woensdag 14 maart 2018

Dat ze bij Glamour Your Hair niet alleen verscheidene soorten top-extensions verkopen dat wist ik al een tijdje. Ze bieden ook een mooie reeks aan shampoo, conditioner en andere haarverzorgingsproducten. Ik was erg benieuwd naar deze producten omdat ze voor mij totaal onbekend waren. En je weet wat ze zeggen onbekend is onbemind, hoog tijd dus om hier verandering in te brengen. 
Ik heb dan wel geen vaste extensions maar mijn haren zelf zijn van nature uit al vrij lang en verdienen dus ook de nodige verzorging. Door veelvuldig verven zijn mijn punten droog en broos en moet ik dus zeker kiezen voor een goede voedende shampoo & conditioner of haarmasker.
Ik testte de Keratin de Luxe Premium shampoo, conditioner en haarmasker uit.




Allereerst wil ik het over de verpakking hebben. Ik vind de zwarte verpakking erg mooi en de keuze voor de beige-bruine etiketten maakt het geheel nog mooier ogen. De flesjes en pot staan erg mooi op de rand van je bad of douche.
De verpakking van de shampoo en conditioner zijn voorzien van een handige pomp. Geen gepruts meer om je potje open te krijgen en ook niet meer te veel product dat je er in één keer uitduwt. Erg handig & hygiënisch dus die pompjes! Het haarmasker zit in een pot. Jammer dat dit niet in een fles kan met pompje doordat een masker altijd een iets dikkere en stuggere textuur heeft. Een pot werkt minder hygiënisch en is ook een tikje minder handig maar ik denk gewoon dat het wel de beste optie is voor dit soort product. 



Bij het openen van de verpakkingen merkte ik al meteen een vrij sterke kokosgeur. Ik ben er nog steeds niet volledig uit of ik deze nu net superlekker vind of toch net een beetje chemisch vind ruiken. Over het algemeen vind ik hem wel lekker maar ook een tikje chemisch , snap je wat ik bedoel? Wat ik wel erg leuk vind is dat de geur achteraf ook gewoon in je haar zit! Het is niet zo'n product waarvan je de geur even gewaar wordt bij het gebruik en er achteraf niets meer van te bespeuren valt. Achteraf vind ik hem wel heel lekker geuren, mijn haren ruiken echt naar kokos and i like it!



De textuur van de shampoo is vrij dun en gel-achtig. Doordat de pomphoeveelheden bewust klein zijn gehouden, heb ik voor mijn lange haren een 2 à 3 pompjes nodig. Inmasseren en vermengen met voldoende water voor een rijkelijk schuimend effect. Op dit moment is zowat heel mijn badkamer gehuld in een exotische kokosgeur. 
Daarna gebruik ik de conditioner of het masker. De conditioner is ook verrassend dun van textuur. Ik verdeel de conditioner in mijn handdoekdroge lokken in de lengtes vanaf mijn oren ongeveer. Dit doe ik bewust omdat ik vrij dun haar heb dat snel vet wordt. Ik hoef dus geen te voedende producten te gebruiken op mijn haarwortels als ik het luchtig wil houden. Ik laat de conditioner enkele minuutjes zijn werk doen om hem vervolgens uit te spoelen en mijn zijdezachte lokken te ontdekken. Het haarmasker, dat een vollere en dikkere textuur heeft, werkt op dezelfde manier als de conditioner. Het masker laat ik gewoonlijk wel iets langer inwerken om het maximale effect te verkrijgen. 




 
Nadat ik mijn haren zorgvuldig heb uitgespoeld, laat ik ze aan de lucht drogen. Sinds ik dit doe, groeit mijn haar sneller en oogt het veel gezonder trouwens, just saying ;) . Mijn haren voelen superzacht, luchtig en verzorgd aan! 

Het bewijs dat deze shampoo, conditioner of masker niet 'verzwaard' is het feit dat ik mijn haren een dag langer mooi kon houden zonder te wassen! Normaal gezien moet ik mijn haren om de 2 dagen wassen en met de producten uit deze lijn blijft mijn haar 3 dagen zuiver en 'vetvrij'.



Ik ben dus zeker fan van deze producten en ben er ook van overtuigd dat ze perfect werken als je (regelmatig) extensions draagt. 

Wisten jullie trouwens dat ik af en toe een artikel schrijf voor de website van Glamour your Hair? 
Bekijk deze artikels, hun mooie extensions en haarproducten dus zeker eens via volgende website;

De prijzen;
Keratin de Luxe Shampoo: 12.95 euro (300ml)
Keratin de Luxe Conditioner: 13.95 euro (300ml)
Keratin de Luxe Haarmasker: 16.95 euro (250ml)

Liefs 
Sofie
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten