leuk extraatje bij je dagelijks ritueel.

Een ander voordeel van Brilliant Touch is dat je het zowel in de ochtend als in de avond mag gebruiken, lekker handig!
Ik ben fan van deze dag en nachtcrème en raad deze dan ook aan iedereen aan die hetzelfde huidtype heeft als mij en toch ook al preventief iets tegen de rimpeltjes wil doen!

Eerlijk gezegd kan ik me echt geen enkel negatief punt bedenken van deze crème, als ik echt iets moet zeggen dan is het de prijs. Met z'n 55 euro voor 30 ml behoort Brilliant Touch zeker niet bij de goedkoopste maar ja, we weten allemaal dat schoonheid zijn prijs heeft.

Meer info over Brilliant Touch, andere Hannah producten én de behandelingen bij Kathleen vind je via www.huidcoachkathleen.be

Liefs
Sofie
Xx..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten