zaterdag 3 oktober 2015

Alline procap

Hallo allemaal, 

Ik wil jullie even meedelen dat ik sinds een kleine maand nu ongeveer de voedingssupplementen Alline procap neem. Ik had, na mijn haren maandenlang te laten blonderen, last van haaruitval en enorm droog en beschadigd haar. 
Ik heb mijn haren nu reeds terug enkele maanden in mijn natuurlijke haarkleur maar mijn haren leken maar niet te herstellen. Ook het grondig en veelvuldig gebruik van conditioners en maskers kon geen soelaas bieden. 
Op medisch advies ben ik naar de apotheker gegaan en heb ik mij gaan bevragen in verband met voedingssupplementen met vitamines voor mijn haren. De dame van de apotheker raadde mij meteen Alline procap aan. Ze vertelde mij over de natuurlijke keratine dat Alline bevat en dat ze al vele mensen kent die dit product heel goed vinden.




Zo gezegd zo gedaan. Ik kocht mij een doos met  180 capsules. Met 2 capsules per dag genoeg voor 3 maanden. 
Er werd mij wel bijgezegd dat ik pas na +/- 3 maanden echt resultaat zou ondervinden wat mijn haren betreffen.  Mijn nagels daarentegen zouden al na 1 maand sterker moeten zijn.

Buiten keratine bevatten deze supplementen volgende vitamines;
* bètacaroteen 
* vitamine E 
* vitamine C
* vitamine B1 B2 B3 B5 B6 B8 en B9
* zink 
* ijzer 
* koper



Dit is wat Alline procap beloofd: 

' Alline Procap zorgt ervoor dat ons haar en onze nagels in topvorm blijven. Alline Procap is ontworpen om onze haren van de wortel tot de haarpunt te verzorgen.

In bepaalde omstandigheden (dof of dunner wordend haar zonder volume) moet de wortel extra worden gevoed. De formule is ook geschikt als behandeling van broze, breekbare nagels en heeft een gunstige werking op de huid.'


Mijn bevindingen na 1 maand:

Mijn nagels zijn duidelijk sterker. ik heb de afgelopen jaren altijd kunstnagels gehad. Na het afhalen hiervan waren ze dun, broos en breekbaar. Ik zie na 1 maand dat mijn nagels nog niet zo dik en stevig zijn als ik het graag had gewild maar ik geef het nog wat tijd en dan komt alles wel goed


Mijn haarverlies is terug herleid van abnormaal veel naar het normale gemiddelde! En dat op slechts 1 maand tijd . Ik moet niet meer met helse schrik de borstel door mijn haren halen. Ook heb ik de indruk dat de kwaliteit van mijn haren er al op verbeterd is! Mijn haar voelt dikker en steviger aan. Mijn droge en gespleten punten zijn nog hetzelfde. Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn binnen 2 maanden! 


Willen jullie weten hoe mijn haren en nagels verder evolueren met het innemen van Alline ? Hou dan zeker mijn blog in de gaten! 


Tot binnenkort 


Liefs 

Sofie 

Xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten