vrijdag 23 februari 2018

Esmara By Heidi Klum Collection #LETSDENIM

Diegene die mij al een tijdje volgen weten dat ik fan ben van Heidi Klum & Lidl. De voorbije samenwerkingen die beide gedaan hebben waren telkens een succes. Herinneren jullie zich de feestcollectie nog? Deze collectie vol glitter & glamour was echt een schot in de roos.
Ook hun eerste collectie van Esmara By Heidi Klum was duidelijk een succes. Ook van die collectie heb ik redelijk wat stuks in mijn bezit waarvan ik sommige zeker ga verslijten!
Ook deze keer komt Lidl met een gloednieuwe collectie uit in samenwerking met voormalig topmodel. Deze keer kiezen ze ook weer voor een specifiek thema en niet het minste! LET'S DENIM wordt de naam van de nieuwste collectie die Esmara By Heidi Klum uitbrengt! Ik kan al verraden dat ik net zoals bij de vorige collecties érg enthousiast ben.


Bij denim denken jullie spontaan aan jeans, niet? En dat is net de bedoeling van deze collectie! Deze keer speelt jeans de hoofdrol. Hiermee speelt Lidl niet alleen in op de nieuwste modetrends, ze voldoen ook nog eens aan de noden van vele mensen, want geef toe, wat draag jij het meeste in je vrije tijd? Juist ja, een comfy jeansbroek! Makkelijk, klassiek en trendy tegelijk.
Lidl & Heidi Klum weten van aanpakken en houden het dus niet alleen bij de klassieke jeansbroeken. Deze collectie bestaat uit veel meer dan wat jeansbroeken, denk maar aan hemdjes, jasjes en bloesjes.


Beginnen doe ik bij mijn favoriete outfit van de collectie! Deze lichtblauwe afgewassen jeans is een 'super skinny fit' model. Deze kleur is terug van weggeweest! Als je dit voorjaar mee wil zijn met de mode is deze super lichte kleur van jeans een echte musthave!
Een andere modetrend die ik hier toepas is het omslaan van de broek voor het 7/8 effect, past bij hakken maar wordt ook met sneakers gecombineerd.
Hierop combineer ik het jeanshemd in een klassieke blauwe kleur. Dit hemd is mooi gecentreerd en past erg mooi aan! De pitsknopen op dit hemd zijn afgewerkt als pareltjes! Erg mooi, stoer en girly tegelijk!
De jas komt hieronder aan bod ;).


Het hemd voelt zacht aan en voelt niet stroef, het draagcomfort is dus zeer goed. Zoals je op bovenstaande foto ziet, is het hemd vooraan en achteraan een beetje langer, hierdoor staat het mooi als je het zo draagt. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het toch in je broek te stoppen.


Deze lichte blauwe jeans heeft mooie details in de naden en op de broekzakken die donkerder blauw gekleurd zijn. De afwerking vind ik ook best goed!
Hier combineer ik de lichte jeans met een witte blouse.


Deze blouse bestaat uit 2 delen, een aansluitend onderblouse en een licht doorschijnende overblouse. De overblouse is gemaakt uit een soort voile-achtige stof. De blouse voelt zacht aan en zit super goed.


Kijk naar de details op de achterzakken van deze broek! Zo mooi!


De blouse is voorzien van driekwartsmouwen dewelke aan de uiteindes ook mooi zijn afgewerkt. Op de onderblouse staat de print van 2 vleugels, deze print schijnt subtiel door de overblouse waardoor je als het ware een speciaal effect krijgt.


Deze jeans is een ander modelletje namelijk een boyfriend jeans. Een mannenjeans voor vrouwen! Ook dit soort broeken is nog steeds mode.
Hierop draag ik een blauw jeansjasje waarvan de mouwen en de kap zijn afgewerkt in gevoerd en super zacht jogging stof. 
Ook deze beide stuks passen goed aan en voelen comfortabel. 


Een boyfriend jeans is gekenmerkt doordat ze iets groter uitvalt op de heupen. Je draagt ze ook laag op je taille. 
Je kan deze heel nonchalant dragen met sneakers maar je kan ze ook iets klassieker dragen door er hakken mee te combineren zoals ik op de foto.


Dit is hetzelfde jeansjasje met comfy mouwen en kap maar dan in zwart met donkergrijs. Deze combo is echt een van mijn favorieten! 
Deze zwarte broek is net zoals de lichte blauwe een 'super skinny fit' model. Persoonlijk draagt dit model mijn voorkeur! Een zwarte jeans kan je altijd en overal dragen.
Ik combineer hier een leuke sneaker van de Lidl Crivit sportcollectie.



Het topstuk uit de collectie is voor mij ongetwijfeld dit lederen jasje. Op de eerste foto's draag ik het in de zwarte kleur. Dit is de bruine variant. Ook deze lederen jasjes, ook wel eens biker jasjes genoemd zijn dit voorjaar ook een echte musthave! De jasjes zijn gemaakt van superzacht leder en voelen daardoor ook erg leuk aan. Minder stijf dan een ander type leder. Bovendien kan je deze jasjes combineren met elke look. 


