zaterdag 1 december 2018

Paul & Joe Moonlight on the Seine

Tijd om nog eens een van mijn favorieten te bespreken! Wie fan is van mooie en unieke verpakkingen is zeker ook fan van P&J! Ook kattenliefhebbers kunnen hun zin zeker vinden bij dit diervriendelijke merk. Paul&Joe heeft namelijk voor deze herfst weer enkele unieke en limited edition items uitgebracht die ik zeer graag aan jullie voorstel!




Deze collectie is, zoals de naam al zegt, geïnspireerd op de Parijse chique en kitch. Niet veel anders dan we van P&J gewend zijn en zo houden dus hun standaard hoog! Paul&Joe is een merk dat niet alleen prachtige verpakkingen heeft maar dus ook erg goede en kwalitatieve producten.




Een ander leuk puntje van het merk is dat elk product apart verkocht wordt. Ik bedoel hiermee dat verpakking en product apart verkrijgbaar is zodat je kan kiezen welke kleur lipstick je in welke huls moet steken. Zo kan iedereen zijn make-up van P&J personaliseren. Je hangt hierbij ook niet vast aan een bepaalde kleur lipstick, alleen al omdat je de verpakking mooi vindt.

Op naar de collectie nu!

Graag begin ik bij de nieuwe lipstick hulsjes. Bovenaan staat toch wel de kattenlipstick huls! Hoe mooi en leuk is deze! Deze limited edition huls is ideaal voor de laatste nieuwe, vrouwelijke en Parijs geïnspireerde lipstickkleuren.



Ook de klassieke kartonnen lipstick hulsjes hebben er een aantal varianten bij gekregen mét katjes uiteraard! Het enige nadeel vind ik, zoals in een van mijn vorige posts van P&J ook al gezegd, het materiaal van deze hulsjes. Karton is snel vuil en niet afwasbaar.
Het voordeel is dat je je favoriete kleurtje kan meenemen in je favoriete huls. Je kan naar believen switchen en combineren. Ook als de lipstick op is, moet je alleen de vulling bestellen !






Bij deze prachtige lipstickhulzen horen natuurlijk bijhorende compact doosjes! Ook hier hetzelfde systeem als bij de lipsticks. Je koopt vulling en verpakking apart. Zijn ze niet prachtig?

De blikvanger van deze collectie is toch wel de highliter. Volgens mij de eerste echte highliter in het assortiment van P&J. Eigenlijk is deze collectie genoemd naar deze highliter. De highliter word namelijk omschreven als 'soft moonlight glow'. Al vind ik het kattenhoofdje persoonlijk veel te schattig om op mijn jukbeenderen uit te smeren ;) .





'Dazzle with eyes that shimmer like a radiant moon beams on the river', zo wordt de oogschaduw van dit najaar beschreven. Deze nieuwe oogschaduw duo's zijn gemaakt van 2 prachtige glanzende oogschaduw bestaande uit een glanzende gele kleur en een ietwat mattere bruine oogschaduw. Met deze unieke kleurtjes sta je zeker in de schijnwerpers !





Tenslotte bracht P&J nog 2 spliksplinter nieuwe foundations! Ik begin met de Moisturizing fluid foundation. Deze foundation is dankzij de toevoeging van oranjebloesem erg zacht voor de huid! Hij brengt aan en verzorgd de huid als een serum. Hij geeft de huid een mooie gloed en een gezonde uitstraling. De dekking van deze is licht tot gemiddeld.



De andere foundation is de Silky smooth foundation. Ook deze foundations voelt superzacht aan op de huid! Of moet ik zeggen zijdezacht, want zoals de naam al doet vermoeden voelt deze foundation echt zijdeachtig aan op de huid. Ook deze foundation laat je huid er gezond uitzien zonder super hard te glimmen. Deze foundation is dan ook semi mat en meer geschikt voor de iets vettere huid. Ook iets meer geschikt voor warmere dagen of zonnige winterdagen dankzij de UV bescherming die erin zit!



Paul&Joe is voor mij echt een obsessie geworden! Ik hou van hun collecties en ik word er erg hebberig van! Het zijn stuk voor stuk collectersitems! Zeker omdat ze limited edition zijn.

Meer info over de producten / collectie en verkooppunten vind je via http://www.paulandjoemakeup.be/?lang=nl


Liefs,
Sofie Xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten