dinsdag 29 januari 2019

Een geleidelijke en natuurlijke bruine tint met de Marc Inbane Perle de Soleil

Januari is een grijze maand. Koud, regen, wind enzoverder. Je bruine zomerkleurtje is net als het lekkere warme weer al even verleden tijd. Wist je dat je er meteen veel gezonder en beter uitziet als je huid een tintje bruiner is? Omdat natuurlijk bruinen tijdens deze maanden niet echt mogelijk is in ons thuisland ontwikkelde Marc Inbane Perle de Soleil. Dit zijn revolutionaire tanning drops die je veelzijdig kan gebruiken. Lees je mee hoe het werkt?


Ongeacht een nieuwe generatie staan veel mensen nog steeds sceptisch tegenover zelfbruiners. Natuurlijk is er ook veel verschil in en hangt het nog steeds van merk tot merk én van mens tot mens af wat je van een bepaald product vind. 
Ik heb zelf ook al veel met zelfbruiners geëxperimenteerd en ben tot de conclusie gekomen dat die van Marc Inbane erg goed werken! De instant tanning spray van het merk is dan ook mijn favoriete product ! Al moet ik zeggen dat deze Perle de Soleil ook bovenaan in mijn badkamerkast ligt en ook heel regelmatig gebruikt wordt! 



Tanning drops? Wat is het nu eigenlijk? 
Zoals het woord al zegt is het eigenlijk een zelfbruiner in druppelvorm. De druppelvorm is speciaal ontwikkeld zodat je hem kan mengen met je favoriete dag- of nachtcrème maar ook met je bodylotion of zonnecrème! Zeker dat laatste is nieuw! Dit komt omdat deze speciale formule volledig uit natuurlijke ingrediënten bestaan en daarom volledig vegan is. Hierdoor doet het ook geen afbraak op het product waarmee je het mengt (dagcrème o.d.). Bovendien is het dus geschikt voor alle huidtypes.

Deze tanning drops worden gebruikt door middel van een airless druppelsysteem. Dit systeem ziet er niet alleen heel sjiek uit, het werkt ook erg gemakkelijk! Door dit systeem komt er geen lucht meer in de flacon waar het product zich bevind en zijn er ook geen bijkomende bewaarmiddelen nodig. 
Een ander voordeel van dit soort verpakking? Je verspilt letterlijk geen druppel product omdat doseren nu erg makkelijk is! 




De verpakking is strak en heeft een modern uiterlijk. Dit komt natuurlijk door het innovatieve airless systeem dat er mooi en luxueus uitziet. Bij een druk op de knop achteraan het flesje komt er telkens een druppel geconcentreerde zelfbruiner tevoorschijn. De verpakking is erg mooi en ligt makkelijk in de hand. Het enige nadeel vind ik zelf dat je het flesje niet kan rechtzetten. Of toch zeker niet aan de zijde waar de drukknop zit, anders 'pomp' je voor dat je 't weet enkele druppels zelfbruiner tevoorschijn. 

Hoe gebruik ik het ? 
Zoals hierboven reeds vermeld dien je de druppels te mengen met een ander product. Dit kan je dagcrème zijn maar ook even goed een bodylotion of je zonnecrème. Daarna breng je het mengsel aan op een droge en gereinigde huid en wrijf je het op dezelfde manier in zoals je anders zou doen. Daarna nog even de handen wassen en klaar ! 




Voor een bruine teint op te bouwen raad ik aan om 3 à 4 druppels te mengen per lichaamsdeel ( ook voor je gelaat). Ben je al vrij bruin en wil je je teint behouden meng dan 2 à 3 druppels. 

Het voordeel van Perle de Soleil?
* Je kan je bruine teint op eigen tempo en druppelsgewijs opbouwen.
* Het product is volledig natuurlijk en dus ook ideaal voor vegan lovers!
* Aanbrengen is zeer makkelijk doordat je het mengt met ander product
* Het werkt erg zuinig en is dus ook niet duur! 
* Het geeft je gelaat ( of ander lichaamsdeel ) een mooie gloed.

Nadeel?
* Het enige nadeel dat ik persoonlijk soms ondervind is dat ik soms per ongeluk de drukknop vanachter ingeduwd heb en dat er daardoor soms enkele druppels zelfbruiner in mijn dopje zitten. 



Algemene conclusie? 
Ik vind dit product een echte aanrader! De intensiteit is makkelijk op te bouwen en het product kan dus door iedereen gebruikt worden! Zelfs bij mensen die een porseleinkleurige huid hebben, kan dit gebruikt worden! Het resultaat is minder intens en minder instant dan de tanning spray maar dit kan je geleidelijk aan opbouwen zodat je ook met Perle de Soleil het gewenste resultaat krijgt. 
Het leukste aan de producten van Marc Inbane vind ik zelf het natuurlijke bruine resultaat en geen fake kleurtje! Bovendien geeft het je gelaat een prachtige instant 'glow' en je ziet er meteen gezonder uit! Bovendien vind ik de prijs van dit product zéér correct als je ziet hoe lang je doet met het flesje! 
Dit product heeft niet voor niets meerdere awards gewonnen! 
Ik ben fan! 

Prijs: 34.95 euro 







Wisten jullie trouwens dat Marc Inbane ook super leuke geurkaarsen in zijn assortiment heeft ? 
Deze kaarsen uit biologische was zijn handgemaakt en zitten in een mondgeblazen glas en zijn verkrijgbaar in verschillende geuren. Ik zelf heb de geur tabac cuir, een iets stoerdere en zeer warme geur perfect voor de winter! 
De wiek is per geur apart gemaakt en per kaars met de hand geplaatst voor een optimale brandduur van maar liefst 50u! 
Deze geurkaars vult mijn hele living met een heerlijke parfum-achtige geur waar ik echt gek op ben! 

Prijs; 39.95 euro




Meer info en shoppen via https://www.marcinbane.com/
Mijn artikel over de instant tanning spray lees je door hier te klikken

Liefs
Sofie 
Xx..




2 opmerkingen:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, great review. I love the brand Marc Inbane. Best Tanning Products that i´ve used. Wishing you a wonderful day. https://www.best-kosmetik.de/Marken/Marc-Inbane/

    BeantwoordenVerwijderen