Het jasje is voorzien van 2 zakken met ritssluiting. Het jasje zelf sluit je af met pitsknopen. 




Deze zwarte blouse is dezelfde als de witte die ik hierboven beschreef. Ook deze blouse is voorzien van het vleugelmotief en van een onder- en bovenblouse. Door deze 2 lagen te combineren en de licht doorschijnbare bovenste stof is deze blouse ideaal om bepaalde stukken te camoufleren terwijl je toch je slanke taille kan benadrukken. Op bovenstaande foto's zit de wind in de blouse, in het echt valt ze niet zo ruim ;). 


Hier draag ik opnieuw een boyfriend jeans maar dan in een klassieke blauwe kleur. Deze boyfriend is een 'destroyed' model. Dit betekend dat ze voorzien is van enkele details van scheuren en gaten. Ook dit model is mooi afgewerkt. Ook de binnenkant van de jeans is goed afgewerkt, je kan dus zonder moeite je broekspijpen omplooien!



Deze 'detroyed' boyfriend vind ik persoonlijk wat leuker en jonger dan het zwarte boyfriend model zonder scheuren. 


Dit hemd is ook een 'specialeke'. Toen ik het de eerste keer zag, wist ik niet meteen hoe ik dit moest combineren. Al snel zag ik enkele mogelijkheden! Dit oversized hemd is aan de zijkanten voorzien van een vrij diepe split. Deze split zorgt voor een speels en modern effect en maakt dit hemd niet zomaar een oversized jeanshemd.
Je kan dit hemd gewoon zo los over je jeans dragen maar je kan het ook combineren met een legging (heel tof trouwens, denk maar aan de leatherlook legging vanuit de feestcollectie). Een andere mogelijkheid is om het hemd aan de voorkant in je broek te steken en achteraan gewoon los te laten hangen, ook dit geeft een erg leuk effect!

Hieronder nog een aantal andere combinaties met de stuks uit deze superleuke collectie!




Kijk naar de details in dit jasje, de knopjes en de mooie kraag! Zo mooi en tijdloos!


Het jeanshemd kan ook perfect open gedragen worden als jasje of gewoon op een wit hemdje. Met deze collectie kan je echt alle kanten op!

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze collectie! De stukken zijn een voor een kwalitatief en tijdloos!
Bovendien vallen de maten van deze collectie beter uit dan die van de vorige collecties.. Die vielen mijn inziens soms nogal groot uit. Bij deze collectie heb ik daar geen last van en heb ik het gevoel dat alles heel mooi en perfect op maat valt! Hier hebben ze duidelijk werk van gemaakt en dat zal zeker geapprecieerd worden! 



Ok, ik geef toe, Lidl blijft een atypische winkel waar je mooie kledingstukken kunt verwachten toch som ik hier nog enkele doorslaggevende voordelen op:

- Het grootste voordeel is dat je mooie kledij kunt kopen voor een kleine prijs
- Goede kwaliteit!
- Online te bestellen en thuis geleverd
- Je kan gewoon in alle rust thuis passen
- Ruilen in de winkel is geen enkel probleem (met kassaticketje)
- Je kan ineens al je inkopen doen ;)

De nadelen wegen niet op ten opzichte van de voordelen maar ik kan begrijpen dat sommige mensen afknappen op het aankopen van kledingstukken die je moet grabbelen uit bakken uit de Lidl. Online shoppen is hiervoor de beste optie!


De prijzen en beschikbaarheid van deze collectie:

- Boyfriend jeans in zwart en destroyed model: 14.99 euro ( alleen online vekrijgbaar)
- Jeans Super Skinny fit: 14.99 euro ( in store en online)
- Jeans hemdje: 12.99 euro ( in store en online)
- Oversized jeanshemd met split: 12.99 euro ( alleen online verkrijgbaar)
- Blouse in wit & zwart: 9.99 euro ( alleen online verkrijgbaar) 
- Lederen jasje in camel en zwart: 59.99 euro ( alleen online verkrijgbaar) 
- Jeansjasje met comfy mouwen: 14.99 euro ( in store en online)

Kan jij niet meer wachten om deze collectie te bewonderen én enkele stuks te kopen?
Dan heb je geluk! Vanaf morgen kan je al bestellen op de website van de Lidl webshop via volgende link; https://www.lidl-shop.be/nl-BE/

Voor wie liever naar de winkel gaat om deze collectie te bewonderen en jouw favoriete stuks te kiezen, moet nog iets langer wachten. Vanaf 5 maart zal deze collectie in de winkel te vinden zijn!

Welke stuks ga jij scoren? 

Liefs 
Sofie 
Xx..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten